|

تور خداحافظی گوگوش بیماری پارکینسون بلاخره کار خودش رو کرد؟

گوگوش خواننده لس آنجلس نشین در سن 73 سالگی اعلام کرد که قصد دارد با دنیای خوانندگی خداحافظی کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فائقه آتشین معروف به گوگوش در یک پیام ویدیویی از صحنه موسیقی و اجرا خداحافظی کرد.

این خواننده که در خارج از کشور فعالیت دارد اعلام کرد که پس از اجراهای حال حاضر خود دیگر روی صحنه برای اجرای کنسرت نخواهد رفت و از این صحنه خداحافظی می کند.

15567174

واکنش فرهیختگان به خداحافظی گوگوش از موسیقی

روزنامه فرهیختگان در واکنش به خداحافظی «گوگوش» از موسیقی، در پست تازه ای که منتشر کرده، علیه او مطلبی نوشته است.

فرهیختگان نوشت: فائقه آتشین، خواننده زن معروف به گوگوش با تبلیغات وسیعی قصد برگزاری کنسرتی به عنوان کنسرت خداحافظی از خوانندگی دارد. او که ۷۳ ساله است و مطابق اخبار احتمالا به بیماری پارکینسون هم مبتلا شده و احتمالا این خداحافظی بی ارتباطی با بیماری او نباشد، بیماری ای که راه در آمد زایی را مسدود می کند.

خانم گوگوش ظرف یک سال اخیر یک بار دیگر هم با تبلیغ و فروش عطری با نام تجاری مشابه از سوی طیفی از اپوزوسیون به خون شویی و کاسبی متهم شده بود.

گوگوش

عکس بالا که مربوط به تبلیغ عطر گوگوش می باشد در این چند وقت واکنش های زیادی را به همراه داشت که در ادامه برخی از آن ها را مرورو می کنیم:

بهمن بابازاده: این یک تصویر تاسف برانگیز است. گوگوش باز هم در رقابتِ «کاسبی با خون مردم»، صدرنشین شد. رایحه ی شما، بوی خونِ گرم دارد…

احسان منصوری: رایحه «زن، زندگی، آزادی» در عطر گوگوش. این شارلاتان‌های زالو صفت خون معترضان را شیشه شیشه می‌فروشند، منت مبارزه هم بر سرمان می‌گذارند. اپوزیسیون بودن در خارج کشور چیزی جز کسب و کار نیست، مطلقا هیچ کمکی به مبارزات داخل نمی‌کند و صرفا عامل انحراف، ابتذال و به بن‌بست رسیدن آن است.

پندار: پارسال این روزها گوگوش درباره سیاسی نبودن با هماسرشار گفتگو می‌کرد. امسال؟ عطرش رو رایحه‌ی زن زندگی آزادی معرفی می‌کنه. هما سرشار؟ در کنفرانس مدیریتِ گذر از گذار ۲ در استنفورد شرکت می‌کنه. دو روز دیگه هم میاد گریه می‌کنه بلیت میفروشه

مع‌الفارق: زن زندگی آزادی واسه ما آب نداشت ولی واسه گوگوش و ابی و نازنین بنیادی و …. نون داشت

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • پناه ارسالی در

    لطفا زودتر بدون برگزاری کنسرت با یک خدافظی ما رو خوشحال کن،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی