|

وقتی فریبا نادری بعد ستایش گیسارو وصله پینه زد اُملتی؛ ولی رفیقش از ذخایر ملیه ژوگولی!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای مشهوریه که دیگه میشه گفت از هنرمندای شاخ هم محسوب میشه و اینبار عکس خانوم خانوما با رفیق جانش سوژه شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- فریبا نادری که دیگه از بازیگرای بسیار محبوب و اسم و رسم دار محسوب میشه کم کم به هنرمندان افاده ای و حاشیه دار نیز پیوسته که نشون میده خانوم خانوما هم به این روند علاقمند شدن و نتایج خوبی هم دارن میگیرن! خب شاید بگین اینایی که گفتی یعنی چی؟ فریبا نادری تا پیش از بازی در سریال ستایش همانند خیلی از هنرمندان بسیار معمولی دیده میشد اما بعد از ایفای نقش بسیار جذاب و درست حسابی که در این سریال داشت اسم و رسمی شاخ تر شد! 

فریبا نادری از اونجایی که کاراکتر پری سیمارو فوق العاده خوب تونست از آب دربیاره خب هم کلی طرفدار پیدا کرد و هم کلی مخالف! این بازیگر حالا بیش از 2 میلیون فالوور داره که خب میشه گفت تعدادشون از فالوورای خیلی از بازیگرای سینما هم بیشتره حالا اینکه فیکن یا اصل خدا داند! فریبا نادری تصاویر بسیاری از خودش منتشر میکنه و کلا از اون دستته بانوان عشق عکسه اما خب بدیشم اینه که هرچی دم دستش میاد رو میذاره! فریبا نادری قبلنا خوشتیپ تر بود اما انگای هرچی میگذره بد تیپ تر میشه اما در ادامه نمونه ای از عکسای جذاب خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید که معلومه یهویی گرفته شده اما ژَذااابه!

127323700_374509766993025_4302016963037860826_n

مرموز بازیای فریبا نادری و ترفندی شاخدار برای جذب فالوور!

همونطور که گفتیم خانوم نادری فعالیت بسیاری در صفحشون دارن اما اینطوریه که کلا یِلخی عکس میذارن و روند پیجشون کلا درهم میره جلو. فریبا نادری حالا بیش از 2 میلیون فالوور داره هااا ولی معلوم نیست به چه دلیل جدیدا پیجش رو پرایوت کرده تا هر کسی دسترسی به پیج پیدا نکنه! شاید هم ترفندی تکراریه برای اینکه افزایش فالوور داشته باشه!

حالا منظور از درهمی چیه؟ مثلا یه روز خانوم خانومارو تو تختشون میبینیم در حالی که یه سلفیه بی کیفیت و بی محتوا گرفتن تنها برای جلب توجه! و یا باری دیگر یه عکس نصفه نیمه و تااار با همسر و فرزندشون گرفتن جهت اطلاع دادن برای اینکه تشریف بردن سفر! برخی مواقع هم خانوم بازیگر رو همراه با دوستشون می بینیم که استایلی بسیااار به هم ریخته و شلخته و شنبه یکشنبه دارن با ژستی که چندان جالب نیست و مشخص هم نیست به چه دلیل گرفته شده! 

خب قطعا این موارد برای یک هنرمند و چهره مشهور چندان جالب به نظر نمیاد و مردمی و خاکی بودن هم حد و حدودی داره که شاید برخی از عکسای فریبا نادری رو یه کاربر معمولی هم تو پیجش نذاره!

file

n7ULhA1cLSkg

as

ادا اطوارای فریبا نادری برای پول یا دیده شدن؟!

فریبا نادری با وجود اینکه وضع مالی خیلی خوبی داره و خودش مدیر یک رستوران خیلی بزرگ تو شمال طهرون هست و همسرش هم تاجر و بازرگانه اما با همه این ها باز هم تو فضای مجازی کار تبلیغ انجام میده. در واقع شاید خانوم اصلاً نیازی به این درآمد نداشته باشه اما به خاطر اینکه دیده بشه تو فضای مجازی و اسم و نامش همچنان سر زبون ها باشه وقت میزاره و میرن فلان مزون یا سالن آرایش و براشون تبلیغ می کنه.

فریبا+نادری (1)

ناگفته هایی عجیب از زبون همسر فریبا خانوم نادری

مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری از فعالان حیطه لبنیات است.

طباطبایی به تازگی در گفتگویی مدعی شده است که تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش را ندیده بود؛ درست شبیه همان ادعایی که تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری درباره وی مطرح کرده بود.

مهرداد طباطبایی گفته است: واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلمهایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد. البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلمهای خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم.

فریبا نادری و دخترش یارا فریبا نادری و دخترش یارا

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

BF62360C-C0B0-4F56-BECD-0662614D39BC

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد امین ارسالی در

    قربونت بشم من جیگر

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها