|

ماجرای عکس خبرساز گوگوش در تولد رها اعتمادی؛ رهای 40 ساله 10 سال از پسر گوگوش کوچکتره

انتشار عکسی از گوگوش در کنار ها اعتمادی که به مناسبت تولد 40 سالگی رها منتشر شده بود د شبکه های اجتماعی خبرساز شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- انتشار عکسی خبر ساز از فائقه آتشین در کنار رها اعتمادی در شبکه های اجتماعی خبر ساز شد. برخی کاربران اعلام کردند که انتشار این عکس شایعه ازدواج رها اعتمادی با گوگوش را قوت بخشیده است.

اما بهانه انتشار این عکس گویا جشن تولد 40 سالگی رها اعتمادی بود که با ظاهر و استایل متفاوت در کنار گوگوش یکه قاب مشترک خلق کردند. 

گوگوش پیش از این چهار بار به صورت رسمی ازدواج کرده است که همسران وی عبارتند از: محمود قربانی، بهروز وثقی، همایون مصداقی و مسعود کیمیایی. او تنها یک پسر به نام کامبیز که متولد سال 1353 دارد.

همزمان با انتشار این عکس بار دیگر شایعه ازدواج و رابطه گوگوش با رها اعتمادی بر سر زبان ها افتاد موضوعی که البته تاکنون توسط هیچ کدام از طرفین به صورت رسمی تکذیب نشد و حتی گوگوش در مصاحبه با هما سرشار به طور غیر رسمی از رها اعتمادی گفت و از او تعریف و تمجید کرد.

photo_2023-11-07_09-40-52

گوگوش و رها چند سال با هم اختلاف سنی دارند؟

فائقه آتشین با نام هنری گوگوش، خواننده و هنرپیشه متولد سال ۱۳۲۹ است. او که پیش از انقلاب در حوزه خوانندگی و بازیگری فعالیت می‌کرد، پس از انقلاب تا سال ۱۳۷۹ در ایران ماند و در این مدت هیچ فعالیتی انجام نداد.

رها اعتمادی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران است. خانواده او هنگامی که وی شش ماهه بود به کشور سوئد مهاجرت کردند و او تا ۱۹ سالگی ساکن آنجا بود. رها اعتمادی برای تحصیلات دانشگاهی به آمریکا رفت و چهار سال در آنجا اقامت کرد. سپس به لندن مهاجرت کرد. وی فارغ التحصیل لیسانس رشته جامعه شناسی با گراش رسانه و روانشناسی دانشگاه UCL آمریکا است. اوج شهر رها اعتمادی به خاطر فعالیت در شبکه منوتو بود جایی که اجرای برنامه موسیقی استعدادیابی با حضور فائقه آتشین را هم برعهده داشت.

گوگوش+و+رها+اعتمادی

چه شد که گوگوش شد انتخاب رها اعتمادی؟

در خصوص چرایی ارتباط و شاید ازدواج این دو نفر حرف و حدیث فراوان است اما شاید مهم ترین و قابل تامل ترین اون ها اظهار نظری باشه که محمود قربانی همسر سابق گوگوش کرد و در یک ویدئو گفت که رها اعتمادی پرونده اخلاقی دارد و تمام اموال گوگوش را صاحب شده است.

وقتی رها اعتمادی باعث سقوط گوگوش میشه

ها اعتمادی ند سالی است که در پشت صحنه تمام فعالیت های فائقه آتشین حضور داره و یه جورایی میشه گفت برنامه ریز و همه کاره گوگوش شده. رها اعتمادی در مراسم رونمایی از عطر گوگوش که جنجال های زیادی هم داشت حضور داشت و حتی تو آخرین کنسرت ها گوگوش یکی دو تا از شعرهای رها رو خوند.

qw

وقتی مسعود بهنود از پشت صحنه نه چندان زیابی گوگوش گفت

گوگوش رو میتونیم از دست هنرمندان به شدت پر طرفداری بدونیم که محبوبیت بسیاری داره اما خب این روزها کمتر کنسرتی ازش دیده میشه و این دقیقا به همون دلیل بالا رفتن سنشه. فائقه آتشین با نام هنری گوگوش خواننده و بازیگر سابق ایرانی است که صدای رسا و زیبایی داره و مورد توجه سنین مختلف هستش و همچنان بسیاری هستند که برای او سر و دست میشکونن. 

اما دقیقا نکته همین جاست که چهره هایی به مانند خانوم گوگوش آیا در واقعیت هم اینچنین محبوب هستند و یا تنها بر روی سِن که میرن به دلیل احوالات اون بالا جذاب به نظر میان؟ در این رابطه ابتدا بهتره ویدیویی از صحبت های مسعود فروتن ببینیم که شاید به نوبه خودش خواسته افشاگری هایی از فائقه آتشین داشته باشه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی