|

فقط کافیه چند تا دونه پاف واسه پذیرایی بخری دلبریه خونت تموم شه / تپلی های پر کاربرد

زیبایی خونه تنها به مبلمان نیست و گاهی با استفاده از لوازمی مثل پاف میتونید هم یه خوشگلیه باحال به فضا بدید و هم اینکه کاربردی جالب داره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دکوراسیون واسه خونه مثل استایل برای ادمی میمونه. شما میتونید تیپ خود را از لباس هایی بسیار عادی و یا حتی شلخته و نامرتب تشکیل بدید و یا ظاهری که دارای سبک استایل هستش و تمیز و مرتب و البته متناسب و همخون هستش. چیدمان خونه هم دقیقا همین شکلیه. خب یکسری افراد هستند که چندان علاقمند نیستن به خونشون برسن و همینجوری یکسری لوازم گذاشتن که خب باید بگیم این دسته از افراد میشن مثل تیپی که بشه توجه نشده. اما یکسری هم هستند که با وجود لوازم کم، اما یه دکوراسیون خاص واسه خودشون دارن و چه کم چه زیاد، با اونچه که دارند تمیز و مرتب هستند و یه همخونی زیبا برای دکوراسیون وسایل خونشون ایجاد کردند که خب فضایی جذاب تر و با روحیه ای بهتر بهشون تحویل داده میشه.

اما جدا از کلیاتی که در رابطه باهاش صحبت کردیم، وارد جزئیات میشیم و باید بگیم که تو خونه آیتم های به مانند مبلمان و یخچال و گاز و … خب ضروری هتسند  لازمه یک زندگی. اما لوازمی هم هستند که به مانند اکسسوری در استایل عمل می کنند  بودنشون جزئیات به فضا میبخشه و میتونه هم خوشگلیه بیشتری به دکور بده و هم کاربردی باشه. یکی از این آیتم ها آباژور هستش که خب نبودش هم آسیبی به زندگی نمیرسون اما بودنش هم خوبه. یکی دیگه از این آیتما پاف می باشد. اما پاف چیه؟ شاید اسمش رو شنیده باشن شاید هم خیر که خب در این مطلب قراره باهاش آشنا بشیم.

پاف در منزل

پاف چیست و کاربرد آن؟ فرقش با اتومان چیه؟

پاف در واقع یه نشیمن با ارتفاع کوتاه هستش که نرمی و تپلی بودن کوسن طوری داره. البته که از طرفی هم برای پاف و اتومان میشه یه کاربرد تقریبا مشابه دید تا جایی که برخی از فروشندگان این دو رو یکی میدونن و برعکس. پاف ها کاربرد های زیادی دارند و به جرئت میشه گفت تو هیچ خونه ای بلااستفاده نمیمونن و در عین حال که فضای زیادی هم اشغال نمی کنند و از جلوه تزئینی و نمای خوبی هم برخوردارند.

از برخی پاف ها به عنوان مبلی فسقلی هم استفاده میشه و یه جورایی کمکی واسه مبل هستند و از طرفی هم لزوما برای نشستن نیستن و میشه ازشون به عنوان زیرپایی و یا میز عسلی استفاده کرد. 

اتومان
اتومان

چه مدلی پاف بخرم بهتره؟

پاف‌های متنوع و خوشگلی تو بازار هستند که استایل و اندازه های مختلفی دارند و شما میتونید با توجه به سلیقه و نیاز خود خریداری کنید چرا که مقوله اینکه چه مدلی بهتره، به نوع استفاده هرکسی بستگی داره و همه یکی نیستند. شما باید ابتدا پیش از خرید پاف ببینید که اون رو برای چه کاری میخواید که خب برای نشستن طبیعتا باید دنبال خرید پاف هایی باشید که نشیمن پفی و راحتی دارند تا راحتی لازمه رو داشته باشند. یا اگر به عنوان یک میز عسلی قراره استفادش کنید باید پافی که سفت تره انتخاب کنید که سطحی نسبتا صاف هم داره و محکم تر باشه. 

در مورد شکلش هم اگه سوال دارید که گرد بگیرم بهتره یا چهارگوش، که خب باید بگیم این کاملا به سلیقه شما برمیگرده. اما بد نیست که بدونید پاف‌های گرد تضاد جالبی با مبل های دارای لبه‌ های چهارگوش ایجاد می‌کنند و میتون جذابتر باشن.

جنس پاف اینجوری باشه بهتره

برای انتخاب جنس پاف بهتره که طبق معیارهایی مثل محلی که قراره بزاریدش انتخاب کنید. پاف خوشگلتون رو کجای خونه میخواین بزارین؟ نشیمن، راهرو، اتاق‌ خواب یا چی؟ قطعا جنس و رنگ پاف شما باید به باقی وسایلی که تو اون فضا هستش بیاد و هماهنگی داشته باشه. مثلا اگر قراره پاف مورد نظر رو تو اتاق پذیرایی قرار بدید با روکوبی مخمل یا ابریشم باشه بهتره. اما اگه قراره از پاف زیاد و به صورت دائما استفاده کنید باید پافی از جنس فایل شستشو راحت خریداری کنید مانند چرم فاکس. برای ورودی منزل هم حتما پافی که تهیه می کنین، از جنس‌ های قابل‌ لکه‌ گیری باشن بهتره.

پاف در منزل

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها