|

بیوگرافی لاله مرزبان ژست ژورنالی با سگ اش / نازگل ستایش در شانزده سالگی پیرتر از حال

لاله مرزبان بازیگر مشهور و جذاب ایرانیست که با تصاویر استایل هایش مورد توجه قرار گرفت و سوژه ای زیبا برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگرامون تو سینما و تلویزیون هستن که با اولین فیلم و یا سریالی که بولد شدند، مورد توجه بسیاری از مخاطبین و کارگردانان قرار گرفتند. البته که این موضوع رابطه مستقیمی با چهره و استایل فرد هم داره. در سینمای ما ریز و درشت، تپل و لاغر، کوتاه و بلند، همه جوره بازیگری وجود دعه که البته این مسئله برای این عرصه حیاتیه و باید اینچنین باشه. چرا که بازیگران نقش افراد جامعه رو بازی میکنند و در یک جامعه هم همه خوشگل و مانکن نیستند که! پس باید همه جوره هنرپیشه ای وجود داشته باشه، وی خب این موضوع در بین بازیگران زن کمی متفاوت تر عمل میکنه. مثلا اینکه می بینیم در چند سال اخیر سینمای ما بسیار عجیب پسند شده. به قول افسانه پاکرو سینمای امروز ما دختران زیبارو عملی با تعداد فالوور بالا رو جذب میکنه چرا که پولساز هستند. اما خب در این بین هنرمندانی همچون لاله مرزبان هم هستند که به اون شکل عملی پروتزی نیستن، اما جایگاه خاص خودشون رو پیدا کرده اند. لاله مرزبان چهره ای بسیار زیبا دارد که البته معصومیت هم در آن موج میزند. 

لاله مرزبان

جسارت لاله مرزبان

یکسری از بازیگران هستند که هر کاری هم کنند باز چون چهرشون مثبت و خیلی معصومه، باز منفی به نظر نمیاد. لاله مرزبان دقیقا چنین حالتی داره و با وجود تصاویر جذاب و شاید حتی حاشیه داری که در اینستاگرام و فضای مجازی از او منتشر شده، اما همچنان جنجالی نیست و مورد توجه نیز قرار میگیرد.

لاله بانو در اینستاگرام و همچنین در مراسمات سینمایی اکثرا استایل های خاص خودش رو داره و همین موضوع باعث محبوبیت بیشتر او شده است. وی که حتی گاهی از نوید و فرشته هم جلو میزند، در یونیک بودن سبک لباس یه جذابیت قابل توجهی دارد. در ادامه کمی با استایل های لاله مرزبان آشنا خواهیم شد که جسارت خانوم بازیگر رو نشون میده.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

لاله مرزبان

بیوگرافی لاله مرزبان

شاید فکر کنید که لاله مرزبان یک دهه شصتی است، اما خب سخت در اشتباهید چرا مه خانم بازیگر در دهه هفتاد متولد شده و در سریال "ستایش" که نقش نازگل رو داشت 28 ساله بود. خانوم بازیگر در 29 دی 1372 چشم به جهان گشوده و زاده تهران است. این بازیگر سینما و تلویزیون فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد که خب به دلیل میمیک صورت و همچنین قدی که دارد از بازیگران زود مشهور شده می باشد. لاله مرزبان یک در خانواده ای چهار نفره بزرگ شده که یک خواهر به نام سها نیز دارد. وی از نوجوانی وارد بازی شده اما نقطه اوج شهرتش با سریال ستایش بود.

لاله مرزبان

از علاقه تا کلاس از طفولیت

وی از زمانی که نوجوان بود و مدرسه میرفت و بعد هم به شکل حرفه ای به تئاتر مشغول شد. لاله مرزبان بعد از تحصیلات دانشگاهیش هم دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران رو گذروند و شد بازیگر. 

لاله مرزبان

ورود حرفه ای تو 16 سالگی در هوش سیاه

لاله مرزبان تو شونزده سالگی برخلاف مخالفت هایی که از سوی خونواده برای ورودش به بازیگری داشت، در نهایت در سال 1388 وقتی که 16 ساله بود با ایفای نقشی کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آب پرور وارد عرصه هنر و بازیگری شد.

لاله مرزبان

ورود به سینما با هیس دخترها فریاد نمی زنند

البته که بعدتر هم لاله مرزبان با نقشی فرعی در فیلم "هیس! دخترها فریاد نمی‌ زنند" در سال ۹۲ به کارگردانی پوران درخشنده تجربه بازیگری رو باری دیگر چشید و اینبار در سینما حضور یافت. سپس در سال 1394 در فیلم "دخترعمو پسرعمو" بازی قابل قبولی از خود نشان داد.

اما خب حضور پررنگ خانوم بازیگر وقتی رخ داد که در فیلم "زیر سقف دودی" در سال ۹۵ کاراکتر کیانا رو در کنار بازیگرانی همچون مریلا زارعی، فرهاد اصلانی، بهنوش طباطبایی و آزیتا حاجیان نقش آفرینی کرد و مسیر جدید هنری جذابی برای وی باز شد. لاله مرزبان میگه تو یه فراخوان انتخاب بازیگری وارد فیلم پوران درخشنده شدم.

لاله مرزبان

فعالیت حرفه ای در تئاتر

لاله مرزبان در سال ١٣٩٢ بود که همزمان با ادامه مطالعه در زمینه بازیگری و همچنین کارگردانی به شکل جدی تئاتر رو پیش گرفت و در پروژه هایی همچون پزشک نازنین (نیل سایمون)، من انجا نیستم (مهدی میرباقری)، رقص کاغذ پاره ها (محمد یعقوبی)، خانه فراموشان (طلا معتضدی)، عروسی خون (فدریکو گارسیا لورکا) و … به ایفای نقش پرداخت.

لاله مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها