|

پشت صحنه غیر قابل تحمل فائقه آتشین

افشاگری های فروتن که گوگوش رو با خاک یکسان کرد! وی با صد شوهر حق خانومارو خورد

مسعو فروتن کارگردان ایرانی اینبار از گوگوش افشاگری هایی داشت که جدا از دو بُعدی بودن وی، کمبود اعتماد به نفس گوگوش رو هم جنجالی نمود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزا انگار دیگه دنیای هنرمندا یه جور دیگه شده. این از اون بد میگه، اون یکی از این یکی خوب میگه و …! البته که این روند مختص داخل ایران نیست و حواشی بسیاری خارج از ایران هم شنیده میشه. یکی از این چهره های خارج از کشور خانوم فائقه آتشین یا بهتره بگیم خانوم گوگوش هستند که یه هزار سالی میشه از ایران مهاجرت کردن و به قولی اوج جوانی و پیری خود را در فرسنگ ها دور تر از ایران گذروندن. 

گوگوش رو میتونیم از دست هنرمندان به شدت پر طرفداری بدونیم که محبوبیت بسیاری داره اما خب این روزها کمتر کنسرتی ازش دیده میشه و این دقیقا به همون دلیل بالا رفتن سنشه. فائقه آتشین با نام هنری گوگوش خواننده و بازیگر سابق ایرانی است که صدای رسا و زیبایی داره و مورد توجه سنین مختلف هستش و همچنان بسیاری هستند که برای او سر و دست میشکونن. 

اما دقیقا نکته همین جاست که چهره هایی به مانند خانوم گوگوش آیا در واقعیت هم اینچنین محبوب هستند و یا تنها بر روی سِن که میرن به دلیل احوالات اون بالا جذاب به نظر میان؟ در این رابطه ابتدا بهتره ویدیویی از صحبت های مسعود فروتن ببینیم که شاید به نوبه خودش خواسته افشاگری هایی از فائقه آتشین داشته باشه.

نظر کاربران در رابطه با افشاگری های مسعود فروتن از گوگوش

مسعود فروتن نویسنده ، مجری و کارگردان ایرانی می باشد که یه پنج سالی از گوگوش بزرگتره و رفت و آمد هایی بسیار با خانوم خواننده در محفل ها و مهمانی ها داشته است. همونطور که مشاهده کردید مسعود فروتن در این مصاحبه رمز و راز هایی از فائقه آتشین بیان نمود که شاید به نوعی انتقاد و یا پشت سر حرف درآوردن باشه و به همین علت به نظرات مختلف کاربران همراه شد. بسیاری بر این نظر بودند که حالا مگه خودت خیلی خوبی و چطوره که یکی هم بیاد از بدی های تو در جایی دیگه بگه!

برخی هم بر این نظر بودند که گوگوش حتی در زمان اجرا هم صدای خوبی نداره و برخی هم بر این باور بودند خانوم گوگوش رو مخاطب بزرگ کرده و خواننده ای ساده بیش نبود و نیست!

البته که می بینیم کامنت های مثبت هم به وفور دیده میشه و اونچه که یکسری معتقدن اینه که منطقیه گوگوش دو بُعدی بوده.

Untitled

گوگوش و درونیتی عجیب! خانوم خواننده تو زمینه مادری شکست خورد؟

جالبه که این بُعد های عجیب گوگوش تنها از دهان آقای مسعود فروتن نیست که شنیده میشه و حواشی بسیاری در رابطه با فائقه آتشین و پسرش کامبیز هم شنیده شده است.

مثلا اینکه مدتها پیش بود که گوگوش در مصاحبه ای با هما سرشار از پسرش گله مند بود و میگفت پسرش مادرش رو خیلی اذیت میکنه. یکم سخت شد؟ کامبیز قربانی پسر اول گوگوش از همسر اولش می باشد که فاصله سنی 18 ساله با مادرش دارد. 

فائقه آتشین در ادامه مصاحبه گفت کامبیز هم او را و هم خودش و خونوادش رو خیلی آزار میده. خانوم خوانده بر این نظره که برای بهبودی روابط خودش با پسرش خیلی هم تلاش داشته اما به در های بسته خورده و به همین گوگوش خودش رو تو زمینه مادری شکست خورده میدونه.

61f049be53fa4

واکنش فلفلیه پسر گوگوش به حرفای مادرش!

البته که کامبیز قربانی هم در این رابطه و با شنیدن صحبت های مادرش واکنشی بسیار تند داشت. او در ربط با مادرش گفت گوگوش همش دنبال کشیدن کوکائین هستش و زمانی که پسرش یعنی کامبیز زنگ میزده که ببینتش خانوم آتشین میگفتن باید با وکیلم یا مدیر برنامم صحبت کنی و در نهایت هم خطاب به مادرش گفت: تو پنج ساله که بچتو ندیدی و نوه هاتو فقط دو دفعه تو این پنج سال دیدی! چی داری میگی زن حسابی!

nFvJDJekNFha

ازدواج های گوگوش از 17 سالگی تا شوگر مامی شدن

گوگوش در سال 1364 بود ک در سن 17 سالگی برای اولین بار با شخصی به نام محمود قربانی ازدواج کرد و یک سال بعد هم صاحب کامبیز خان شد و 5 سال بعد هم طلاق اول!

چند سال کوتاه بعد گوگوش با بهروز وثوقی که میشد شوهر بهترین دوستش ازدواج کرد و یک سال بعد هم طلاق دوم!

گوگوش در سال 56 با همایون مصداقی صاحب چند شرکت بیمه ازدواج سومش رو تجربه کرد.

سال 1370 بود که گوگوش وارد رابطه و ازدواج چهارمش شد که این بار با مسعود کیمیایی کارگردان مشهور رفت زیر یک سقف و 12 سال بعد طلاق چهارم!

گوگوش 4 ازدواج رسمی داشته و 2 ازدواجی که خودش اونها رو قبول نداره. در این بین بر اساس گفته ها و حواشی، یه جورایی شوگر مامی رها اعتمادی نیز بوده که طبق گفته های اطرافیانش جسته و گریخته به گوش رسیده.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی