|

فریبا نادری با یه خروار فیلتر سلفی میگره اونم زیر پتو؛ با میکاپ پلنگی چه رخی اومده!

fariba naderi shayanews

فریبا خانوم نادری جزو بازیگران جذاب تلویزیون است که با سریال ستایش به یکباره همه چی براش ساخته شد و یه جورای افتاد تو ظرف عسل

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر جذاب سینما و تلویزیون است که البته بیشتر به واسطه حضور تو تلویزیون و علی الخصوص سریال ستایش تونست برای خودش اسم و نامی بهم بزنه و از این طریق به شهرت برسه. فریبا نادری بعد از اینکه شناخته شد به خاطر جذابیتی که داره و از اون ور پست و استوری های جذابی که تو اینستاگرام و فضای مجازی منتشر می کنه خیلی زود تونست فالوور و طرفدار پیدا کنه شه یکی از سلبریتی های مورد علاقه مردم تو فضا مجازی.

البته فریبا خانوم نادری یه ضعف بزرگ داره و اونم اینه که استعداد خوبی تو ژست گرفتن نداره و کلا انگاری فقط میخواد یه چیزی گذاشته باشه و توجهی به زیبایی و یا موضوع عکس نداره! مثلا تو آخرین تصویری که پست کرد خانوم خانوما همچون مجسمه ایستاده هستن و دندون های لمینتشون رو به رخ کشیدن!!

Untitled

وقتی فریبا نادری با میکاپ پلنگیش حسابی دل همه رو میره!

فریبا نادری بخشی از درآمدش از راه بازیگری است و یه بخشی هم که خوب از راه رستوران داری است. در کنار این ها فریبا خانوم نادری یه درآمد سومی هم داره که اونم تبلیغات است. در واقع خانوم بازیگر باوجود اینکه وضع مالی خیلی خوبی داره اما باز هم برای برندهای مختلف تبلیغ می کنه و تو خیلی از روزها میره به مزون ها یا کلینیک های پزشکی و زیبایی و برا اونها با ژست و فیگورهای جذابش تبلیغ می کنه.

وقتی فریبا نادری تو نگاه اول شده کُپ سحر قریشی

فریبا نادری چهره ای ساده و شخصیتی آرام دارد که البته درونی شیطون است چرا که گاهی شیطنت های ریزی دارد که در نظر خود ملموس نیست اما کاربران همیشه در صحنه رو هوا میزنن و میگن! مثلا خانم بازیگر علاقه خاصی داره به اینکه تو عکساش لباشو غنچه نشون بده و این مورد یک بار دو بار دیده نشده و بلکه زیاده به همین دلیل این رفتار او را راهی برای دیده شدن میدانند. فریبا نادری بیشتر عکساش به صورت سلفی هستش که خودش از خودش میگیره و با ارایش یا لباس و دوربین خاصی نیست. در همین جهت نیز به تازگی هم عکسی سیاه سفید به اشتراک گذاشت که سیس عقاب دارد و زستی با ابهت گرفته اما خیلی از کاربران گفته بودند در نگاه اول شبیه به سحر قریشی افتاده و انگاری خانم بازیگر هم از جنجالی شدن بدش نمیاد! در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

fariba_naderi___1649944908

وقتی فریبا نادری از اینستاگرام رو آلبوم شخصی می دونه!

فریبا نادری تو اینستاگرامش خیلی راحته و یه جورای هیچ انگار اونجا رو آلبوم خصوصی خودش میدونه. خانوم بازیگر حتی از خصوصی ترین قسمت خونشونم عکس میذاره! مثلا چه لزومی داره که یک بازیگر انقدر زیاد در حالت دراز کشیده تو تختش عکس بگیره بذاره؟!

فریبا نادری بارها و بارها این حرکت رو زده و هر دفعه هم خب از اونجایی که چهرش تو خونه همانند همه ما بدون آرایشه و شاید هم ژولیده، به همین دلیل یه فیلتر میندازه و تمااام!

FARIBA-NADERI-VAGHTESOBH-204x300

بیوگرافی فریبا نادری وقتی از شوهرش خواست بیاد بگیرتش!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها