|

دورچین صبحانه صبا راد برا ما دو وعده اس بعد انتظار داره چاق نشه / با شوهرش دعوا میکنن

saba-rad shayanews

صبا راد از اون دسته از افراد هست که برای دیده شدن و در اوج موندن راهش رو خوب بلده چرا که این روزا خانوم بلاگر شده و یه عالمه فالوور داره.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صبا راد رو میشه از اون دسته از افرادی بشمار آوورد که خانوم راه مشهور بودن رو خوب بلده و میدونه که چطور تو اوج و بالا بمونه میگید چرا؟ خب چون اگر یادتون باشه ایشون مجری بود توی تلویزیون و خب خیلی ها خانوم رو با صدای شیوا و رسایی که داشت میشناختن ولی خب بعد از یه مدت یهو دیدیم که صبا راد تو اینستاگرامش اعلام کرد که مهاجرت کرده و خب این یعنی خانوم دیگه مجری نبود و تبدیل شد به یه بلاگر ولی موضوعی که وجود داشت این بود که چه خودش و چه دیگران فکرش رو هم نمیکردن که صبا راد دیگه قرار نیست یه بار دیگه مجری باشه و این یه خداحافظی کوتاه مدت نبود بلکه تا به امروز فعلا دائمی بوده این خداحافظی!

خب داستان این که صبا راد دیگه نمیتونست مجری باشه زمانی مشخص شد که ایشون یهو بیخیال مهاجرت شد و برگشت به ایران و این رو هم اضافه کنیم که جای دوری هم نرفته بود و ترکیه بود ولی خب بعد از برگشت خودش هم متوجه شد که راهی نیست برای مجری بودن و خب اگر هم دیده نمیشد احتمالا به خاطره ها می پیوست و از یاد میرفت ولی خب ایشون این رو نمیخواست و فالووراش تعداد خوبی داشتن پس اومد چیکار کرد؟ تمرکزش رو گذاشت روی بالا بردن فالووراش و تولید محتوا در اینستاگرام و اینطوری شد که الان هنوز مشهور مونده و یه پیج یه میلیونی داره که ازش کسب درآمد هم میکنه. حالا در ادامه بریم به سراغ این روزای صبا راد، پس با ما همراه باشید.

صبا راد

کی رو سر صبا راد هفت تیر گذاشته که این صبحونه رو بخوره و بعد از چاق شدن گلایه کنه!

این روزا افراد توی فضای مجازی خصوصا اینستاگرام جوری رفتار میکنن که انگار میخوان هر گوشه ی خوب زندگیشون رو نشون بدن یعنی اصلا انگار زندگی این دوستان چاله چوله نداره و بدون دست اندازه و راهش رو تازه آسفالت کردن! یه عده ای که همیشه از شادیاشون صحبت میکنن واگه یه روزی هم دیدید که از ناراحتیشون گفتن چون میخوان توجه جلب کنن و ویو بگیرن و حتی به قیمت ساختن داستان های الکی که مسلما کم تو اینستا از این بازیا ندیدیم!

مثلا یه بلاگری اولش میاد و با فلان بلاگر خواهر بازی درمیارن و جون جونی میشن ولی همونا یه تایمی که میگذره میفتن به جون هم اونم با یه دعوای ساختگی که خب همه هم میگن وای چه خبره بریم ببینیم و اینطوری هم ویو گرفتن هم فالوور و جالبه که که مهم نیست دعواشون چیه همین که کنجکاوی رو ایجاد میکنن خودش کافیه و اینطوری خیلی ها براشون جذاب میاد که فقط سر دربیارن که موضوع از چه قراره!

صبا راد

پس با این حساب نمیشه به مجازی اعتماد کرد جایی که دوستی ها، دعواها و حتی خنده ها میتونن دروغی و الکی باشن و برای دیده شدن. حالا از اینا که بگذریم برسیم به صبا راد که ایشون هم تو پیجش همیشه خوش حال و با انرژیه و انگار غم دنیا ندیده اصن و خب کارهای مختلفی هم برای تولید محتوا میکنه مثلا از کلاس زبان رفتنش استوری میذاره از آشپزیاش و... و در کل همه ی این کارها رو میکنه تا اون تبلیغ هایی که لابه لای استوریاش هست ویو بخورن ولی این اواخر انگار تولید محتوا کم آوورده خانوم اول سینی صبحانه ای که برای عکس لاکچری گرفتن چیده رو میذاره بعد هم تو آشپزخونه در حال ناهار پختن با فالووراش راجبه این که وقتی صبحونه میخوره بیشتر غذا میخوره و زودتر چاق میشه صحبت میکنه که خب یعنی چی شما اگه اون سینی صبحانه رو خورده باشی اصلا ناهار و شام هم نخوری چاق میشی نگا حجم صبحانه رو!

صبا راد

صبا راد

صبا راد تقویم ترکیه رو قورت داده!

گفتیم که صبا راد به کشور همسایه یععنی ترکیه مهاجرت کرد و خب در نهایت به ایران برگشت ولی موضوعی که وجود داره این هست که صبا خانوم یه جوری عاشق کشور و فرهنگ ترکیه شده که الان خیلی وقته که میره کلاس زبان برای یادگیری زبان ترکی و خب تا حدودی هم خوب حرف میزنه با وجود این که شاید لهجه اش اونقدرا خوب نباشه ولی خب واقعا باید بهش باریکلا گفت که علاقه اش رو اینجوری دنبال میکنه ولی موضوعی که راجبه خانوم جالبه این هست که معلوم نیست که چرا هر صبح تقویم و تاریخ روز رو هم به شمسی و هم به میلادی میگه و خب میلادی رو برا ترکیه ای ها میذاره ولی ایشون که همه ی محتواش فارسیه فالوور ترک هم داره آیا؟ یا اونم برای فالوورای ایرانیش میذاره محض تنوع!

ولی شوهر صبا راد قسر در رفت 

صبا راد و همسرش چند وقت پیش برای مسافرت رفته بودن ترکیه و پیج خانوم کلا بوی ترکیه میداد از لحظه به لحظه ی سفر فیلم و استوری میذاشت ولی موضوعی که خیلی جالب و عجیب بود این بود که صبا راد و همسرش تو این سفر رفتن سینما! خب خیلی عجیبه که بری یه کشور دیگه برای گشت و گذار بعد بری سینما که خب صبا راد این کار رو انجام داد ولی موقعی که داشتن میرفتن سینما شوهرش سر پاپ کورن نمیذاشت عکسایی که صبا راد میگرفت خوب بشه که در این مورد خیلی از خانوما گفتن که از این کار همسرای شکموشون حرصشون میگیره و اگه شوهرشون این کارو میکرد ظرف پاپ کورن رو روی سرش خالی میکردن که خب میشه گفت مانی خان شانس آوورده که زنش صبا راد هستش وگرنه دعوا میشد!

صبا راد

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی