|

بیوگرافی احسان علیخانی و جزئیات یواشکی‌اش / مدل زندگی که اصلا به مجری جذاب نمیومد

احسان علیخانی مجری برنامه جوکر است که این روزها تبدیل به چهره ای به شدت محبوب شده و حالا با تصاویر قبل و بعدش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی ها هستند که بازیگرانی ماهر و با استعداد هستند و خب خیلی از مخاطبین هم واسشون به به و چهچه میکنند. اما یکسری دیگر از هنرمندان به نوعی متفاوت توانمند می باشند و شاید کمتر کسی هنرشون رو ببینه و به چشمش بیاد. مثلا هنر مجری‌گری و یا برنامه سازی. همه چیز که فیلم و سریال نمیشه! دنیای تلویزیون و نمایش خانگی نیاز به برنامه سازی هم داره درسته؟ مثلا نمونه بارزش برنامه طنز "جوکر". این برنامه که به کارگردانی احسان علیخانی هستش، این روزها در فصل جدیدش به سر میبره و خب میشه گفت جوکر یکی از مواردی محسوب میشه که اونقدر جذاب بوده که مخاطب خوشش اومده و دوباره ساخته شده.وگرنه اگر برنامه و یا فیلم و سریالی قشنگ نباشه که به فصل های بعدی کشیده نمیشه! البته که احسان علیخانی اولین بارش نیست که برنامه سازی میکنه و موفق میشه. تا همین چند سال پیش برنامه "ماه عسل" که به مناسبت ماه رمضان ساخته میشد که طرفدارای زیادی داشت. البته که اشاره به برنامه "عصر جدید" هم فراموش نشدنیست چرا که این برنامه هم مخاطبان بسیاری داشت و متفاوت از هرچیز دیگری بود. که در اینجا هم نام احسان علیخانی میدرخشید.

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی 

احسان علیخانی، این چهره مشهور و پرطرفدار که به قول همون طرفداران صورتی همچون قرص ماه دارد، یک دهه شصتی‌ست. احسان علیخانی مجری، تهیه کننده و کارگردان متولد 15 آبان 1361 در تهران می باشد که مادرش طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدر او حسین علیخانی است. احسان علیخانی فرزند طلاق محسوب می شود چرا که مادر و پدر او از هم جدا شده اند. آقای مجری موفق که فرزند آخر خانواده محسوب میشه، دو خواهر و یک برادر بزرگتر از خودش نیز دارد که همگی ازدواج کرده اند.

حتی علیخانی در برنامه ای از ماه عسل هم در مقابل مهمانی که پدر و مادرش رو در سیزده سالگی در حال طلاق دیده بود و اصرار داشت علیخانی درکش نمیکنه گفت:

خیلی دوست ندارم در مورد زندگی شخصی خودم صحبت کنم اما من خیلی شبیه تو بودم، تو اون سیزده سال رو دیدی، من اون سیزده سال رو هم ندیدم.

احسان علیخانی

تحصیلات احسان علیخانی و تغییر مسیر

احسان علیخانی در سال 1379 بود که با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شد و در رشته مدیریت بازرگانی فارغ‌التحصیل شد و لیسانس گرفت. علیخانی از همون مقطع پیش دانشگاهی به بازیگری و کارگردانی علاقمند بوده اما خب با مشورت به این نتیجه رسیده که به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه داشته باشه. در واقع احسان علیخانی زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت تردید داشته، اما تو همون زمان بود که با رفتن به دادگاه و قدم زدن در راهروهای اونجا به این نتیجه رسید که رشته مدیریت بازرگانی رو انتخاب کنه.

احسان علیخانی

ازدواج احسان علیخانی

احسان علیخانی در حال حاضر 42 سال سن دارد اما هنوز ازدواج نکرده و هرگونه موضوع در رابطه با ازدواج وی شنیده شده، همگی شایعه ای بیش نبوده و تصاویری که از وی در کنار دیگران به عنوان همسر منتشر میشه صحت ندارند.

احسان علیخانی

ناگفته های یواشکی از زندگی احسان علیخانی

احسان علیخانی از دوستان نزدیک مرحوم مرتضی پاشایی (خواننده) بود و جالبه که اولین نفری بود که بعد از اینکه مرتضی پاشایی فوت کرد به‌ شکل تلفنی روی خط برنامه گلخانه اومد و این خبر رو اعلام کرد. احسان علیخانی در بین هنرمندان به بازیگری رضا کیانیان و پرویز پرستویی علاقمند می باشد.

احسان علیخانی پرسپولیسی شیش آتیشه هستش. وی در دوران دبیرستان 1/5 سال در تیم نوجوانان پرسپولیس تهران و 1 سال در سایپا بازی کرد. ولی خب به دلیل شکستگی پا دیگه نتونست به بازی در چمن ادامه بده. بعد هم به سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

احسان علیخانی

احسان بر این نظره که تو تقلب رسوندن خیلی کاربلد بوده و یکی از دانش آموزانی بوده که تو مراسمات مدرسه و جشن ها به شدت فعال بوده. وی بر این نظره که تو دوران مدرسه فردی درس خوان بوده که البته شیطونی های بسیار زیادی هم داشته. به همین دلیل مدیر مدرسشون جهت اینکه ایشون رو از شیطنت مهار کنه، مبصر کلاسش می کرده.

احسان علیخانی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها