|

نبش قبر سحر قریشی از رابطه اش با مهدی طارمی؛ "زانو زد و حلقه به دستم داد"

سحر قریشی دوباره اومد رو بورس و با صحبت های عجیبش درباره رابطه اش با مهدی طارمی دوباره اومد در صدر حواشی

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر قریشی را شاید بتوان پر حاشیه ترین بازیگر زن در تمام ادوار سینما و تلویزیون ایران دانست. خانم قریشی بعد از اینکه در این سال اخیر از دنیای بازیگری فاصله گرفت و سعی کرد مسیر زندگی اش را عوض کند همچنان به حاشیه سازی ادامه می دهد و حالا که دیگر ایران نیست با فراق بالا بیشتری درباره آدم های معروف حرف می زند و به قول خودش شفاف سازی می کند.

سحر قریشی بعد از حاشیه هایی که صحبت هایش درباره فساد در سینما و پیشنهادهای مختلفی که آقایون بازیگر بهش داده بودن و علی الخصوص حمید فرخ نژاد حالا به سراغ مهدی طارمی رفت و با انتشار یک ویدیو در اینستاگرام از دوران نامزدی اش با طارمی گفت و عشق پاکی که به قول خودش بین اونا شکل گرفته بود!

سحر قریشی درباره ماجراهایش با مهدی طارمی اینطور گفت که اول مهدی پا پیش گذاشت و حتی در فرودگاه جلوش زانو زد و حلقه ای هم بهش داد. 

قریشی مدعی شد که طارمی پیش از دوستی با او علاقه زیادی به او داشته و حتی عکسی از خانم بازیگر را به دیوار اتاقش زده بود. همچنین به گفته سحر قریشی،‌ این فوتبالیست در دیدار اول با یک حلقه از او خواستگاری کرد. بنا به ادعاهای این بازیگر، رابطه‌ سحر قریشی و مهدی طارمی یک سال و نیم طول کشید و بسیار عمیق بود. مشروح این ماجرا رو تو ویدیو ذیل می بینید.

اما ماجرا 50 هزار دلاری که میگن مهدی طارمی به سحر قریشی داده چیه؟

سحر قریشی در ویدئوی اخیر خود در واکنش به شایعات پیرامون این موضوع گفت: «۵۰ هزار دلار سال ۲۰۱۸ پول بلیطی بود که من برای رفت و برگشت به قطر می‌دادم و از جیب خودم آن را می‌دادم.»

او بارها در این ویدئو تاکید کرد که نیاز مالی نداشته و از کسی ۵۰ هزار دلار نگرفته، بلکه با پول خودش به قطر رفت و آمد می‌کرد و اصلاً 50 هزار دلار هم براش پولی نیست که به خواد از طارمی بگیره و در ضمن 50 هزار دلار سال 2018 که میشد حدود 20 -30 میلیون تومن اصلاً برای عددی نبود.

تنها واکنش مهدی طارمی به رابطه با سحر قریشی

مهدی طارمی تو این همه سال فقط یک بار اونم چند سال پیش درباره رابطه اش با سحر قریشی حرف زده بود. واکنش مهدی به این رابطه بسیار منطقی و درست بود و هیچ گاه این رابطه را انکار نکرد و فقط در این گفتگوی تصویری گفت مدتی با سحر قریشی در رابطه بود اما دیگر از او جدا شده و در رابطه جدیدی است.

635604_604

البته سحر قریشی تو پست اخیر گریزی هم به این واکنش طارمی زد، او در گفته‌ های خودش از نحوه پرداختن مهدی طارمی به رابطه‌ شان گله کرد و گفت برخلاف چیزی که این فوتبالیست می‌گوید که «یک رابطه جزئی و کوچک» بوده، رابطه یک سال و نیمه آنها بسیار عمیق بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی