|

نروژ یکی از خوشگل ترین جاها برای سفره البته واسه خر پولا؛ اگه رفتی حتما لوفوتن برو

لوفوتن یکی از زیبا ترین شهر های نروژ است که با خونه های رنگارنگ و کوه هایی که مستقیم از آب بیرون اومدن هر بیننده ای رو شیفته خودش میکنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند سالیه که به خاطر مشکلات اقتصادی سفر رفتن برای خیلیا سخت شده مخصوصا سفرای خارجی. البته هنوز هم زیادن کسایی که تا چند روزی تعطیل میشه بار سفر می بندن. ترکیه، مالزی، تایلند و دبی جزء انتخاب های اوله. یه سریا هم سریع میرن سراغ کشورای اروپایی قاره آمریکا هم به دلیل بعد مسافت در مرتبه بعدی قرار میگیره. البته حساب کسایی که تو کشور مقصد کسی رو دارن جداست.

یک ماه و نیم دیگه تعطیلات عید رو داریم کسایی که قصد سفر دارن از الان تو فکرن که کجا برن. اگه اوضاع و مالی رو به راه و دنبال یه مقصد خارجی هستید نروژ انتخاب بسیار خوبی است چرا که زیباترین مناظر طبیعی دنیا رو داره. پارک ها و موزه ها و مراکز خریدش هم که دیگه گفتن نداره الحق که نامبروانِ.

اگه انتخابتون این کشور زیباست حتما بازدید از شهر لوفوتن رو توی برنامه تون بذارید. لوفوتن در واقع یک مجمع‌الجزایر در شمال نروژ که به ماهی گیری، پدیده شفق قطبی، خورشید نیمه شب و کایاک سواری معروف است.

Intrepid-Travel-Norway_Reine_Lofoten_Islands_ss_382716112

وقتی که وارد این شهر زیبا میشید خونه های رنگارنگ روی ساحل و کوه هایی که مسقیما از دل آب بیرون اومدن شما رو حیرت زده می کنه انگار که خدا اینجا رو نقاشی کرده. حتما یه چند روزی ایجا بمونید چرا که توی این شهر زیبا زندگی خیلی متفاوتی در انتظارتون هست. زندگی در لوفوتن با دیگر نقاط دنیا فرق داره اینجا روشنایی روز بسیار متغیره؛ گاهی اصلا شب نمیشه و گاهی اصلا طلوع خورشیدی اتفاق نمی افته؛ از اردیبهشت تا اواسط مرداد همیشه روز است و از ۹ دسامبر تا ۴ ژانویه همیشه شب. 

توی این ویدئوی چند دقیقه ای میتونید بخشی از زیبایی های این شهر جذاب رو ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی