|

نحوه صحیح زدن کرم پودر / اینجوری صب بزن شب بشور اگه آرایشت تکون خورد، بلد باش ضرر نکن

در این مقاله در خصوص این که چطور کرم پودر بزنیم که ماسیده نشود صحبت کردیم که میتونید با رعایت کردن نکات ذکر شده یه آرایش عالی داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا افراد برای زیبا شدن راه های مختلفی رو تست میکنن که خب تنوع زیادی هم داره مثلا یکی برای این که لب هاش رو برجسته کنه میره سراغ تزریق ژل و یکی میره سراغ برجسته کردن لب با آرایش که خب هر دو دوسته راهشون برای خودشون منطقی هست و انتخاب کردن که از اون طریق به چیزی که میخوان برسن ولی خب معنا و مفهوم زیبایی در این روزها به کلی دستخوش تغییر شده مثلا درسته که شما الان چشم و ابروی زیبایی داشته باشی خوشگل محسوب میشی ولی اگر دقت کنید چشم و ابرو رو که خودمون نساختیم بلکه کاره خالق در حالی که پوست و موی سالم رو خودمون میتونیم تا حدودی بسازیم و این یعنی هنر واقعی!

مثلا میشه با استفاده از روتین پوستی ارزان یه پوست صاف و شفاف که این روزا از ملاک های مهم برای زیبایی هست رو بسازیم. ولی خب گاهی از اوقات پیش میاد که شما اهمیت زیادی به پوستتون میدید ولی خوب شاید اون نتیجه ای که مدنظرتون هست حاصل نشه و پوستتون اونطور که میخواهید صاف دیده نشه که خب در اینجور مواقع باید دست به دامن یه سری راه های فرعی بشید مثل کرم پودر که یه جوری بتونه کاری میمونه و در صورتی که اون رو حرفه ای بزنید میتونه چاله چوله های پوستتون رو کاور کنه که صد البته نماسیدن اون بسیار مهمه بنابراین در این مقاله میخواهیم در خصوص این که چطور کرم پودر بزنیم که ماسیده نشود صحبت کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

چطور کرم پودر بزنیم که ماسیده نشود

پوستتون رو برای زدن کرم پودر آماده کنید

شما هر کاری که میخواهید انجام بدید باید برای اون یه سری مقدمات فراهم کنید که زدن کرم پودر هم از این قضیه مستثنی نیست چرا که در غیر این صورت نباید انتظار داشته باشید که آرایشتون خوب بشه. مثلا در صورتی که پوست شما خشک باشه ممکنه که کرم پودر روی نواحی که خشک تر هست بماسه که خب برای جلوگیری از این موضوع باید قبل از کرم زدن پرایمر بزنید چرا که این ماده میتونه در یکنواخت شدن همه ی قسمت های پوست نقش مهمی داشته باشه.

البته که توصیه ی ما به شما اینه که قبل از زدن پرایمر هم بیکار نشینید و از یه مرطوب کننده ی سبک، سرم صورت و یا روغن روی پوستتون استفاده کنید تا کرم پودرتون دیگه تا ساعت ها بدون ماسیدن روی پوستتون دووم دار باشه. این نکته رو هم ذکر کنیم که دقت کنید موقع زدن کرم پودر تمرکزتون رو روی انتهای بالایی صورت و صد البته نقاط اطراف بینی بذارید.

چطور کرم پودر بزنیم که ماسیده نشود

نحوه زدن کرم پودر رو یاد بگیرید

بعد از این که برای پوستتون زیرسازی مناسب جهت زدن کرم پودر انجام دادید میرسیم به قسمت اصلی یعنی زدن کرم پودر که باید پوشش متوسط و یا بالا داشته باشه و اونقدرا سنگین نباشه تا هم پوستتون خراب نشه و هم خودتون به علت سنگینی کرم احساس خستگی بهتون دست نده و در صورتی که پوشش اون بالا باشه دیگه لازم هم نیست که شما چند لایه کرم بزنید. برای زدن اون هم باید از یه اسفنج میکاپ که کاملا تمیز هست استفاده کنید و خیلی آروم و با حرکت های ضربه ای و آهسته اون رو در سرتاسر صورت پخش کنید و در صورت خوب بودن جنس کرمتون یه لایه هم براتون اکتفا میکنه.

البته که در این بین هستن خیلی ها که کرم پودر رو با دست میزنن که باید بهشون بگیم که خیلی از متخصص های زیبایی به این نتیجه رسیدن که که اسفنج میکاپ میتونه از هر سایشی جلوگیری کنه در اصل این ابرهای نرم و رنگارنگ و کوچک هم در حد و اندازه ی خودشون میتونن جلوی ماسیدن کرم پورد شما رو بگیرن، پس ازشون غافل نشید.

چطور کرم پودر بزنیم که ماسیده نشود

اسپری فیکس کننده نمیزاره کرمتون تکون بخوره

چه خوشتون بیاد و چه نیاد آرایش مراحل خاص خودش رو داره که در صورت رعایت اون هاست که میتونید یه نتیجه خوب بگیرید مثلا همین کرم پودر زدن زیرسازی میخواد بعد روی اون کانتور و هایلایت میاد و... که خ بعد از همه ی این کارها که برای خودشون زمان بر هستن باید یه کاری کنید که همه ی مواد آرایشی که استفاده کردید یه جورایی مثل بچه های منظم آروم بگیرن که خب اینجاست که اسپری فیکس کننده میاد روی کار که یه جورایی میشه گفت این اسپری رمز نهایی یه آرایش بی عیب و نقص و کامل خواهد بود و یه ظاهری طبیعی و زیبا به شما میبخشه، پس به هیچ وجه ازش غافل نشید.

چطور کرم پودر بزنیم که ماسیده نشود

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی