|

پروژه های معماری عجیب در دست ساخت 2024 / سازه ای با جنگل روی سقف

معماری های حیرت انگیزی از شرکت های معماری معروف در دست ساخت هستند که در سال 2024 تکمیل می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از تبدیل یک سیلوی نروژی به یک ویلای ژاپنی با بام سبز گرفته، ما برخی از جالب ترین پروژه های معماری را که قرار است در 2024 اجرا شود در این مقاله برای شما گرد آوری کرده ایم که همراه هم نگاهی به آنها می اندازیم.

پروژه نه یک هتل ایشیگاکی در ژاپن توسط سو فوجیموتو

نه یک هتل ایشیگاکی، این یک پروژه معماری ژاپن در آینده است که توسط سو فوجیموتو طراحی شده است وشامل یک ویلا به شکل دیسک یا یک سقف قابل پیاده روی در حال جابجایی که شامل علفزار، درخت و حوضچه خواهد بود که توسط فوجیموتو برای جزیره ایشیگاکی، خانه ای بدون جلو و عقب طراحی خواهد شد و نمای بیرونی آن در اولویت قرار میگیرد تا اطمینان حاصل شود که سرنشینان احساس راحتی طبیعت را در تمام روز احساس کنند.

not-a-hotel-sou-fujimoto-villa-japan-designboom-1200

Untitled

پروژه مجلس شورای بنین توسط شرکت معماری Kere

قرار است در سال 2024 شرکت kere، مجمع ملی بنین را که در غرب آفریقا واقع است را تکمیل کند.این ساختمان قرار است مکانی باشد جوامع غرب آریقا در آن جمع می شوند مانند مکانی برای میزبانی و تصمیم گیری های عمومی. این مجمع برای porto-novo در بنین طراحی شده و از مقدار زیادی از پالاور که درختی معروف در نسل های  غرب آفریقاست در آن استفاده شده است. این سازه به ایده های ما، اهمیت اشکال بومی و معاصر آفریقا که می تواند در مقیاس ملی باشد اهمیت داده است.

6

4

پروژه کواروماتا در نروژ توسط snohetta

هواداران snohetta از شنیدن اینکه این استودیو چندین پروژه در سال 2024 دارد بسیار هیجان زده اند اما یکی از جالب ترین آنها coarvematta یک مرکز روستایی است که با sami که یک تئاتر  ملی است و یک دبیرستان و مدرسه ی کشاورزی مشارکت دارد. دو موسسه اصلی در منطقه سنتی نروژ که ساکنان آن مردم  سنتی سامی هستند به اشتراک گذاشته می شود.شکل چوبی و خمیده ی آن که بر روی شاخ گوزن شمالی مدل می شود شامل فضاهایی استد که به صنایع دستی سنتی سامی و فرهنگ گله ی گوزن شمالی اختصاص داده شده است.

Coarvematta-5

shonetta-coarvematta-designboom-500

5

پروژه سالن کنسرت فیلارمونیک چینی توسط MAD

امسال همچنین شاهد تکمیل شدن سالن کنسرت سمفونی MAD در چین خواهیم بود که به اولین اقامتگاه دائمی برای ارکستر فیلارمونیک کشور تبدیل خواهد شد. MAD ساختار آن را دز 2023 منتشر کرد که نمای نقره ای عایق بندی شده را نشان می دهد که آن را به عنوان قطعه ای به نام "یاد آور یک قطعه از جید" طراحی کرده است.

MAD-Architects-China-Philharmonic-Concert-Hall-18

MAD-Architects-China-Philharmonic-Concert-Hall-10

Jinghe New city culture and Art centre در چین توسط معماران زاها حدید

یکی از هیجان انگیز ترین پروژه های آینده معماران زاها حدید که طرح  پیچیده ای با بیش از 8 خط در بزرگراه Xian چین خواهد بود.

به نام های Jinghe new city culture & art centre که این مراکز فرهنگی و هنری را شامل می شوندکه با فضاهای باز و حیاط ها در گیر هستند.به گفته ی استودیو این نقشه برای تقلید از " دره های حک شده توسط رودخانه ی جینگه از طریق کوه ها و مناظر استان شانشی" است

Zaha-Hadid-Architects-Jinghe-New-City-Culture-Art-Centre-Animation3

6_zha_jinghe-new-city-culture-art-centre_render-by-atchain

5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها