|

"فریبا نادری" انقدر رفت سالن تا خودشو کُپ سحر قریشی کرد؛ خانمی حاشیه دوست شدیا!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر باحال ایرانی که فعالیت زیادی در اینستاگرام دارد اینبار هم تصویری سیاه سفید از خود منتشر کرد که شبیه به سحر قریشی شده بود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر جوان و جذاب ایرانی می باشد که در فضای مجازی و اینستاگرام خیلییی زیاد فعال و اکتیو است و به تازگی هم در فیلم "خائن کشی" ایفای نقش داشته. وی در تا دو سال پیش شاید به اندازه یگ فرد عادی در فضای مجازی فعال بود اما حالا با توجه به اینکه گاهی تبلیغات ریزی هم دارد هر روز پست و استوری هایی از تصاویر و یا روزمرگی خود منتشر می کند به گونه ای که اگه یه روز ازش خبری نباشه کاربرا نگرانش میشن!!!

فریبا نادری چهره ای ساده و شخصیتی آرام دارد که البته درونی شیطون است چرا که گاهی شیطنت های ریزی دارد که در نظر خود ملموس نیست اما کاربران همیشه در صحنه رو هوا میزنن و میگن! مثلا خانم بازیگر علاقه خاصی داره به اینکه تو عکساش لباشو غنچه نشون بده و این مورد یک بار دو بار دیده نشده و بلکه زیاده به همین دلیل این رفتار او را راهی برای دیده شدن میدانند. فریبا نادری بیشتر عکساش به صورت سلفی هستش که خودش از خودش میگیره و با ارایش یا لباس و دوربین خاصی نیست. در همین جهت نیز به تازگی هم عکسی سیاه سفید به اشتراک گذاشت که سیس عقاب دارد و زستی با ابهت گرفته اما خیلی از کاربران گفته بودند در نگاه اول شبیه به سحر قریشی افتاده و انگاری خانم بازیگر هم از جنجالی شدن بدش نمیاد! در ادامه این تصویر را مشاهده می کنید.

fariba_naderi___1649944908

تبلیغات با فرنچ و رژ

خانم بازیگر قرتی همانطور که گفتیم در فضای مجازی بسیار فعال می باشد و عکس های زیادی هم در قالب سلفی از خودش منتشر می کند. اما فریبا نادریمدتی پیش برای عید حسابی به خودش رسید و هم موهاشو لایت آبی کرد و هم ناخناشو فرنچ! البته در این میان تبلیغاتش رو هم فراموش نکرد و هم سالن آرایشی که رفته بود را تگ کرد و هم پیجی که به قول خودش ازش لوازم آرایش خریده! البته که با ترفندی جالب دقیقا همانند بلاگر ها!

Untitled

274655393_496927781810441_5363173503013222134_n

فریبا نادری حتی زیر پتو!

البته تصاویر خانم فریبا نادری تنها به این موارد خلاصه نمیشه و برای چندمین بار زیر پتو و در تخت خواب نیز عکس خود را منتشر کرده است. اما سوال اینجاست که خانم سلبریتی آیا واقعا هیییچ حای دیگه ای برای سلفی نیود که حتما باید زیر پتو اعلام حضور کنید!

ظاهرا فریبا نادری قصد دارد تا با این موارد و البته انتشار تصاویر خود با ژست های نه چندان جالب که همیشه هم لبهایی غنچه دارد با هشتگ هایی عجیب ایجاد حاشیه ای زیرپوستی کند و به نوعی شاخ اینستایی شود!!

fariba_naderi___2789621827222081251_266452035

مشهدی صحبت کردن فریبا نادری با سلطان حواشی!

شایانیوز- جدا از این ها ویدیویی از فریبا نادری با سلطان حواشی نامنظم منتشر شد که در حال وایرال تو اینستاگرام می باشد! فریبا ناری همراه با نعیمه نظام دوست دوسه روز پیش به شهر مشهد رفتند و در میان صحبت ها تیکه رو هم به مشهدی صحبت می کنند که البته بیشتر جنبه فان داشت تا به این لهجه حرف زدن.

فریبا نادری و همسرِ مایه دار

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

ناگفته نماند فریبا نادری بعد از اینکه در برنامه شام ایرانی شرکت کرد و وقتی که در شب میزبانی اش خانه و زندگی اش را به عموم نشون داد، با خفن بودن شرایط مالی و خانه زندگی اش بسیار معروف تر از پیش شد.

fariba_naderi___1649875635

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی