|

قبل و بعد لاله مرزبان / وقتی نازگل ستایش خانم به دسته مدلینگ های مدرن می‌پیونده

لاله مرزبان بازیگر سریال ستایش می باشد که در واقعیت استایل هایی بسیار متفاوت از نقشش دارد و اینبار در ابن رابطه مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سریال ها به سه دسته تقسیم میشن. یا به خوبی دیده میشن و مورد استقبال قرار میگیر و یا اینکه یکبار دیدنشون هم نمیرزه و مخاطب رو به انتها نرسونده فراری میدن. البته که در این بین هستند سریال هایی هم که اونقدری مورد توجه قرار میگیرن و. مخاطب رو پابند خود می کنند که بعد از تموم شدنشون بیننده باز دلش میخواد ادامه کار رو ببینه و به همین دلیل خواستار ساخت و پخش فصل های بعدی اون کاره. مثلا سریال "پایتخت" وقتی اولین بار در عید نوروز پخش شد، اصلا قرار نبود که به فصل های بعید هم کشیده بشه و در واقع به این جهت ساخته شده بود که تو یه عید دیده بشه و بره! اما تا فصل شش رفت. جدا از اینها سریال "ستایش" هم دقیقا همین شد و اونقدری این کار مخاطب رو مجذوب خودش کرد که گویی خانواده ها در دل خونواده ستایش زندگی میکردن. ستایش اولی بار در سال 1389 بود که پخش شد و بعد تر در دهه نود ادامه یافت. در ستایش فصل سوم بازیگرانی همچون لاله مرزبان هم به کار اضافه شدند که خب لاله مرزبان نقش دختر ستایش یا همون تازگل رو به نمایش گذاشت.

لاله مرزبان

لاله مرزبان که در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته، اما در این کار ظاهری بسیار متفاوت از خود واقعی اش داشت و به همین دلیل با تعجب افراد همراه شد. لاله مرزبان از دست چهره های دهه هفتادی می باشد که این روزها 31 سال سن دارد. وی اولین تجربه بازیگری خود را در سال 1389 با سریال "هوش سیاه" آغاز کرد اما در واقع اوج دیده شدن خانم بازیگر وقتی بود که در ستایش دیده شد. لاله مرزبان از دست هنرمندان به شدت اهل استایل می باشد که تا به حال بارها و بارها با تیپ های متفاوتش مورد توجه قرار گرفت. وی در صفحه اینستاگرامش تصاویر بسیاری به اشتراک میذاره که خب اینبار با مقایسه قبل و بعدش بولد شد. در ادامه مشاهده می کنید لاله مرزبان رو از قدیم تا به حال.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

لاله مرزبان

لاله مرزبان

لاله مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها