|

فیلم تابلو قریشی پا منقل تتلو؛ سحر اون چهارتارو قورت داد تتلم ذله کرده ناجور!

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

امیر تتلو بازهم انگار حواشی تازه ای ایجاد کرده و دوباره با سحر به مشکل خورده و از طرفی با یکی از خواننده های رپ هم ماجرای جالبی ایجاد کرده

لینک کوتاه کپی شد
18

امیر تتلو این روزها حسابی درگیره و از یک طرف با کسانی که قرار بود در زمینه ارز دیجیتال همکاری کنه به مشکل خورده و از طرف شایعه شده که پلیس اینترپل هم سر قضیه سایت های شرط بندی و قمار ممکن تتلو رو دستگیر کنه و به ایران تحویل بده و در کنار همه این ها با سحر قریشی هم انگار دوباره به مشکل خوردن!

به گزارش «شایانیوز» گویا امیر تتلو سحر این روزها دیگه خیلی باهم گرم و صمیمی نیستند و هر کدوم مشغو کارهای شخصی خودش هست. تتلو که گویا سخت درگیر تتو زدن و تلاش برای گرفت پاسپورتش هست و از طرفی به تازگی هم اعلام کرده که 30 شهریور همزمان با تولدش قرار تو استانبول کنسرت برگزار کنه و کم کم داره تیم و بندش رو جمع م کنه و آماده میشه برای تمرین های قبل اجرا سحر هم که دیگه تکلیفش مشخص و دقیقاً هیچ کار خاصی نمی کنه و همش گویا نشسته پای آتیش و ویدیو می گیره و بی هیچ هدف منتشر می کنه تو اینستاگرامش این موضوع به قدری تکراری شده که تو ویدیو اخیری که سحر خانم تو ایوان و کنار منقل منتشر کرد کلی از فالوورهاش کامنت منفی گذاشتن براش که بخی از اون ها رو در ادامه بررسی می کنیم:

- این ویلا جای دیگه نداره چسبیدی ب این قسمت...

- اگه تتلواین آتیش دونی رو نخریده بود شما چیکار میکردین؟

-تو این گرما آتیش؟ مگه زمستونه!

- بابا دهن این آتیشو سرویس کردین انقدر باهاش استوری و پست گذاشتید

- مگه میشه شوهر آدم خواننده باشه، بعد استوری بگیری از تو حیاط خونش و صدا نداشته باشه....؟؟؟؟

-چقدر خونه ی تتلو رو دوست داری، فقط از اون خونه صبح تا شب فیلم میذاری

این کامنت ها رو بزارید کنار این موضوع که مدت هاست نه تتلو و نه سحر هیچ عکس مشترکی منتشر نکردن و از طرفی تتلو روز گذشته تو صفحه شخصی خودش پستی منتشر کرد و نوشت: من تو این مدت یکم درگیر تتوهای اینو اون شدم و یه تشکر و روی خوشه خشک خالی که ندیدم هیچ ! بی ادبی هم دیدم 

احتمالاً منظور تتلو از این و اون باید سحر خانوم قریشی باشه که به تازگی کلی تتو جدید زدن و لفظ بی ادب رو امیر تتلو چندین بار در مورد خانم بازیگر به کار برده

استوری خبرساز سحر قریشی؛ کنایه با تتلو یا حمایت؟

تصویر جدید سحر قریشی، یک مار بار رنگ های متعدد را نشان می دهد و به نوعی می خواهد ضرب المثل هر روز رنگ عوض کردن را تداعی کند. این تصویر اکنون واکنش های متقاوتی به دنبال داشته است. گروهی می گویند که منظور سحر قریشی امیر تتلو بوده است.

اما گروهی دیگر گفته اند که سحر قریشی به منظور طعنه زدن این تصویر را منتشر نکرده و می خواهد موزیک جدید امیر تتلو را تبلیغ کند.

ezgif.com-gif-maker (31)

اعتراف تلخ امیر تتلو: هیچ کس منو دوست نداره

امیر تتلو خواننده جنجالی که اخیرا با سحر قریشی در رابطه است، در متن‌های کوتاه اعتراف کرد که کسی دوستش ندارد. تتلو تو صفحه شخصی خودش نوشت: من حتی زنم عاشقم نیست! تابلوه از رفتارش کلاً یکی دوتا طرفدار واقعی هستن که اونا هم انقدر دورن که هیچ وقت نرسیدن یا نخواهند رسید. حتی رفیقام و همکارام هم عاشقم نیستن!

Amir-Tatalo25-vaghtesobh

ماجرای توهین امیر تتلو به مادر خواننده رپ!

در روزهای اخیر در اتفاقی متفاوت امیر تتلو از محمد رضا شایع خواننده رپ رسما عذرخواهی کرد و همین مساله باعث شد احتمال فیت این دو بالا رود.

داستان از مصاحبه شایع شروع شد که گفت من تحالا به تتلو توهین نکردم اما او به مادر من توهین کرده است.

تتلو هم گفت یادش نمی اید چنین توهینی کرده باشد و اگر بوده از خود شایع و مادرش عذرخواهی می کند.

او پیشنهاد داد از طریق امیر دیوا زمینه همکاری او با شایع فراهم شود.

shayea.official_279305815_510834900759013_6998119762682772712_n
تصویری محمدرضا شایع خواننده رپ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها