|

کامبیز قربانی رو با دندون شکسته ببین تا خوف کنی؛ گوگوش میگه من مادری شکست خورده ام

کامبیز قربانی

وقتی همه درگیر رویداد دیدار بهروز وثوقی و گوگوش هستند کامبیز قربانی به یکباره از دندان شکسته اش با چهره وحشتناک رونمایی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از همان روز گذشته که تصاویری از دیدار مجدد بهروز وثوقی و گوگوش منتشر شده است تا کنون گفتمان ها پیرامون آن تمامی ندارد. این تصاویر که مدام دست به دست می شوند مربوط به تجدید ملاقات آنها در حاشیه ی اکران یک مستند در خصوص زندگی بهروز وثوقی است که در امریکا صورت گرفته. به همین بهانه این دو یکدیگر را پس از سالیان طولانی ملاقات کرده و این رویداد موجی از احساسات مختلف در میان کاربران را به دنبال داشته است.

کامبیز قربانی

حرکت نامتعارف کامبیز قربانی جنجال آفرید

همینطور که حواسها به گوگوش و بهروز معطوف بود به ناگهان کامبیز قربانی فرزند گوگوش شروع به انتشار تصاویری از خود نمود و معادله را بر هم زد.

کامبیز قربانی

چندان مشخص نیست که این کار کامبیز با هدف بوده یا خیر. اما آنچه که پر واضح است چهره ناهنجار و شکلک های غیر متعارفی است که او در این تصاویر از خود بروز داده. این کار بیشتر شبیه کار کودکی است که وقتی می بیند فرد دیگری جز او در حال دیده شدن است برای جلب توجه از هیچ شامورتی بازی دریغ نمی کند.

کامبیز قربانی

حواشی گوگوش و پسرش کامبیز

شاید چگونگی قضاوت این اقدام کامبیز توسط مخاطب،  به پیشینه ی خانوادگی و شکل رابطه ی او با مادرش نیز ربط داشته باشد. مادر و پسری که خیلی به ندرت کنار یکدیگر دیده شده اند و گاها نیز به نقد شخصیت یکدیگر نشسته اند. چندی پیش گوگوش در مصاحبه ای با هما سرشار از پسرش گلایه کرده بود و گفته بود که او خیلی اذیتش می کند. کامبیز هم خودش را اذیت می کند، هم بچه هایش را و هم خانواده اش را. او در ادامه بیان داشت که برای بهبود روابط خود و پسرش بسیار تلاش کرده اما نتوانسته به آن بهبود بخشد. لذا او خودش را در زمینه ی مادری شکست خورده می داند

کامبیز قربانی

واکنش محمود قربانی به صحبت های گوگوش در مورد پسرشان کامبیز

محمود قربانی در واکنش اولیه خود به صحبت های گوگوش برخورد تندی داشت. او در قسمتی از این واکنش گفت گوگوش همش دنبال کشیدن کوکائین است و زمانی که بچش «کامبیز» زنگ می زد ببیندش ، می گفت با وکیلم یا مدیر برنامم صحبت کن. قربانی در ادامه خطاب به گوگوش گفت ، تو پنج سال است بچتو ندیدی و نوه هاتو فقط دو دفعه در این پنج سال دیدی ! چی داری میگی زن حسابی !

کامبیز قربانی

لازم به ذکر است که از این جنجال ها و حواشی مدت کمی نیست که می گذرد. لذا تصاویر اخیر گوگوش را کنار نوه اش مایا که وارد عرصه ی مدلینگ شده را نیز مشاهده کرده ایم. با این همه باید گفت که هنوز برای طرفداران این هنرمند، روشن نیست که او رابطه ی خوبی با فرزند و نوه هایش دارد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی