|

صبا راد چمدون سوغاتیاش که از ترکیه آووردُ باز کرد تا صد سال پز بده / مبلمان جدیدشو

saba-rad shayanews

صبا راد رو میشه از اون دسته از بلاگرهایی دونست شاید بدشانسی آوورد که بلاگر شد ولی بعد ورق چرخید و خانوم الان پول پارو میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبا راد رو احتمالا خیلی ها از روی چهر اش نشناسن که خب این روزا با توجه به تغییراتی که خانوم بازیگر توی چهره اش داده حق دارن ولی به خاطره صدای شیوا و رسایی که داره میشناسنش چون صبا خانوم سال ها در صدا و سیما و تلویزیون مجری بوده و برنامه ی "به خانه برمیگردیم" رو اجرا میکرد ولی خب یهو معلوم نیست که چه دری به تخته خورد و صبا راد یهو گفت ما رفتیم بای بای! یعنی ایشون یهو از پیج اینستاگرامش اعلام کرد که مهاجرت کرده به کشور همسایه یعنی ترکیه و میخواد تو این کشور زندگی کنه و خب دیگه تنها راه ارتباطیش با هواداراش اینستاگرام بود و همین طور تو این فضا حضور داشت که یهو دوباره معلوم نشد چی شد که صبا خانوم به وطن بازگشت!

ولی خب این برگشتن به این معنا نبود که تلویزیون به صبا راد که ولش کرده بود دوباره پیشنهاد کار بده و اینجوری شد که صبا راد خونه نشین شد و دیگه نتونست به عنوان مجری فعالیت کنه هر چند که هنوز هم امید داره ولی خب این خونه نشینی خانوم مجری به این معنا نبود که کنج عزلت گزیده و افسرده شده و تارِک دنیا، خیر از این خبرا نبود ایشون شاید دیگه مجری نبود ولی مجری سابق که بود حالا یعنی چی؟ یعنی به واسطه ی شغلش برای خودش شهرت بهم زده بود و خب پیج اینستاگرامش هم فالوورای میلیونی داشت و به همین علت خانوم گفت چیکار کنم چیکار نکنم بلاگر بشم که آخرش هم شد، حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای ایشون براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

صبا راد

صبا راد روکش مبلاشو که عوض کرده هی دوست داره خونشو بکنه تو چشم ملت

این روزا اینستاگرام شده فقط شوآف مال و ثروت یعنی هر کسی از مال دنیا هر چیزی که داره رو به رخ میکشه مثلا بعضی از دوستان که نمیدونن دیگه چطور نشون بدن جواهراتشون رو میان و پنج تا انگشت دستشون رو مثل طلافروشی پر میکنن از زلم زیمبو و انگشتر تا بگن ببینید ملت ما این همه طلا داریم! یا یه عده ای از هر فرصتی استفاده میکنن تا خونه و ماشینشون رو نشون بدن و از این طریق بگن که بله ما بسیار خوشبخت هستیم در حالی که این دسته از افراد تنها قصدشون تولید محتوا هست و چون این مدل از تولید محتوا مورد پسند عامه ی مردم هست اینا هم میدونن و اینطور اداهایی در میارن در حالی که شاید حتی همه چیزشون فیک و قلابی باشه از طلا و خونه و ماشینشون مثلا شاید همه شون اجاره ای باشه!

حالا در این بین گفتیم که صبا راد هم برای خودش بلاگر شده و خب بعضی از وقتا تولید محتواش شبیه فخرفروشی میشه ولی موضوعی که وجود داره این هست که حداقل هر چیزی که فخرش رو هم بفروشه برای خودش هست و نمایشی نیست مثلا ایشون به تازگی یه سفر رفت ترکیه حالا که برگشته برای تولید محتوا از خونش استوری گذاشته و تو یه متن از مرتب کردن لباساش و خریداش بعد از سفر گفته که یه سری ها بهش گفتن چه خونه ی خوبی داره و از اونجایی که صبا خانوم عشق داره که ازش تعریف بشه در جوابشون استوری بعدی رو منتشر کرده ولی خب منتشر کردن استوری از خونش شاید برای خیلی ها جنبه ی فخر فروشی داشته باشه ولی باید بگیم که خانوم اخیرا روکش مبلاشو عوض کرده ذوق داره خونشو هی نشون بده، حالا به نظرتون دکورش چطوره؟

صبا راد

صبا راد

صبا راد چمدون سوغاتیاش از ترکیه رو باز کرد تا صد سال داستان بگه!

گفتیم که صبا راد برای مهاجرت رفت ترکیه و برگشت و همین اواخر هم که برای سفر رفت که خب این رفت و آمدها صبا راد رو شیفته ی کشور ترکیه کرده و خانوم یه جورایی از ترکیه حرف میزنه که آدم رو به وجد میاد که برای یه بار توی عمرش شده هم این کشور رو ببینه و البته که علاقه ی صبا راد به این کشور تنها تو حرف نیست و خانوم حتی برای پیگیری این علاقه زبان ترکی هم یاد گرفته و کلاس میره ولی خب موضوعی که وجود داره این هست که صبا خانوم از ریز به ریز سفرش استوری میذاشت و حالا هم که اومده و تو قسمت قبلی گفتیم که چمدوناشو باز کرده مثل استوری زیر تا مدت ها قراره استوری بذاره که فلان لباس رو. از ترکیه خریده عالیه، مرگ  نداره و از این داستانا!

صبا راد

صبا راد چرا مجسمه ی زنده شد خانوم چشات از حدقه دراومد!

صبا راد همیشه برای خودش ژست ها و راه خاصی توی تولید محتوا داره ولی موضوعی که خیلی جالبه این هست که ایشون در این سال ها به کلی از خیلی از لحاظ ها تغییر کرده مثلا ظاهرش رو با قدیماش مقایسه کنید یکی از بزرگترین تفاوت هاش ابرهاشه که از نخ تبدیل شده به موکت و یا تیپ و استایلش هم که به کلی تغییر کرده ولی موضوعی که در خصوص ایشون در مورد استایل وجود داره این هست که صبا راد همیشه دوست داره که با لباساش بگه خیلی شیک و اعیونیه ولی خب گاهی اوقات به خیال خودش اینجوریه مثلا عکس زیر رو ایشون منتشر کرده که تو اون معلومه حسابی برای انتخاب لباساش وقت گذاشته ولی با این ژست و لباس و فضای اطرافش این حس رو منتقل میکنه که انگار آدم داره مجسمه میبینه!

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی