|

لاله مرزبان و راحتی عجیب‌اش با اسب / فیس و قامت نردبانی وی شهرتش را تضمین کرد

لاله مرزبان بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که با ایفای نقش در سریال ستایش مشهور شد و حالا با تصاویر زیبای اینستاگرامی اش مورد نوجه قرار میگیر…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگران جذاب سینما و تلویزیون است. این چهره که با ایفای نقش در سریال "ستایش" شهرت یافت، پیش از این کار نیز سابقه حضور در سینما را داشت اما خب به دلیل وسعت عجیبی که تلویزیون در مشهور کردن افراد داره، خب با فیلم سینمایی به جای خاصی نرسید و با ستایش بولد و اسم و رسم دار شد. لاله مرزبان بعد از ستایش دیگر در جعبه جادو دیده نشد و دایره فعالیت خانوم بازیگر در همان سینما خلاصه گشت. لاله بانو در ستایش نقش دختری بسیار مثبت و خوب رو به تصویر کشید که البته اگر از ستایش فرزندی غیر از این نشون داده میشد چندان به دل مخاطب نمینشست. نازگل دختر بزرگه ستایش بود که در فصل دوم توسط خانوم حدیث میرامینی نقش آفرینی شد و در فصل سوم با چهره لاله مرزبان فیلمبرداری شد. لاله بانو ز دست هنرمندان دهه هفتاد است که این روزها در دهه چهارم عمرش به سر میبرد. وی در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد که خب تصاویر جذاب و ژورنالی انوم بازیگر همیشه مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه تصویری از وی می بینیم که همراه با اسب گرفته شده و خیلی ها به راحتی لاله مرزبان با اسبش اشاره داشتند.

لاله مرزبان

بیوگرافی لاله مرزبان و قامتی که نردبان خوشبختی اش بود

همونطور که بالاتر اشاره شد لاله مرزبان از دست هنرمندان دهه هفتادی است که این روزها 31 سال سن دارد چرا که او متولد 29 دی 1372 است. لاله بانو در تهران چشم به جهان گشوده و فارغ التحصیل لیستانس در رشته حسابدار می باشد. خیلی ها بر این نظرند که لاله مرزبان میمیک صورت جذاب اما ساده ای دارد که همراه با قد و قامت او از خصوصیات خوب برای حضور در سینما است. وی یک خواهر دارد به نام سها و خود نیز در زمان نوجوانی وارد بازیگری شده است. 

لاله مرزبان

تئاتر بازی از دوران نوجوانی

لاله مرزبان از زمان مدرسه و دوران نوجوانی به شکل حرفه ای تئاتر بازی کرد و مشغول به کار شد. وی بعد از تحصیلات دانشگاهی رفت و دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران رو گذروند تا پیشرفت کند. 

لاله مرزبان

ورود حرفه ای لاله مرزبان در 16 سالگی 

در سن شانزده سالگی بود که لاله مرزبان با وجود مخالفت هایی که از سوی خانواده برای ورودش به بازیگری داشت، اما در نهایت در سال 1388 وقتی که 16 ساله بود در سریال "هوش سیاه" به کارگردانی مسعود آب پرور، ایفای نقشی کوتاه کرد. همین شد که او به این عرصه ورود کند.

لاله مرزبان

ورود به سینما با یک فراخوان

اما این تنها تلاش او برای بازیگری نبود و لاله بانو با نقشی فرعی در فیلم "هیس دخترها فریاد نمی زنند" نیز حضور یافت. این فیلم در سال 1392 به کارگردانی پوران درخشنده ساخته شد. لاله مرزبان دو سال بعد یعنی در سال 1394 هم بازیگری داشت و در فیلم "دختر عمو پسر عمو" بازی قابل قبولی از خود نشان داد. اما بی شک حضور پررنگ و نقش بولد او در فیلم "زیر سقف دودی" سال 95 جذاب تر بود. این فیلم هم ساخته پوران درخشنده است که لاله خانوم در آن نقش کیانا رو در کنار بازیگرانی همچون مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان به تصویر کشید و مسیر هنری جدیدی برای وی باز شد. لاله مرزبان میگه با یک فراخوان انتخاب بازیگری بود که تونستم به فیلم خانم درخشنده ورود کنم.

لاله مرزبان

استایل های شخصی سازی شده لاله مرزبان

دنیای سلبریتی ها به این شکله که اگر واردش شدی باید به هر شکل و رویه ای هم که شده خاص پسند و یونیک پوش بشید. البته که این مسئله در برخی به شکل ذاتی وجود داره و کلا علاقمندند تا این سبکی دیده بشن و متفاوت از باقی ظاهر خود را بسازند. اما یکسری از افراد هم به مانند برخی بازیگران این مدلی نیستن و ساده پوش هستند اما به محض اینکه اسم بازیگر بر پیشونی شون میخوره، عجیب و خاص پوش می شوند که البته همین راستا باعث میشه تا فرد هرروز بیشتر از دیروز مشهور و چشمگیر بشه. لاله مرزبان نیز اینچنین است و اوایل کارش عادی تر جلوه می کرد اما حالا او با سبک استایل های متنوع و یونیک فراوونی دیده میشه. وی استایل های خاص خود را در مراسمات سینمایی دارد و با ظاهر شخصی سازی شده خودش حضور پیدا میکند.

لاله مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها