|

بیوگرافی لاله مرزبان و تغییر بارز و چشمگیر اش / نازگل ستایش با تیپی بسیار بلند و کوتاه

لاله مرزبان بازیگر سریال ستاش است که حالا مشهور شده و با تصاویر جذابش مورد توجه قرار میگیرد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که در سریال های چند فصلی دیده و مشهور میشن. چرا که معمولا این دست از سریال ها اونقدری جذاب بودن و مخاطبشون رو جذب و کردن و دارن که به فصل های بعدی هم کشیده شدن، بنابراین هر بازیگری که در فصل های بعدی هم اضافه بشه، خیلی راحت و ساده دید شده و میتونه اون رو یه سکوب پرتاب حساب که. مثلا سریال نمایش خانگی زخم کاری رو می بینید؟ تو این سه فصل چقدر بازیگر افزوده شد و مورد توجه قرار گرفت؟ و یا اینکه در سریال "ستایش" که سه فصل ساختن و نشون دادن چقدر هنرپیشه به کار اومدن و حتی جابه جا شدند که خب باعث دیده شدن هر چه بیشتر اون شد. یکی از این چهره ها لاله مرزبان است. لاله مرزبان هنرمندی از دهه هفتاد می باشد که این روزها سن و سال بالایی ندارد اما شهرتی جذاب دارد. خانوم بازیگر که در ستایش فصل سوم نقش نازگل رو ایفا کرد، در واقع بر سر جای حدیث میرامینی نشست و شهرتی فراوون یافت. لاله مرزبان بعد در نیز در فیلم های سینمایی بسیاری نقش آفرینی داشت که خب این موضوع نشون داد وی از جایگاهی که به دست آورده به خوبی استفاده نموده و خودش رو کشیده بالا.

لاله مرزبان

بیوگرافی لاله مرزبان و خانواده‌اش

همونطور که گفتم و احتمالا حدس زدید، لاله مرزبان یک دختر دهه هفتادیست که این روزها 3 سال سن دارد. خانوم بازیگر که در 29 دی ماه 1372 به دنیا اومده، زاده تهران است. رشته تحصیلی خانوم بازیگر فارغ التحصیل لیسانس حسابداری می باشد. از طرفی هم میمیک صورت و قد لاله ویژگی های خاصی برای وی ساخته که خب با استایل های مدلینگی که لاله بانو میزنه این خاص بودنه بیشتر نیز شده. لاله بانو یک خواهر بنام سها دارد که هیچ ربطی به دنیای بازیگری ندارد اما خود لاله مرزبان از نوجوانی وارد این عرصه شده است.

لاله مرزبان

لاله مرزبان، از علاقه تا کلاس

هر آدمی استعدادی در خود به شکل نهفته داره که خب از سن کم میزنه بیرون و خودش رو نشون میده. توانایی لاله مرزبان نیز اینچنین بود و سن کمی داشت که در مدرسه و بعد ته به شکل حرفه ای به تئاتر مشغول شد. بعد تر نیز خانوم بازیگر با تحصیل در رشته دانشگاهی و دوره های آزاد بازیگری، در دانشگاه تهران به بلدیت مناسبی رسید. 

لاله مرزبان

ورود حرفه ای لاله بانو به بازیگری

لاله مرزبان شانزده ساله بود که علیرغم مخالفت های خانواده ب یا ورودش به بازیگری، در سال 1388 با یک نقش آفرینی کوتاه در سریال هوش سیاه، به کارگردانی مسعود آب پرور خودش رو به این عرصه رسوند و تجربش کرد.

لاله مرزبان

ورود به سینما و فیلمی بسیار پر بیننده

بعدتر لاله مرزبان با ایفای نقشی بسیار کوتاه در فیلم "هیس ! دخترها فریاد نمی‌ زنند" در سال ۹۲ به کارگردانی پوران درخشنده تجربه ای دیگر کس گرد اما این بار متفاوت بود چرا که رفت سینما و دو سال بعدش یعنی در سال 94 در فیلم دختر عمو پسر عمو بازی قابل قبولی از خود نشان داد.

لاله مرزبان

بازیگری کاری پله پله هستش که هر پله‍اش ممکنه دو سه سالی طول بکشه و برای لاله مرزبان دقیقا به این شکل بود و او در سال 95 حضوری پررنگ در فیلم خانوم پوران درخشنده داشت. لاله مرزبان رو اینبار در فیلم "زیر سقف دودی" دیدیم که نقش کیانا رو ایفا کرد و در کنار بازیگرانی همچون مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان مسیر جدید هنری رو آغاز نمود. لاله بانو در این رابطه میگه طی یک فراخوان انتخاب بازیگری وارد فیلم پوران درخشنده شده است.

لاله مرزبان

عکس های مدلینگی لاله مرزبان

لاله مرزبان گرچه که ابتدا با نقش نازگل شناخته شد، اما بعدتر با انتشار تصاویری که در اینستاگرام از خود داشت، نشون داد علاقه وافری به مدلینگ نیز دارد و با توجه به اینکه خیلی هم أهل عکس انداخت هستش، خب با استایل های متفاوت و کمی عجیبش مورد توجه قرار میگرفت. 

لاله مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها