|

زیباترین فرش های جدید / اینا اگه آدم بودن ازون فیسان فیسانای ناناز میشدن که محل نمیدن

در این مقاله چندتا از زیباترین فرش های جدید رو بهتون نشون دادیم تا با دیدن تنوع اون ها خرید راحت تری در این زمینه داشته باشید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون خوب داشتن تو خونه یکی از اهداف مهم برای هر خانوم کدبانویی هست چرا که بالاخره خونه محل آرامش تمام اعضای خونواده هست و خانوم خونه سعی میکنه اون رو طوری بچینه که به نظر اعضا دوست داشتنی و دلنشین باشه و برخی از اوقات هم کار تنها به این که دکور مورد پسند اعضا خونواده باشه ختم نمیشه و خانوم میخواد بالاخره پیش چارتا فک و فامیل سرش بالا باشه بابت دکور و وقتی که میان خونش از سلیقه ی نابش تعریف کنن که خب برای این منظور تنها به کار گیری سلیقه کفایت نمیکنه و شما باید یه سری از اصول و قواعد دکوراسیون رو بدونید مثلا باید ست کردن فرش با دکوراسیون رو به شکل اصولی بلد باشید تا با پیاده سازی اون بهترین نتیجه رو بگیرید.

همچنین در این یبن باید در جریان مدهای روز و ترندها هم در خصوص لوازم و وسایل منزل باشید تا حتی در صورتی که کاملا با مد پیش نمیرید مخالف اون هم پیش نرید تا یه وقت دکورتون دمده دیده بشه مثلا در صورتی که جهیزیه میخرید بدونید که خوشگلترین فرش های عروس در حال حاضر کدوما هستن که مورد پسند بیشتر جامعه هست تا با توجه به اون ها شما هم یه انتخاب شیک و پیک داشته باشید که با سایر المان های موجود در دکورتون جور  هست و ست میشه. حالا ما هم در این مقاله و در راستای با مد پیش رفتن شما میخواهیم چندتا از زیباترین فرش های جدید رو بهتون نشون بدیم و یه سری نکات رو در مورد فرش که قبل از خریدش باید بدونید رو بهتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

زیباترین فرش های جدید

توجه به رنگ فرش

یکی از مهم ترین ملاک های ما در انتخاب وسایل خونه میتونه رنگ اون چیزی باشه که میخریم چرا که بالاخره رنگ اون وسیله تنها تو خودش ساده نمیشه بلکه با دیگر رنگ های موجود در دکوراسیون بهم مربوط میشن و روی هم تاثیر میذارن به همین دلیل باید در انتخاب رنگ بسیار دقت کرد مثلا در مورد فرش عوامل زیادی وجود دارن که روی تعیین رنگ اون تاثیر میذارن که یکی از این عوامل سبک دکوراسیون ما هست به عنوان مثال در صورتی که ما دکوراسیون کلاسیک داشته باشیم استفاده از فرش های مدرن و تک رنگ زیاد کار جالبی نخواهد بود در اصل باید در دکور این مدلی به سراغ فرش های چند رنگ بریم در حالی که در دکوراسیون مدرن بیشتر فرش هایی که تک رنگ هستن مورد پسند واقع میشن.

نکته ی بعدی که باید در خصوص رنگ فرش بهش دقت کنیم رفت و آمد و تعداد اعضای خانواده هست مثلا در صورتی که خانواده ی پر جمعیتی هستید که رفت و آمد هم به خونتون زیاده رفتن به سراغ فرش های رنگ روشن اشتباهه چون این مدل از فرش های خیلی زود کثیف میشن و به محض کثیف شدن هم لکه ها روی اون ها خودشون رو بیش از حد نشون میدن در حالی که فرش های رنگ تیره اینطور نیستن یعنی حتی اگر کثیف هم بشن لکه ها کمتر خودشون رو روی اون ها نشون میدن.

زیباترین فرش های جدید

زیباترین فرش های جدید

توجه به شانه و تراکم فرش

یکی از چیزهایی که بسیار روی کیفیت فرش میتونه تاثیر گذار باشه تراکم و شانه اون هست که به ترتیب به تعداد گره های موجود در هر متر از طول و عرض فرش گفته میشن به عنوان مثال یه فرشی که 1200 شانه با تراکم 3600 در هر متر از عرض خودش 1200 تا گره داره و خب در صورتی که شانه و تراکم فرش بالا باشه فرش فشرده تر خواهد بود و در نتیجه ی این فشردگی وضوح طرح و نقش اون بیشتر خواهد بود که این موضوع باعث زیبایی هر چه بیشتر فرش میشه.

در اصل تو اون فرش هایی که شانه و تراکم بالا دارن برای جلوگیری کردن از سنگین شدن فرش نخ های ظریف تری استفاده میکنن و علاوه بر اون ارتفاع خاب یا در واقع ضخامت فرش کمتر دیده میشه چون در غیر این صورت تقشه ی فرش واضح و با ظرافت دیده نمیشه. البته که در این بین یه سری ها شاید فکر کنن که چون نخ ها ظریف اند کیفیت خوبی ندارن در حالی که اینطور نیست و این نخ ها از کیفیت مطلوبی برخوردارن.

زیباترین فرش های جدید

زیباترین فرش های جدید

توجه به طرح فرش

یکی دیگه از مواردی که نباید موقع خرید فرش از اون غافل شد طرح و نقش فرش هست که خب خوشبختانه این روزا تنوع بسیاری در این زمینه در فرش ها پیدا میکنید که میتونه پاسخگوی سلیقه ی شما باشه ولی خب در خصوص طرح باید توجه کنید در صورتی که خونه خلوته و میخواهید تعادل رو رعایت کنید باید برای طرح فرش به سراغ اونایی برید که طرح شلوغی دارن و یا برعکس.

زیباترین فرش های جدید

زیباترین فرش های جدید

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی