|

آزاده زارعی انقدر ورزش کرد که رگاش مثل آقایان زد بیرون؛ گدای آوای باران در مدلینگ!

azadeh zareie shayanews

آزاده زارعی بازیگر مشهوریه که با اوای باران دیده شد و حالا در اینستاگرام با تصاویری مورد توجه قرار میگیره که هرکسی دل گذاشتنش رو نداره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- برخی از هنرمندان هستند به مانند خانوم آزاده زارعی که با همون اولین باری که به طور علنی در فیلم و سریالی دیده میشن شهرت پیدا میکنن. وی در اوایل دهه نود بود که نقش باران رو در سریال "آوای باران" ایفا کرد.

آزاده+زارعی

استایل آزاده زارعی یکجا خانومانه! جای دیگر خشن!

آزاده زارعی در این کار یهو خیلی زیاد شهرت یافت و از اونجایی که شانس در خونه خانوم خانوما رو زده بود، آزاده زارعی به راحتی و مثل آب خوردن میتونست از شرایط فراهم شده شهرت استفاده کنه و با بازی در دیگر نقش ها جایگاهی بهتر پیدا کنه. اما انگاری این چهره به مانند بسیاری از همکارانش علاقه ای به ادامه دادن نداشت که خب چرا و چطورش رو خدا داند! 

آزاده زارعی در این نقش یه دختر مهربون بود که البته خیلیم لاتی طور برخورد میکرد. جالبه که بدونید آزاده بانو در واقع و در اصل زندگیش هم یه جورایی اخلاقی ملیح طور نیست و از اونجایی که صفحه اینستاگرام هر کسی نشون دهنده کمی تا قسمتی سلیقه و افکار آدماست که خب در رابطه با آزاده زارعی باید گفت ایشون واقعا یه مدلی متفاوت از باقی خانوما عکس و استایل میذاره!

اما در ادامه ابتدا تصویری از وی مشاهده می کنید که تیپ خانوم بازیگر رو در مراسم سینمایی نشون میده که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

azadeh.zareie_67114481_139992663881013_5316909944650320326_n

شرایط ازدواج آزاده زارعی! فاز مینا وحید چیه؟

در رابطه با این موضوع کامنت های مختلف بسیاری گذاشته شد اما خب نکته اینجاست که این صحبت ها معیار خوبی برای خوب و بد بودن یک بانو نیست! چرا که بسیاری بر این نظر بودند آزاده زارعی توقعات بالایی داره و مریم مومن چون فقط میگه دوستش داشته باشم پس دختر خیلی خوبیه! این در حالیه که آزاده بانو هم چندان شرایط عجیبی رو عنوان نکردن و بیشتر به نظر میرسید انسان بودن شخص براشون اهمیت داره! چهره ها هرکدوم مطابق با اونچه که میخوان صریحا صحبت میکنن که خب گاهی این مدلی باعث حرف و حدیث هایی میشه! مثلا خانوم مینا وحید بر این نظر بود قبلنا میخواسته ازدواج کنه تا شوهرش براش کیف و کفش و ... بخره! اما حالا که خودش پولدار همسری نمیخواد چرا که خودش میتونه هرچی میخواد رو تهیه کنه!!!

آزاده زارعی اینچنین مدلینگ شد!

آزاده زارعی در صفحه اینستاگرامش به مانند یک مجله اروپایی برخورد میکنه. این روزا دیگه خانومای بازیگر نیمی از شهرتشون رو با استعداد و بازیگری نشون میدن و نیمه دیگرش و با استفاده از اینستاگرام و عکس و فیلم هایی که به اشتراک میذارن و مخاطب رو حسابی جلب خودشون میکنن!

آزاده زارعی نیز اینچنین است و  اتفاقا از اون دسته بانوان به شدت خاص پسندی هم هستش که هر چیزی رو به اشتراک نمیذاره و برای انتشار تصویر و یا ویدیو سخت پسنده، با کلی لباس و میکاپ و لوکیشین خاص!

azadeh.zareie_50569367_370460517098058_7220929512320144615_n

ورزش سنگین آزاده زارعی در اینستاگرام

این روزا دیگه خیلی چیزا عوض شده و در حالی که قبلنا بیشتر آقایون عکس و ویدیو از ورزش منتشر میکردن، این روزا می بینیم که بانوان به شدت رفتن تو کار انتشار این موضوعات! آزاده زارعی یه ورزشکار حرفه ایه که گاهی از تمرینات خود ویدیو هایی به اشتراک میذاره. البته که این حرکت میون خانومای بازیگر به شدت ترند شده و هرکی هم ورزشکار تره مشخص تره که چقدر آمادگی جسمانی قوی داره مثل آزاده زارعی و یا مریم معصومی!

azadeh-zarei-9

کمی بیشتر با آزاده زارعی

آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 در اصفهان ، بازیگر و منشی صحنه است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که با منشی گری شروع کرد سپس بعنوان بازیگر در نقش باران سریال آوای باران به شهرت رسید.

در یک خانواده 5 نفره با یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر در اصفهان چشم به جهان گشود و از همان کودکی هنر قلم زنی روی مس و نقره را از پدرش آموخت.

azadeh.zareie_42002621_477017669478635_5686898650785196809_n

اولین حضور او در جلوی دوربین هم سال 1389 در 21 سالگی بود با نقش یک پسر لات کچل در فیلم آمین خواهیم گفت به کارگردانی سامان سالور آغاز شد. اما این فیلم بدلیل تیپ پسرانه و بدون موی او با ممنوعیت اکران مواجه شد تا اینکه با رضایت مراجع در سال 1394 بروی پرده سینما رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی