|

مناطق دیدنی ناشناخته گرجستان/ این مقصد ها احتمالا از دستتان در رفته

گرجستان از محبوب ترین ها برای توریست هاست و ما اینجا جاهایی رو بهتون معرفی می کنیم که شناخته نشده اند و زیبایی منحصر به فردی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر شما از علاقه مندان به عجایب دنیا هستید حتما از این مکان های دیدنی عجیب و شگفت انگیز خوشتان خواهد آمد. این مکان ها از جذابیت به طور عادی فاصله دارند و ارزش این را دارند که از مسیر منحرف شوید. گرجستان چشم انداز های متنوعی دارد در این جا ما جاهایی که احتمالا از دستتان در رفته در سفر به گرجستان به شما معرفی می کنیم. شگفتی هایی منحصر به فرد گرچه برخی از مناطق در بین بسیاری از مسافرین و مردم محلی محبوب هستند ولی هنوز بسیاری از نقاط گرجستان برای مسافران کمتر شناخته شده است بنابراین این مقصد ها را لیست کردیم تا به آنها بروید و از سفر خود دوچندان لذت ببرید.

شهر چیاتورا شهری صنعتی در قدیم

این شهری است که در امرتی واقع شده و از مهم ترین شهرهای صنعتی در گذشته بوده است اما از زمان فروپاشی شهرت خود را از دست داده است منگز عنصری ضروری برای بدن است که در این شهر وجود دارد و یک شهر قابل توجه و ارزشمند برای بازدید است.

ف

روستای Gorelovka در جنوب گرجستان

یکی از ناشناخته ترین ها در این لیست است و در جنوبی ترین بخش گرجستان واقع شده است . این روستا محل زندگی یک جامعه مذهبی است که از روسیه خارج شده اند فرقه ای که در قرن 19 در روسیه ظهور کرد و در قرن 19 از آن جا خارج شدند اعتقاد آن ها این است که خداوند در بدن هر فرد زندگی می کند. امروزه آنها در معرض انقراض اند و فقط اندکی از آنها باقی مانده اند. دلیل جذابیت این روستا طراحی خانه ها به سبک روسی و رنگ های سبز نعنایی خانه هاست.

5

شهر سنگی واردزیا در 4 ساعتی تفلیس

این شهر که در جنوب گرجستان واقع شده توسط ملکه تامار تاسیس شده است که در طول تهاجم ها خدمت کند مقدار چشم گیری از این شهر در زلزله نابود شد اما هنوز هم صدها اتاق دیدنی از ای باقی مانده و نقاشی های ارزنده ای که می توانید از آن ها بازدید کنید و از دیدن کلیسا لذت ببرید. این شهر حدودا 4 ساعت با تفلیس فاصله دارد.

1542823356

صخره Birtvisi با فاصله یک ساعته از تفلیس

شما می توانید با پیمودن یک ساعت از تفلیس به Rustavi میرسید و در جنوب پارک ملی تفلیس این تپه ها و جنگل های با شکوه را ببینید . این سازه ها به دلیل آتش فشان در سالیان پیش به وجود آمده اند علاوه بر آن می توانید از قلعه Birtvisi هم دیدن کنید و از صعود به بالا و منظره نفس گیر تفلیس لذت ببرید.

birtvisi

منطقه محافظت شده Kobuleti

کوبالتین منطقه و تالابی محافظت شده است که از اهمیت بین المللی برخوردار است و نزدیک ساحل باتومی قرار داردکه دارای پرندگان و گیاهان منحصر به فردی است. از همه مهم تر بتلاقی است که در آن خزه اسفاگنوم می روید که این خزه به الودگی محیط زیست بسیار حساس است و به همین منظور برای حفظ گیاهان از کفش های مخصوصی برای رفتن به این منطقه استفاده می کنند.

kobuleti-national-park-erovnuli-parki

sphagnum-1

شهر اباستومانی برای علاقه مندان به نجوم

اگر مثل من عاشق نجوم هستید این شهر از مورد علاقه ترین های شما در گرجستان خواهد بود این رصد خانه در بین جنگل های مخروطی که در آن آب و هوا کاملا برای دیدن ستاره ها و جهان مناسب است ساخته شده است.

32991159713_9293383e4b_b

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها