|

دنیای آشپزی

طرز پخت خوراک میگو با کلم بروکلی

در اینجا می توانید با طرز پخت خوراک خوش عطر و عطم دیگری به نام خوراک میگو با کلم بروکلی که از خواص زیادی برخوردار است، آشنا شوید.

لینک کوتاه کپی شد

با درست کردن این غذای سالم همراه ها با  برنج، میگو و کلم بروکلی می توانید وقفه ای در مصرف کربوهیدات ها ایجاد کنید و خود را به صرف یک غذایی گیاهی و سالم دعوت کنید. 

در این غذا ترکیبات زیادی به کار می رود وشاید ظاهر آن در وهله اول چندان جذاب به نظر نرسد اما در واقع این غذا سرشار از مواد مغذی و سالم برای بدن است که مصرف آن حتی به صورت یکبار در ماه نیز، تاثیر بسیار خوبی بر سلامت جسمی تان می گذارد. 

در اینجا می توانید با طرز پخت این خوراک خوشمزه، آشنا شوید. 

مواد لازم

دو عدد تخم مرغ بزرگ 

یک عدد کلم بروکلی بزرگ 

یک عدد میگوی بزرگ و بریده شده به قسمت های مساوی 

یک عدد فلفل قرمز شیرین  خرد شده 

یک عدد فلفل دلمه ای خرد شده

چهار حبه سیر

نصف قاشق چایی خوری نمک و فلفل

مقداری سرکه 

مقداری روغن زیتون

طرز پخت خوراک میگو با کلم بروکلی 

ابتدا یک ماهیتابه بزرگ بردارید و دو قاشق غذا خوری روغن داخل آن بریزید و بگذارید با حرارت زیاد داغ شود. سپس، تخم مرغ ها را عسلی کرده و در گوشه ای بگذارید تا خنک شوند. پس از آن، با همان روغنی که داخل ماهیتابه باقی مانده، گل کلم ها را به آن اضافه کرده و بگذارید به مدت  3 تا 4 دقیه پخته شوند و سپس فلفل قرمز، فلفل دلمه ای سیر، نمک، فلفل، روغن زیتون و کمی سرکه را به آن اضافه کنید و مرتبا هم بزنید تا تمام مواد پخته و با یکدیگر ترکیب شوند. درهمین میان، در ماهیتابه ای جداگانه میگو ها را بریزید و آن را هم بزنید تا رنگ آن تغییر کند و کمی سرخ شود. در مرحله آخر، میگو ها را به ظرف گل کلم و فلفل قرمز اضافه کرده و به خوبی هم بزنید تا تمام مواد با یکدیگر ترکیب شوند و سپس آنرا نوش جان کنید. 

Shrimp-Cauliflower-Fried-Rice-Recipe-by-CFC

imagecauliflower-rice-5danielle-walker-shrimp-today-main-181204_9e6d8fe3e95a17f8b524444f7b25b2fa

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها