|

تغییرات یهویی فریبا نادری با روسری های ناناش؛ خانوم تیپای ساده اش هم دور از انتظاره!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر خوش استایل ایرانی که این روزا با تیپای زیباش طرفدارای بسیاری رو به سمت خودش جذب میکنه، اخیرا از روسری جدیدش رونمایی کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که سالیان سال با نقش های متفاوت و جذاب طرفداران بسیاری تونسته برای خودش دست و پا کنه اما بعد از مجموعه "ستایش"، فریبا نادری بیش از پیش دیده شد. البته گویا فریبا خانوم به کم راضی نیست و این روزا با عکس های متفاوت و جذابی که در فضای مجازی از خودش منتشر میکنه، داره تبدیل به یک سلبریتی تمام عیار میشه. فریبا نادری در حوزه تبلیغات اینستایی هم فوق العاده پرکاره و با عکس گرفتن از استایل های متفاوتش سعی داره بیش از پیش به چشم بیاد.

فریبا نادری چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با یه روسری خیلی متفاوت و البته جیجی باجی نشون میده. این بازیگر که کلا تو مدتی که داره در اینستا فعالیت میکنه ثابت کرده علاقه زیادی به شال و روسری های شلوغ و چشم گیر داره، این بار با یه شال گل واگلی که کمتر کسی ممکنه سرش کنه از خودش عکس گذاشت و تعجب خیلیا رو برانگیخت. البته به دلیل فیس جالب و لاکچری خانوم بازیگر هر چی میپوشن بهشون میاد که این موضوع در عکسی که منتشر کرده کاملا واضحه!

Untitled

علاقه زیاد فریبا نادری به فیلتر شدن!

فریبا نادری از اون دسته بازیگراییه که چهره دوست داشتنی داره و به غیر از عمل بینی، کاری روی فیسش انجام نداده. اما گویا به این چهره راضی نیست و هر عکس و استوری که از خودش منتشر میکنه، حتما باید با فیلتر باشه. فریبا خانوم علاوه بر این مدام در حالتی که فقط فیسش باشه و یا در آسانسور عکس میذاره و از اینکه تو خونه یا با حالت خیلی ساده ای بخواد از خودش عکس بذاره، هیچ ابایی نداره.

e

edf

تیپای ساده فریبا نادری که کمی دور از انتظارن!

فریبا خانوم کلا اهل حاشیه سازی واین حرفا نیست و حتی در ای این مدتی که در سریال یا فیلمی بازی نمیکنه، اما همچنان در اینستا پرفعالیته و با شغل دومش که رستوران داریه، حسابی خوش میگذرونه. اما بعضی اوقات یه سری مواردی در پیجش دیده میشه که برای کاربران فضای مجازی اندکی جای سوال داره. اگه شما تو خیلی از پیج های اینستا بگردین، قطعا با عکسای رنگ و وارنگی از سلبریتیا و بازیگران خانوم در هر پستی که میذارن روبه رو میشین.

ولی فریبا نادری در این زمینه با همه فرق داره و در چندین عکسش با یه شال پلنگی و یه شال خرسی دیده شده. چون فریبا خانوم یه همسر پولداری دارن، خیلی بیشتر از این حرفا ازشون انتظار میره و این قدر ساده بودن کمی ازش بعیده.

jjg

تغییرات یوهویی فریبا نادری که حسابی خاصش کرد!

فریبا نادری بازیگر خوش چهره هم مثل تعداد زیادی از بازیگران عمل زیبایی انجام داده و میخواد اینطوری کلی خاص و شیک به نظر برسه. از اونجایی که فریبا خانوم بیس چهره خیلی خوبی برای میکاپ داره مدتی میشه که تعجب بسیاری از افراد رو به سمت خودش جلب کرده که قبل از عمل این بازیگر چطوری بوده و حالاش چه خوب شده. این موضوع باعث شد که عکس قبل از عملش منتشر بشه و همه نگاه ها رو به سمت خودش برگردونه.

rgvs

اندکی با فریبا نادری!

فریبا نادری متولد ۱۳۶۳، بازیگر و مدیر بازرگانی ایرانی است. فریبا نادری به طور اتفاقی وارد عالم بازیگری شد، او با سریال «مروارید سرخ» معرفی شد و با سریال «گل بارون‌زده» باعث شد که اهالی سینما روی بازی او حساب ویژه ای باز کنند. او به جز بازیگری به خانه داری به ویژه آشپزی علاقه ویژه ای دارد و هرگاه که در منزل است، وقت خود را صرف آشپزی می‌کند.

رشته تحصیلی‌ام، گرافیک رایانه‌ای بود، اما می‌خواستم زودتر به هدف‌هایم نزدیک‌ شوم. من با کار بازاریابی شروع کردم، البته به علت بازیگری نمی‌توانستم تمام وقت کار کنم.

hgt

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها