|

آشنایی با ۲ هتل زیر آب دبی؛ تجربه اقامت در اعماق دریا

اگر قصد دارید در سفر به دبی، در یکی از بهترین و خاص‌ترین هتل‌ها اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما هتل های زیر آب دبی است

لینک کوتاه کپی شد

تمام کسانی که تجربه اقامت در هتل های زیر آب را داشته‌اند، از آن به‌عنوان هیجان‌انگیزترین خاطره خود یاد می‌کنند. تصور کنید که در اتاق نشسته‌اید یا روی تختخواب‌تان دراز کشیده‌اید و زندگی ماهی‌ها و آبزیان دریایی را تماشا می‌کنید. زندگی، در کنار ماهیان دریا را می‌توانید در هتل زیر آب دبی تجربه کنید و بدون خیس شدن یا نیاز به پوشیدن لباس‌های غواصی، اعماق دریا را از پنجره اتاق خود تماشا کنید. اگر قصد دارید در سفر به دبی، در یکی از بهترین و خاص‌ترین هتل‌ها اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما به شما هتل های زیر آب دبی است؛ برای آشنایی با این اقامتگاه‌های بی‌نظیر در این مطلب همراه ما باشید.

تجربه اقامت در هتل های زیر آبی دبی چگونه است؟

تجربه‌ای هیجان انگیز از اقامت در هتل های زیر آبی در امارت متحده عربی

تجربه‌ای هیجان انگیز از اقامت در هتل های زیر آبی در امارت متحده عربی

مطمئنا همه کسانی که غواصی در زیر آب‌های دریا و تماشای زندگی ماهیان و آبزیان را تجربه کنند، هیچوقت آن را فراموش نخواهند کرد. حالا تصور کنید که در یک اتاق لوکس و مجلل هستید و در راحت‌ترین و آرامش‌بخش‌ترین شرایط، شگفتی‌های دنیای زیر دریا را تماشا می‌کنید. تصور این نوع اقامت برای هر گردشگری هیجان‌انگیز است؛ اما باید بدانید که با رفتن به هتل زیر آب دبی می‌توانید این رویا را به واقعیت تبدیل کنید.

لیست هتل های زیر آب در دبی

حال که با حس و حال اقامت در هتل های زیر دریا آشنا شدید، شاید برایتان جالب باشد بدانید هتل‌های لوکس متعددی در سراسر جهان وجود دارند که می‌توانند لذت اقامت در دنیای زیر آب را به شما هدیه دهند؛ در این میان، 2 مورد از بهترین هتل های زیر آبی در دبی قرار دارند که در ادامه بیشتر با هر یک از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

هتل آتلانتیس پالم

رزرو اتاق های زیر آب هتل آتلانتیس پالم دبی

رزرو اتاق های زیر آب هتل آتلانتیس پالم دبی

دبی، ازجمله شهرهای توریستی امارات متحده عربی است که به داشتن برج‌ها و هتل‌های پر‌رزق‌و‌برق معروف است. در این میان، هتل آتلانتیس پالم به عنوان یک هتل زیر آب دبی محسوب می‌شود که امکان تجربه زندگی لوکس زیر آب دریا را برای شما فراهم می‌کند. این هتل زیبا و مجلل، در ساحل پالم جمیرا و در یک جزیره مصنوعی قرار دارد که مناظر شگفت‌انگیزی از دریای خلیج فارس را، پیش چشمان شما به تصویر می‌کشد.

در هتل آتلانتیس پالم دبی، اتاق‌هایی وجود دارد که در زیر آب دریا قرار گرفته‌اند و پنجره‌های آن از کف اتاق تا سقف را پوشش می‌دهند. به این شکل منظره کف، دیوارها و سقف اتاق زندگی واقعی هزاران موجود آبزی را به نمایش گذاشته که زیبایی آن وصف‌ناپذیر است.

تمام مهمانان این هتل که تجربه اقامت در سوئیت‌های زیر آب آن را دارند، از عظمت، زیبایی و شکوه منظره زیر دریا صحبت می‌کنند و آن را به‌عنوان بهترین تجربه ممکن در سفر به دبی می‌دانند. هتل زیر دریایی آتلانتیس پالم، از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر دبی است و امکانات تفریحی و خدمات رفاهی فوق‌العاده‌ای دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پارک آبی بزرگ و مجهز به بهترین و به‌روزترین وسایل بازی
  • آکواریوم عظیم با بیش از ۶۵۰۰ ماهی و جانور دریایی
  • ساحل اختصاصی برای استراحت و انجام بازی‌های دریایی
  • چندین استخر روباز و یا سرپوشیده با خدمات مختلف
  • و...

واتر دیسکوز هتل

رزرو هتل واتر دیسکوز در تور دبی

رزرو هتل واتر دیسکوز در تور دبی

هتل واتر دیسکوز، یکی دیگر از هتل های زیر آب دبی است که طراحی و ساخت آن توسط یک شرکت سوئیسی انجام شده است. این هتل زیر آب دبی، دارای دو بخش مجزا است که توسط یک راه‌پله به یکدیگر متصل شده‌اند. بخشی از این هتل زیر دریا و بخشی دیگر روی سطح آب اقیانوس قرار دارد. به جرات می‌توان گفت که واتر دیسکوز هتل دبی، یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل‌ها در منطقه خاورمیانه محسوب می‌شود که اقامت در آن بهترین لحظات را برای گردشگران شهر زیبای دبی رقم می‌زند.

بخش زیر آب هتل واتر دیسکوز، به عنوان یکی از شگفت‌انگیزترین هتل های زیر آبی دبی شناخته می‌شود. این بخش، ده متر زیر دریا قرار دارد و مساحت آن حدود ۹۰۰ متر مربع و دارای ۲۱ اتاق است. با اقامت در سوییت زیر آب این هتل، می‌توانید در بهترین و راحت‌ترین موقعیت به تماشای زیبایی‌های اقیانوس بنشینید و حرکت ماهیان و آبزیان را ببینید. درست است که قیمت هتل زیر آب در دبی نسبت به دیگر هتل‌ها، بسیار گران محسوب می‌شود، اما اگر بودجه کافی برای این کار را دارید، به هیچ عنوان لذت تماشای زندگی زیر دریا را از دست ندهید.

واتر دیسکوز هتل به تلفن ماهواره‌ای و ایستگاه رادیویی کشتی مجهز است و تمامی اتاق‌ها به اینترنت دسترسی دارند. بخش زیر آب هتل، یک مرکز غواصی دارد که دارای انواع و اقسام تجهیزات غواصی مانند لباس غواصی، قفل هوا، محفظه تنظیم فشار و غیره است؛ این مرکز غواصی با ارائه آموزش غواصی به علاقه‌مندان، امکان گشت‌گذار در زیر آب‌های خلیج فارس در در میان ماهی‌ها، آبزیان مختلف و صخره‌ها را برای مهمانان خود فراهم کرده است. واتر دیسکوز هتل علاوه بر غواصی، سایر تفریحات آبی را با تمامی امکانات و تجهیزات مانند جت اسکی، قایق‌های موتوری غواصی و اسکی، زیردریاپیما با ظرفیت سه سرنشین، اسکوترهای زیر آب و مرکز آب گرم ارائه می‌دهد.

رزرو آنلاین هتل در دبی

رزرو هتل در دبی، یکی از اصلی‌ترین مراحل در برنامه‌ریزی یک سفر به این شهر جذاب است. این اقدام علاوه بر اطمینان از یک اقامت مطمئن و راحت، مزایای فراوانی را نیز در اختیار مسافران قرار می‌دهد. از جمله مزایا مهم رزرو هتل، می‌توان به انتخاب هتل با توجه به نیازها و سلیقه شخصی، آسانی در برنامه‌ریزی سفر، صرفه‌جویی در زمان و انرژی، و اطمینان از قیمت و رزرو هتل اشاره کرد. همچنین، برخی از هتل های دبی امکانات ویژه‌ای از جمله استخرهای آب‌گرم، سرویس اتاق و رستوران‌های بین‌المللی را فراهم می‌کنند که تجربه اقامت را به یک سفر لذت‌بخش و به یادماندنی تبدیل می‌کند. بنابراین، رزرو هتل در دبی به عنوان یک انتخاب هوشمندانه در سفر به این شهر بزرگ و متنوع حائز اهمیت است.

چگونه هتل های زیر آب دبی را رزرو کنیم؟

حالا که با هتل های زیر آب دبی و جذابیت‌های بی‌نظیر آن‌ها آشنا شدید، مطمئنا به این فکر می‌کنید که در سفر به شهر زیبای دبی، حتما زندگی در کنار موجودات دریایی را تجربه کنید. درست است که در دبی، هتل‌های لوکس و مجلل فراوانی وجود دارند و همه آن‌ها در تلاش برای فراهم کردن بهترین و خاطره‌انگیزترین لحظات برای مهمانان خود هستند، اما در عین حال تعداد هتل های زیر آبی دبی محدود است؛ بنابراین برای اقامت در این مجموعه‌های شگفت‌انگیز انتخاب محدودی دارید.

اگر قصد سفر به دبی را دارید و می‌خواهید اقامتی خاص و متفاوتی را در هتل های زیر آب تجربه کنید، بهتر است برای رزرو آنلاین هتل از طریق سایت‌های معتبر اقدام کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا با تمام امکانات هتل، قیمت آن و فضایی که قرار است تجربه کنید، آشنا شوید و بهترین گزینه را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید؛ همچنین بررسی اتاق‌ها و سوئیت‌های زیر دریا نیز این فرصت را به شما می‌دهد تا بتوانید تمام موقعیت‌های اقامتی را بر اساس اولویت‌ها و خواست خود پیش ببرید.

سخن پایانی

شهر دبی، از زیباترین و شگفت‌انگیزترین مقاصد گردشگری در امارات متحده عربی محسوب می‌شود که تمام آن چیزی که گردشگران دوست دارند تجربه کنند را فراهم کرده است. یکی از بی‌نظیرترین موقعیت‌هایی که می‌توانید در سفر به این شهر توریستی تجربه کنید، اقامت در هتل زیر آب دبی است. تصور اینکه، در اتاق هتل در حال استراحت هستید و درعین حال زندگی موجودات دریایی را در زیستگاه واقعی آن‌ها تماشا می‌کنید، شما را به وجد می‌آورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی