|

وقتی "آزاده زارعی" از ولادیمیر شموندنکو هم بیشتر ورزش میکنه هرکولی؛ تولد مدل دریایشو!

azadeh zareie shayanews

آزاده زارعی بازیگر مشهوریه که این روزا فقط با اینستاگرامش مورد توجه قرار میگیره و اینبار نیز ویدیویی از ورزشش منتشر کرد و بولد شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- آزاده زارعی بازیگر مشهور و باحال ایرانیه که البته ممکنه شما نشناسیدش و یا تو ذهنتون باشه ولی خب یادتون نیاد ایشون کدومه! پس بهره ابتدا بگیم که آزاده زارعی کی کیه و کجا بازی کرده. خانوم بازیگر دهه شصتیه ما تو اوایل دهه نود بود با بازی در سریال "آوای باران" دیده و شناخته شد. البته که خانوم بازیگر پیشتر هم سابقه بازیگری داشت اما اونچه که این چهره رو به عموم مخاطبین شناسوند سریال نام برده بود که باید بگیم خداییش آوای باران اصلا قصه و بازیگرانی جذاب هم داشت و آزاده زارعی تو خووووب کاری دیده شد و مورد توجه قرار گرفت.

جالبه که بدونید که اصلا در آوای باران، باران همون آزاده زارعی بو که سیندرلا خطابش میکردن و میشه گفت کل داستان حول محور ایشون میچرخید و از نقش اصلیای کار بود، اما اونچه که مخاطب رو ناراحت میکنه و میشه نکته ای منفی در کار و سابقه این چهره، کم کاری وی در این چندین سال هستش که مشخصم نیست چرا یهو آزاده زارعی دست از بازیگری کشید و شد یه شاخ اینستاگرامی! شاید بشه گفت چنین شهرت و شانسی شاید در خونه هر بازیگری رو نمیزنه و در خونه آزاده زارعی رو زد، اما خانوم خانوما بی تفاوت به اونچه که رسیده بود، حالا لایف استایلی معمولی داره و بیخیاله! آزاده بانو تنها راه ارتباطیش با هوادراش صفحه اینستاگرامش هستش که خب در عوض اونجا فعالیت خوبی داره و به به شدت خاص! 

در ادامه ابتدا ویدیویی از این چهره مشاهده می کنید که مربوط میشه به ورزش سنگین خانوم بازیگر و آزاده بانو نشون داد اهل دله ورزشیاست، خیلیم هست!

آزاده زارعی بازی نمیکنه، ولی با این عکسا خودش رو بولد نگه داشته! عجیبن غریبا

البته که این سبک ویدیو گرفتنا و عکسی های تو باشگاه خیلی میون خانوما باب شده و بازیگران هم که بیشتر میرن تو قالب ویدیو گرفتن چرا که میخوان نشون بدن تا به چه اندازه خفن و کار بلدن! 

ویدیو ورزش تو پیج خیلی از بازیگران به خصوص دهه شصتی ها دیده میشه و یه جورایی شده مسابقه ای برای کلاس گذاشتن که کی بهتره و کی ورزشکار تره و کی لاکچری تر زندگی میکنه. آزاده زارعی اصلا و ابدا اهل انتشار تصویرای راحت و یهویی نیست و حتما باید رو عکسایی که قراره منتشر کنه کلی ادیت و رنگ و لعاب بزنه با ژست هایی خاص و لوکیشن هایی که هرکسی درشون دیده نمیشه!

در ادامه ببینیم نمونه ای از پست هایی که این چهره در پیج خود منتشر کرده و مورد توجه و البته تعجب قرار گرفته.

Untitled

Untitled

تفاوت کوچه بازاری آزاده زارعی با نقشاش!

تصاویر رو دیدین؟ شما هم پراتون ریخت؟ اما جالبه که آزاده زارعی تو نقشاش معمولا چهره ای مظلوم به خودش میگیره و اصولا این مدلی که تو پیجش هست، نیست!

البته که یادمونه تو نقش سیندرلا یه دختر لات و کوچه بازاری رو داشت و الحق که باید گفت واقعا هم زیبا و طبیعی بازی کرد، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر محبوب ما به مانند بسیاری از همکارانش لایف استایلی به شدت متفاوت از سبک نقش هایی کم بازی میکنه داره.

azadeh_zareie_109184407_151568993177766_2641804512019055318_n

وقتی آزاده زارعی واسه نقش حتی جنسیتشم تغییر میکنه!

بالاتر اشاره کردیم که آزاده زارعی قبل از آوای باران هم سابقه بازیگری داشته، حالا کجا؟ در فیلم "آمین خواهیم گفت" بود که دیدیم آزاده بانو با استایل و حتی جنسیتی کاملا متفاوت دیده میشه.

خانوم بازیگر هم در این کار و هم در آوای باران ثابت کرد میتونه تا به چه اندازه نقشای لاتی طور رو خوب بازی کنه و پتانسیل این رو داره که با هر گریمی دیده بشه. آخه میدونید که زشت شدن هم جسات میخواد و چهره هایی به مانند خانوم لیندا کیانی و شیلا خداداد و ... اصلا دلشون نمیخواد هیچوقت زشت دیده بشن و به همین علت همیشه تو کاراکترای خوووشگل ظاهر میشن که خب این موضوع نمیشه گفت واووووو چه توانمندی! بلمه به بازیگرانی به مانند خانوم اراده زارعی و یا سارا بهرامی میشه این واژه رو خطاب کرد که میتونن همه سبکی رو بپذیرن و به خوبی هم از پسش بر بیان.

مثلا آزاده زارعی در فیلمی به نام "آمین خواهیم گفت" نقش پسری کچل به نام اصغر فرشته رو ایفا میکنه و در حالی که گریمش به شدت سنگینه موهاشم تراشیده و بی روسری در این کار به کارگردانی سامان سالور (همسر سمیرا حسن پور) بازی داره.

Untitled (1)

کمی بیشتر با ازاده زارعی

آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 در اصفهان ، بازیگر و منشی صحنه می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که با منشی گری شروع کرد سپس بعنوان بازیگر در نقش باران سریال آوای باران به شهرت رسید

در یک خانواده 5 نفره با یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر در اصفهان چشم به جهان گشود و از همان کودکی هنر قلم زنی روی مس و نقره را از پدرش آموخت.

azadeh_zareie_33229016_2040553902685316_4649669545257074688_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل ورزشکار وصنعت گر است فوتسال خوب بازی میکند موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگرو هنرمنداست باتحصیلات بالا وشیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وورزشکار و صنعت گر فوتسال خوب بازی میکند موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی