|

واریز دلار مفت به حساب سحر قریشی به ازای هر کلیک

افشاگری های بی سر و ته سحر قریشی در مورد بازیگرهای مرد برای چند دلار بیشتر

سحر قریشی که در حال حاضر ساکن دبی هست، این اواخر شروع کرده به افشاگری های بی سر و ته از بازیگرا که مشخصه برای کسب درآمد دلاریه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر قریشی این روزا تبدیل شده به یکی از پر حاشیه ها که میشه اون رو به وفور توی سوشال مدیا دید و انگار زندگی ورزشی و لایف استایل خانوم حسابی با شکست مواجه شده که نهایت کار ایشون شده ضبط کردن یه سری ویدیو که به خیال خودش یه جورایی افشاگری هست ولی بیشتر به نظر میرسه گدایی پول باشه اون هم از یوتیوب و امثالهم که با ویو گرفتن قراره به خانوم دلار بدن و سحر قریشی که یه روزی از گرون ترین بازیگرای سینمای ایران محسوب میشد این روزا دوره افتاده توی اینستا و یوتیوب کاسه ی چه کنم چه کنمش رو دست گرفته ولی باورکردنی نیست که هنوز هم تو این حالت خودش رو خیلی بالا نشون میده!

یعنی سحر قریشی انگار این روزا درهم امارات بهش نرسید و شرکت تبلیغاتی که میگفت زده اونطورا که باید و شاید جیب خانوم رو سیراب نکرده و اینجور که بوش میاد یه جورایی برنامه های خانوم وقتی باد به غبغب مینداخت و از لایف استایل شکوهمندش میگفت بهم خورده و الان این روزا شروع کرده به حمله به یه سری از بازیگرا برای این که بتونه کسب درآمد داشته باشه ولی باز هم خودش رو از تک و تا نمیندازه و این وسط یه جورایی هم مخاطب هاش رو نصیحت میکنه و طوری رفتار میکنه که نشون بده محتوایی که تولید میکنه مفید و آموزنده هست ولی در ادامه نتیجه گیری در این مورد رو به خودتون میسپاریم!

سحر قریشی

وقتی سحر قریشی راجبه خط خطیایی که سی هزار دلار مایه رفته بالاش فاز نصیحت برمیداره

یه داستان جالبی هست در باب نصیحت، اینطور میگن که یه روز یه پدری که بچش خیلی رطب میخورده میره پیش پیامبر (ص) میگه پسر بنده رو نصیحت کنید که این همه رطب نخوره، پیامبر بهش میگه فلانی برو بعدا بیا چون من خودم همین الان رطب خوردم! شما عمق داستان رو ببین که یعنی کسی در مقام نصیحت باید قرار بگیره که خودش یا اون کار رو نکرده باشه و یا از انجام اون کار دچار زیان شده باشه و حسابی پشیمون باشه و بخواد با نصیحت کردن و جلوی دیگران رو گرفتن باعث بشه که حداقل یه نفر دیگه دچار مشکل مشابه نشه.

حالا چرا این ها رو گفتیم چون بانو سحر قریشی به تازگی خیلی فاز مهربونی و نصیحت برداشته و شروع کرده راجبه مضرات تتو زدن گفته و ادعا کرده که تتوهایی که بعد از آشنایی با تتلو زده هیچ کدوم رو در شرایط عادی نزده و البته که این موضوع رو کامل توضیح نداده که خب تنها یه فکر میاد به سر آدم و اون اینه که تتلو یا با اره برقی سحر قریشی رو تهدید کرده یا با تفنگ و چاقو بالا سرش وایساده و گفته الا و بلا باید تتو بزنی سحر باید تتو بزنی تو! در حالی که تتلو هم ساکت ننشست و از خجالته حرفای خانوم قریشی دراومد و در نهایت هم گفت که سی هزار دلار برای تتوهای خانوم خرج کرده ولی خب بالاخره زندگی خرج داره و سحر خانوم هم باید با یه سری حواشی پول دربیاره!

درسته که راست و دروغ این حرفا مشخص نیست و اصلا شاید همش یه بازی باشه که دوباره تتلو و سحر قریشی برای ویو راه انداختن ولی موضوعی که کاملا مشخصه سحر قریشی داره این وسط ادای دایه ی مهربان تر از مادر درمیاره و مظلوم نمایی میکنه و میگه من تتو دوست دارم و میخوام تتوی صورتم رو هم کامل کنم دیگه نزنم ولی حتما تحقیق کنید و تتو بزنید خب زن حسابی خودتم تحقیق میکردی که در شرایط نامناسب تتو نزنی!

سحر قریشی

وقتی سحر قریشی زخمای کهنه اش دهن باز میکنه و دیلِی داره

دقت کردید وقتی با یکی بحثمون میشه بعد همون لحظه نمیتونیم جوابش رو بدیم بعد دو هفته از داستان گذشته و یه روز که رفتیم حموم زیر دوش یهو یادمون میاد اون بحث و دعوا و بعد یه عالمه دیالوگ خوب یادمون میاد که اگر تو صورت طرف اینا رو میگفتیم قشنگ میپوکید و از وسط نصف میشد ولی بعد یادمون میفته که دو هفته گذشته و گفتن این حرفا مثله تف سر بالا میمونه و اصلا فایده ای ندارره و بعد زیر دوش از بی زبونیه خودمون گریمون میگیره! 

حالا سحر قریشی هم دچار یه همچین حالتی شده و مثل بچه های کینه ای که یه بار یکی تو بچگی اسباب بازیشون رو شکسته ولی خودشون بچه دار شدن و یادشون نرفته ماجرا رو رفتار میکنه چون ایشون به تازگی داره به بازیگرا حمله میکنه که یکی از اون ها سام درخشانی بوده چرا که سام درخشانی وقتی چند سال پیش سحر قریشی با یه پاکبان رفتار خوبی نداشت و کلیپش پخش شد شروع کرد به حمله به سحر قریشی و بعد از اون چند بار این موضوع رو گفت و...

ولی سحر خانوم اون موقع یادش رفته بود ماجرا رو بگه و درگیر کنسرت تتلو و خانوم ایشون شدن بود و این روزا که تتلو نیست و باید تنهایی به فکر پول در آووردن باشه یادش افتاده که خیلی از سام درخشانی کینه داره و مثلا به خیالش میخواد با گفتن این حرفا که سام بازیگری بلد نیست ایشون رو خراب کنه که خب یه سوال پیش میاد خوده سحر قریشی مگه چقدر بازیگری بلد بود؟ البته که شیادی با بازیگری فرق داره!

وقتی حمید فرخ نژاد توی تور گشت ارشاد نیفتاد ولی توی تور سحر قریشی افتاد!

تا امروز سحرقریشی برای خیلی از بازیگرا حواشی ایجاد کرده اون هم از طریق حمله به اون ها و یه جورایی افشاگری راجبشون و انگار که خانوم یه جورایی ماهیگیر شده و توی اقیانوس بازیگرا میگرده یه چند از معروفای اونار و گلچین میکنه و بعد میشینه جلو دوربین و یه سری حرف های بی سر و ته راجبشون ردیف میکنه تا مثلا به خیالش یه حالتی مثل امین فردین بگیره و با این افشاگری ها که بدون سند و مدرک هست و راست و ردروغش اصلا مشخص نیست بالا بیاد.

که این دفعه هم حمید فرخ نژاد توی تور ماهیگیری سحر قریشی افتاد که یه زمانی تو یه فیلمی خودش گشت ارشاد بود ولی با توجه به حرفای سحر قریشی خودش ارشاد لازم بوده که هر چند باز هم راست و دروغ این موضوعات اثبات نشده و مهم هم نیست که بشه چرا که سحر قریشی داره این روزا با ویوهای یوتیوب حساب بانکیش رو با دلار پر میکنه و هر روز فکر میکنه حالا چه سناریویی تعریف کنم که ویو بیشتر بگیره در حالی که کاش آب به آسیاب اینجور آدما که از وقت و احساسات مردم برای پول در آووردن استفاده میکنن، نریزیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جاسم ارسالی در

    این سحر خانم عجب روی داره بعد حرفهاتتلو که درباره اش سحر گفت هرکس بود باید خودکشی میکرد اما این سحر خانم خجالت و آبروی خودش توی فاظلاب شهری ریخته

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی