|

آخه فقط خونه دیزاین نمیخواد که! حموم دستشویی رو اینجوری تحویل بگیر ببین چه شیک میشه

همیشه چیدمان خونه نیست که اهمیت داره و گاهی جیدمان حمام و سرویس بهداشتی هم میتونه در روحیه شما و طراوت زندگی تاثیر گذار باشه.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانوز- همه ما انسان ها هر چقدر هم که بیرون از خونه در تفریح و خوشگذرانی و درآوردن پول های نجومی باشیم، باز در نهای نیز به فضایی امن و آروم برای استراحت و زندگیمون داریم، که اسمش خونست. خونه مثل مادر میمونه چرا که در زمان ناراحتی و استرس و خستگی اونچنان آغوشش رو به روت باز میکنه که تمام خستگی های روز ریخته میشن دور. احتمالا شما هم از این جمله استفاده کردین که میگن هیچ جا خونه خود آدم نمیشه! واقعا هم همینه و خونه شاهد تمام روزمرگی ماست چرا که در نهایت هر کجا باشیم به آغوش خونه برمیگردیم و درش از تمام حالاتمون میگیم. 

اما چیدمان و وسایل خون هم به شدت در این امر تاثیر گذار هستند. جدا از خونه، همه ما تجربه یه دوش گرم و لذت بخش رو بعد از یک روز خسته کننده و سخت داشتیم که خب میدونیم اتمسفر و فضای حموم باعث آرامش و حال و هوای با طراوت اعضای خونواده شده. اما چیدمان تنها مخصوص هال و پذیرایی نیست، بلکه حموم و سرویس بهداشتی هم میتونه چیدمان و دیزاین داشته باشه که در جهت خوشگل شدن فضا و خفن شدن روحیه شما به شدت تاثیرگذاره. شاید براتون سوال بشه که دیزاین حموم میتونه چی باشه که در ادامه مشاهده می کنید ترفند هایی که میشه استفاده کرد تا فضای جذاب تر در حموم داشته باشید. 

1- طبیعت رو با خودتون به حموم ببرید

خب حموم یه فضای مرطوبه که شاید نشه از هر چیزی استفاده کرد، اما تنها یک قالیچه رنگی کوچیک با پرده ای زیبا و گیاهانی که در فضای مرطوب حموم دچار آسیب نمیشن، میتونه فضایی فوق العاده برای شما بسازه. گل و گیاه میتونه ظاهری با طراوت سبز به حموم بده که خب هوای محیط رو تصفیه هم میکنه. مثلا با خرید یک درختچه انجیر سقف حما رو بلند تر و لوکس تر نشون بدید و یا با گیاهانی کوچک فضا رو پر انرژی تر کنید. اگر فضای کمی دارید و برای گل و گیاه کافی نیست، میتوندی از گیاهان آویز مثل پیچک، اکالیپتوس و پتوس از استفاده داشته باشید.

20200930_154925

2- سینی وان رو فراموش نکنید

دوست درید حمومی لاکچری داشت باشید یا حسی ناب؟ پس بدونید که هیچ چیز بیشتر از یک نوشیدنی خنک همراه با شمع معطر و گلدانی کوچک نمیتونه فضا رو مورد پسند شما کنه که هم بوی مطبوعی پیچیده میشه و هم فضایی آروم ساخته میشه. یک سینی کوچیک میتونه همه اینها رو در خودش جای بده و شما رو به اونچه که دوسش دارید برسونه.

3- سری به انبار خود بزنید تا یکسری موارد ساماندهی شوند

احتمالا در بین وسایل قدیمی شما هم کمد یا بوفه ای کوچیک که بلا استفاده باشه به چشم میخوره. با کمی تغییرات و سلیقه میتونید این وسایل رو به لوازمی کاربردی در حموم تبدیل کنید که در چیدمان و مرتب کردن حوله ها و شوینده ها به شما کمک میکنه.

البته که استفاده از سبد های حصیری کوچیک برای قرار دادن حوله ها درش هم میتونه ایده ای جذاب و مناسب باشه که خیلی فضا رو با کلاس میکنه.

untitled-2

4- در حموم نیمکت داشته باشید

داشتن یک صندلی یا نیمکت در حموم میتونه کمک کننده ای ایده آل مخصوصا برای خونواده هایی که بچه کوچیک دارن باشه. میتونید صندلی رو کنار وان و یا دوش قرار بدید و حوله ها و شامپوها  ای گلدان رو بر روش بگذارید.

o-2

5- در مورد رنگ ها تو دیزاین حتما دقت کنید

در اینکه رنگ سفید میتونه فضا رو تمیز تر و حموم طوری تر نشون بده که خب شکی نیست، اما در کنارش میتونید از رنگ هی ملایم صورتی و بنفش پاستیلی و آبی آسمونی هم استفاده داشته باشید تا چیدمان حموم شما رو از حالت یکنواختی در بیاره. صورتی ظاهری گرم و دوستانه، آبی ظاهری آرامش‌ بخش و بنفش نیز ظاهری لوکس و با کلاس تر به حموم خواهد داد.

6- رنگ آمیزی وسایل قدیمی و ساده نگرفتن آینه

تعویض یک آینه جدید و بزرگ با آینه قدیمی تو حموم میتونه ظاهری به شدت متفاوت رو به شما هدیه بده که تعویض یک آینه بزرگ و مجلل با آینه ساده قبلی خیلی فرقشه. پس حالا که قصد چیدمان حموم رو دارید اصلا از کار آینه به سادگی رد نشید. میدونید که آینه با انعکاس نور میتونه هر فضایی رو بزرگ تر نشون بده و از طرفی هم با رنگ آمیزی وسایل قدیمی انگار لوازمی جدید خریده اید  با وجود اینکه ظاهرشون همون قبلیه، ولی انگاری جدید شدن!

untitled-6

Untitled

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها