|

استایل تولدی و یونیک آزاده زارعی تو جایی که خیلی گرمه؛ کیکش چرا این مدلیه قیر داره!

azadeh zareie shayanews

آزاده زارعی بازیگر مشهوریه که حالا در اینستاگرام از فعالین پرو پا قرصه و اینبار با تصاویری از تولدش فالووراشو هنکوند!!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شاید بشه گفت آزاده زارعی از بازیگرایی هستش که هنر و استعدادش رو کور کرد. چرا؟ چون این چهره بعد از بازی در سریال "آوای باران" شهرتی عجیب و محبوبیتی غریب پیدا کرد، چرا که خانوم بازیگر اصلا نقش اصلی قرار گرفت و یه جورایی میشه گفت قدرش رو ندونست. اوایل دهه نود بود که آوای باران خیلی سر و صدا داشت و حسابی مخاطب رو جذب خودش نمود. آزاده زارعی نیز به طبع مورد تجه قرار گرفت اما بعد از این دیگه رد پای پررنگ و درست حسابی از وی ندیدیم و به همین دلیل میشه گفت آزاده زارعی استعدادش رو هوتوتو کرد!

آزاده بانو حالا تبدیل شده به چهره ای آشنا که با انتشار تصاویر مختلف و نه چندان متعارف از خود شهرت دارد. وی همچنان کلی طرفدار هواخواهش هستند اما خب از نظر شما اگه یه بازیگر تو کارای مختلف دیده بشه بهتر نیست؟ ناگفته نمونه که لایف استایل هر کسی سلیقه و بنا به سرنوشت رقم خورده اون فرده و قضاوتی نیست اما هستند چهره هایی که میتونن اما نمیخوان!! آزاده زارعی حالا در این فضای نامرئی نزدیک به 600 هزار دنبال کننده دارد و مدتها پیش بود که برا جشن تولدش تصاویری شاخ درار منتشر کرد!

در ادامه ببینید، احتمالا شما هم اگه تا به اینجا با اون ورژن اینستاگرامی اراده زارعی آشناییت ندارید اینجوری متعجب خواهید شد!

azadeh_zareie_193744364_900363917488654_4571087964520030370_n

azadeh_zareie_194252065_133770875484775_6091879811388032589_n

تولدی که واسه صد نفر تدارک دید ولی تک نفره بود!

اما این دختر ده شصتی که چهره ای شیطون طور داره و تو آوای باران هم حسابی همه ازش حساب میبردن، مشخصه که لایف استایلی هیجان انگیز هم برای خود ساخته و کلا اهل ساده زیستی و آروم زندگی کردن نیست! 

آزاده زارعی چند ماه پیش جهت خاص بازی تصاویری از خود منتشر کرد که مربوط جشن تولدش میشد و خانوم بازیگر در حالی که خیلی تدارک دیده بود، کلی کامنت گرفتا ولی خب در راستای اینکه چرا ژستاش این مدلین!! چرا هیچ عکس از مهمونی کسی نذاشته و خودش تک و تنها فضا رو گرفته.

unknown_285127995_1900881200302366_8735120845198795810_n

معیار آزاده زارعی برای ازدواجش! خانوم بازیگر همچنان مجرد؟

همونطور که گفتیم خانوم بازیگر رو خیلی وقته که تو سینما یا تلویزیون ندیدیم. آزاده زارعی دختری جوان است که حالا با استفاده از اینستاگرام خودش رو بولد نگه داشته و هوادارای خاص خودش رو هم داره و حتی مصاحبه و برنامه های مختلفی نیز دعوت میشه که باعث دوباره رو بورس افتادن خانوم بازیگره! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تیکه ویدیویی از این بازیگر جوانمون در برنامه تلویزیونی وقتی ازش در رابطه با مرد مورد علاقش سوال میشه!

در رابطه با این ویدیو کامنت های مختلف بسیاری گذاشته شد اما خب نکته اینجاست که این صحبت ها معیار خوبی برای خوب و بد بودن یک بانو نیست! چرا که بسیاری بر این نظر بودند آزاده زارعی توقعات بالایی داره و مریم مومن چون فقط میگه دوستش داشته باشم پس دختر خیلی خوبیه! این در حالیه که آزاده بانو هم چندان شرایط عجیبی رو عنوان نکردن و بیشتر به نظر میرسید انسان بودن شخص براشون اهمیت داره!

zarei-azadeh-photokade-com-3

همه اینا به کنار، نسبت جمشید هاشم پور با آزاده زارعی چیه؟

عکس های زیادی که آزاده زارعی با جمشید هاشم پور و خانواده اش منتشر می کند حکایت از رابطه گرم این دو هنرمند دارد اما این دو بازیگر چه نسبتی با هم دارند. آزاده زارعی بارها متن های بسیار صمیمانه ای برای جمشید هاشم پور منتشر کرده اما هیچوقت صحبتی درباره ی نسبتش با این خانواده نداشته  است!

در روز تولد جمشید هاشم پور می نویسد :

امروز یه روز خیلی خاصیه برام

شاید بتونم به جرات بگم فقط یک نفر رو تو دنیا به این اندازه دوست دارم

خیلی سخته...خیلی... اینکه نمیتونم هیچ واژه ای رو برای بیان احساساتم پیدا کنم...حس و عشق عجیبه که من به شما دارم قابل توصیف نیست اندازه ی پدرم عاشقتونم جمشید خان بزرگ

تولدت مبارک

azadeh_zareie_2

بیوگرافی آزاده زارعی

آزاده زارعی متولد 10 خرداد 1368 در اصفهان ، بازیگر و منشی صحنه می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی می باشد که با منشی گری شروع کرد سپس بعنوان بازیگر در نقش باران سریال آوای باران به شهرت رسید

در یک خانواده 5 نفره با یک برادر بزرگتر و یک برادر کوچکتر در اصفهان چشم به جهان گشود و از همان کودکی هنر قلم زنی روی مس و نقره را از پدرش آموخت.

azadeh-zarei-9

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگرو هنرمنداست تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی