|

هرچی از آوای باران یادته بریز دور آزاده زارعی تو اینستا کولاک کرد؛ حیوون خونگی خفنشو!

azadeh zareie shayanews

آزاده زارعی از بازیگرای جذابیه که این روزا فقط تو اینستاگرام دیده میشه و اینبار با حیوون خونگی عجیبش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- آزاده زارعی بازیگر مشهوریه که خیلی زود جوین شهرت یافته ها شد و خیلیم زود لفت شهرت یافته ها داد! حالا یعنی چی؟ یعنی آزاده زارعی با بازی در سریال "آوای باران" بود که دیده شد و مشهور گشت. خانوم بازیگر با توجه به اینکه در این کار نقش اصلی رو داشت حسابی مورد توجه مخاطبین قرار گرفت و خب از اونجایی که اون موقع ها مثلا حالا نبود که تلویزیون مخاطب کمی داشته باشه، به سرعت تونست بشه استعدادی جدید که کشف شده. اما چیو میگیم لفت داد؟ اینکه آزاده زارعی با توجه به اینکه نقش اصلی این سریال بود راحت و مثل آب خوردن محبوب دل خیلی از مخاطبین شد و میتونست خیلی زود به اوج هم برسه اما انگاری بیخیال این راستا شد و زد تو فاز و نولی دیگر. 

Untitled

آزاده زارعی رو دیگه فقط یه جا میشه پیدا کرد! حیوون خونگی عجیبه خانومو

آزاده زارعی رو این روزا میشه فقط تو مصاحبه ها و صفحه اینستاگرامش پیدا ک.در که البته تو فضای مجازی هم به مانند هم سن و سالانه خود نیست که مدام در حال انتشار روزمرگی و پست و استوری باشه، بلکه سالی یکبار دیه میشه و اینجاست که هوادرانش میمونن تو خماری. در حالی که شاید خیلی از طرفداران علاقمند بودن تا ببینن آزاده زارعی همون باران سریال آوای باران تو دیگر کاراکتر ها چه شکلیه!

آزاده زارعی اما از جذابیت ها متفاوتش اینه که به مانند بقیه فعاایت نداره و یه جورای خیلی خاص عکس و ویدیو از خودش میگیره. خانوم بازیگر که خیلی فاز پرنسسی و خانومانه نداره، اغلب با استایل های گَنگ و خشن دیده میشه. مثلا در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو همراه با حیوون خونگی خوفناکش.

Untitled

دعوای گیس و گیس کشی آزاده زارعی با مینا وحید تو پشت صحنه

آزاده زارعی خیلی اهل حاشیه سازی نیست اما باید گفت به هیچ عنوان هم بازیگری بی حاشیه نیست و اتفاقا تو مورادی به شدت عجیب عمل کرده جوری که شاید هر بازیگری اینچنین نبوده باشه. مثلا آزاده زارعی عادت داره ژستای نافرم بگیره و یا در جشن تولد لاکچریش خیلی کلاس بذاره! خانوم بازیگر بداخلاقی اش حتی در پشت صحنه هم توسط یه بازیگر دیگه لو رفته که خب اینها تنها چند مورد هستند و خیلی موارد رو هم من و شما خبر نداریم! ناگفته نمونه آزاده بانو با آقای جمشید هاشم پور هم عکس هایی عجیب دارد ک در ادامه بیشتر باهاشون آشنا میشیم.

اما موضوعی که باید عنوان کرد اینه که مینا وحید بازیگر مشهور ایرانی در یک مصاحبه از بحثش با آزاده زارعی گفت. خانوم بازیگر در حالی که آزاده زارعی حضور نداشت ظاهرا همه چیز رو به نفع خودش، برد پیش قاضی و راضی برگشت. چرا اینو میگیم؟ چون برای قضاوت یک موضوع باید هر دو طرف صحبت کنند نه فقط یطرف! در ادامه این ویدیو رو مشاهده می کنید.

عکسای تا به تای آزاده زارعی تو یکی سیاه و تو یکی سفید!

اما برگردیم سراغ موضوع اولیه که در ابتدای متن گفتنیم آزاده زارعی عجیب و متفاوت از بقیه فعالیت داره. خب همونطور که دیدن آزاده زارعی خیلی متفاوت تر از اونچیزی که هستش که من و شما در نقش باران ازش دیدم. اما آزاده بانو ازط اونجایی که خیلی علاقمند به عکس و ژست گرفتنه، در صفحه اینستاگرامش پستای زیادی به اشتراک گذاشته که واقعا دیدنی هستند والبته قابلیت حرف و حدیث زیادی هم دارند. حالا چرا؟ چون برخی از بازیگران خانوم با قصد اینکه دیده بشن میان از لباس و استایل و فیگور هایی استفاده میکنن که چندان متعارف نمی باشند و اینجوریاست که اون خانوم ایکس و ایرگ دو سوته میشه بولد و در نهایت افزایش فالوور و دیده شدن اما به قیمت حواشی! در ادامه نمونه هایی از تصاویر آزده زارعی رو مشاهده می کنید که گویای موازد گفته شده هستند.

دو تا عکس جالب در ادامه می بینیم که تو یکیش خانوم بازیگر به شدت آفتاب گرفته و دیگه سیاه پوست شده، و در عکس بعدی که خانوم بازیگر به شدت سفیده و این نشون میده که ایشون کلا تعادل نداره.

Untitled

Untitled

اما کمی بیشتر با خود آزاده زارعی

آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 در اصفهان ، بازیگر و منشی صحنه است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که با منشی گری شروع کرد سپس بعنوان بازیگر در نقش باران سریال آوای باران به شهرت رسید.

در یک خانواده 5 نفره با یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر در اصفهان چشم به جهان گشود و از همان کودکی هنر قلم زنی روی مس و نقره را از پدرش آموخت.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی