|

سفر به زیبا ترین کشور های آسیایی در بهار / مکان های زیبایی که سزاوار ستایش اند

بهار از زیباترین فصل هاست با سفر به این کشورها در آسیا زیبایی این فصل رو دوچندان ببینید.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- ما در اینجا لیستی از بهترین کشورها در آسیا را برای سفر در فصل بهار به شما ارائه می دهیم، که با استفاده از داده های موجود تهیه شده است. این مقصد ها با نظر مسافران از لحاظ آب و هوا، نزدیک بودن مقصد ها و زیبایی در ماه های بهار دسته بندی شده اند. استراحت در فصل بهار مانند سنتی است که همه ی ما منتظر آن هستیم تا بعد از زمستان طولانی و سرد، روزهایی گرم و بهاری با منظره هایی آرام بخش از طبیعت را برایمان به ارمغان بیاورد. شکوفه هایی که در شاخه های درختان هستند در حالی که برگ های تازه جلوه ای دوچندان و نفس گیر به طبیعت بهار می دهد. بهار تمایل به تجربه های جدید را فراهم می کند و چه چیزی بهتر از آن که  استراحت بهاری را در سفر به زیباترین مکان های بهاری بگذرانیم؟

ژاپن و شکوفه های گیلاس

ژاپن در بهار از شکوفه های گیلاس معروف به ساکورا استقبال می کند و چشم اندازی از سایه های ظریف صورتی و سفید را به شما ی دهد. به ژاپن از دید مسابقات خوانندگان لقب بهترین کشور در 2023 داده شد. چشم انداز متنوع آن طیفی پویا از رنگ ها را به نمایش می گذارد، از شکوفه های صورتی و لطافت بهار گرفته تا پر جنب و جوش بودن در پاییز.

مکان های برتر در ژاپن: معبد Kinkakuji، کاخ امپریال، معبد Kiyomizu-dera

6b4d11cb399222c1c62b97151f7ae563

Cherry Blossoms

اندونزی در ماه آوریل

ماه آوریل پایان فصل باران در اندونزی و بهترین زمان برای کشف منظر سرسبز و سواحل بکر است. اگر شما دنبال آرامش و ماجراجویی در بالی هستید یا غوطه وری فرهنگی در معابد، اندونزی برای هر مسافر حرفی برای گفتن دارد. در مراسم سنتی بالینی شرکت کنید، از غذاهای دلپذیر تغذیه کنید و روح خود را با یوگا و مدیتیشن آرام و جوان کنید.

مکان های برتر برای بازدید در اندونزی: پناهگاه جنگلی میمون مقدس، رودخانه ی Ayung، بالی Waterbom

f1af53341d8b281eb2d38e9e52af3051

Monkey forest Sactuary

کره جنوبی و جشنواره ها

مقصد زیبای بعدی که می توانید از آن بازدید کنید، کره ی جنوبی است. بهار زندگی جدیدی را در سئول نفس می کشد و این شهر را به زمین بازی برای شکوفه های بهاری و جشنواره های پر جنب و جوش تبدیل می کند. گردشگران می توانند هماهنگی بین میراث فرهنگی تاریخی و مدرن را تجربه کنند. همچنین می توانند فرهنگ های محلی، محیط های طبیعی و غذاهای منحصر به فرد را کشف کنند و از آن لذت ببرند. 

مکان های دیدنی پیشنهادی در کره جنوبی: کاخ Gyeongbokgung، خیابان خرید Myeongdong و lotte world 

0336c833fb42f8e4a397d5b2751398af

Gyeongbokgung palace

سنگاپور و نوآوری هایش

سنگاپور با افتخار آینده نگری اش را به نمایش می گذارد. این شهر به دلیل غنی بودن از فرهنگ معروف و مظهر تلفیقی پر جنب و جوش فرهنگ در سراسر جهان است. کاووش در این جزیره به شما این امکان را می دهد، تا فرهنگ غنی سنت های مالایی، چینی، هندی و اوراسیایی که در جشنواره ها به نمایش می گذارند را ببینید و آنرا به طور کامل تجربه کنید. 

مکان های برتر سنگاپور: Gardens by the Bay، استودیوی جهانی سنگاپور و باغهای گیاه شناسی 

d8b489a7f6f1d2733cc2d672e4e5933e

gardens by the bay

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها