|

تور تایلند ازون سفر گروناست که باید به دولتش ثابت کنی جیبت پر پوله تا راهت بدن!

یکی از شرایط رفتن به تور تایلند تمکن مالی هست یعنی هر نفر جدا از هزینه های سفر چیزی حدود پنجاه میلیون تومان باید در حسابش داشته باشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا هر کسی دوستت داره که یه سفر خارجی بره و از کشورها دیگه دیدن کنه چرا که این موضوع روی بینش ما خیلی تاثیر زیادی داره و البته که ما رو با فرهنگ مردمان کشورهای دیگه هم آشنا میکنه و در نتیجه یه رشد چشمگیری توی جهان بینی ما اتفاق میفته ولی خب شنیدین که میگن رفتن به یه سری جاها هم فاله و هم تماشا یکی از این جاها رفتن به تور تایلند هست که شما میتونید طبیعت رو تو دل مدرنیته ببینید و لذت ببرید چرا که تایلند از جمله کشورهایی هست که یه عالمه جزیره و شهر ساحلی داره که هر کدوم از اون ها زیبایی خاص خودشون رو دارن.

البته که اشتباه نکنید شما توی تور تایلند فقط برای دیدن مناظر طبیعی و طبیعت بینظیر این کشور نمیرید بلکه دیگر جاذبه های گردشگری این کشور مثل پاساژها و مراکز خرید فوق العاده ی اون رو هم میبینید و میتونید از برترین برندهای دنیا که در این کشور قرار دارن خرید کنید و لذت ببرید و همچنین تفریحات آبی خارق العاده ای هم در تور تایلند در انتظار شما خواهد بود که حالا در ادامه قصد داریم یه سری از ملزومات و شرایط لازم رو که برای رفتن به این سفر نیاز هست رو براتون بگیم و در کنارش هم اطلاعات بیشتری درباره ی این کشور خدمتتون ارائه کنیم، پس با ما همراه باشید.

تور تایلند

چرا تور تایلند؟

احتمالا برای رفتن به یه همچین سفری که خب در حد خودش بسیار گرون هم هست نیاز دارید که یه سری اطلاعات از مقصد خودتون داشته باشید تا یه موقع خدایی نکرده وقتی رسیدید به مقصدتون از کرده ی خودتون پشیمون نشید بنابراین یه سری اطلاعات کوچیک از تایلند و شرایط اون داشته باشید بد نیست.

چیزی که بیشتر از هر چیزی درباره ی تایلند جلب توجه میکنه طبیعت استوایی و بینظیرش هست که باعث شده چشم اندازه های مختلفی در اون شکل بگیره که چشم هر بیننده رو مجذوب خودش کنه. این کشور که واقع شده توی جنوب شرقی آسیا هست هم مناطق جنگلی داره، هم فلات، هم مزارع برنج و هم ساحل اما کنار این زیبایی های طبیعی بد نیست که یه مقدار راجبه آداب و رسوم جاری بین مردم تایلند هم بدونید چرا که یه مقدار فرهنگ مردمان این سرزمین متفاوت هست و هر مسافری رو غافلگیر میکنه.

دین اکثریت مردم تایلند بودایی هست ولی یه اقلیتی از مسلمان ها هم در اون ساکن هستن که بیشتر اهل جنوب تایلند هستن. یکی از جاذبه ها راجبه تایلند باورهای مردم و زندگی عادی اون هاست و خوبه که در سفرتون به این کشور سعی کنید به این باورها پی ببرید و یه مقدار کند و کاو در این موضوع داشته باشید. 

تور تایلند

بهترین زمان برای تور تایلند

اگر دنبال این هست که هزینه ها رو کاهش بدید توی سفر به تایلند باید بهتون بگیم که توی فصل بهار و تابستون این کشور درگیر بارندگی های شدید و حرارت بالای هوا هست و به همین خاطر گشت و گذار توی این فصول در این کشور سخت خواهد بود و به همین علت تقاضا برای سفر در این شرایط به این کشور کم میشه که همین موضوع میتونه باعث بشه که شما ارزون ترین تور تایلند رو در این ایام بتونید رزرو کنید البته که میدونید برای لذت بردن هر چه بیشتر از زیبایی های این کشور بهتر هست که یه مقدار هزینه ی بیشتری کنید و توی نیمه ی دوم سال به این کشور برید.

تور تایلند

تور تایلند ویزا میخواد؟

در جواب به این سوال که تور تایلند ویزا میخواد یا نه باید بگیم که بله برای رفتن به این کشور باید ویزا تهیه بشه که با ارائه ی مدارک زیر به کارشناسان توری که باهاش قصد رفتن به این کشور رو دارید برای ویزا اقدام میکنید:

  • پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار
  • کپی کارت ملی و تمامی صفحات شناسنامه
  • دو قطعه عکس 4 در 6
  • تمکن مالی (بالای 50 میلیون تومان)
  • بلیط رفت و برگشت پرواز
  • واچر هتل

بنابراین این موضوع رو در نظر بگیرید که داشتن تمکن مالی هم برای این سفر لازم هست و در حساب شما حداقل باید پنجاه میلیون برای هر نفر پول باشه بجز هزینه های سفر، موقعی که تمام مدارک رو آماده کرده باشید امکان این که ویزاتون ریجکت بشه خیلی پایین هست و مدت زمانی که طول میکشه این ویزا صادر بشه پنج یا شش روز کاری هست و البته در زمان پیک سفر این مدت زمان میتونه به ده الی دوازده روز کاری افزایش پیدا کنه.

تور تایلند

غذاهایی که با تور تایلند باید حتما تست کنیم

یکی دیگه از موضوعاتی که باعث شده که تایلند خاص بشه به علت غذاهای متفاوتی هست که در این کشور وجود داره و امکان داره که برای شما این ذائقه ی غذایی دور از ذهن و کاملا متفاوت باشه و جالبه که میتونید این غذاها رو کنار خیابون و یا بهترین رستوران های این کشور میل کنید. البته در نظر گرفتن این نکته خیلی ضروری هست که برای این که یه موقع پولتون هدر نره قبل از سفارش غذای مدنظرتون محتویات اون رو بدونید و بعد با خودتون سبک و سنگین کنید که به ذائقه ی شما میخوره یا نه برخی از غذاهایی که طبق تجربه اثبات شده که با ذائقه ی ما ایرانی ها همخونی داره عبارتند از: تام یام گونگ، سوپ نودل و پوتای. 

تور تایلند

هزینه ی تور تایلند

قیمت تور تایلند در نظر اول با توجه به تورهای دیگه تا حدودی گرون به نظر میرسه اما خب با ایجاد تغییر تو یه سری از مولفه ها مثل نوع هتل، زمان مسافرت، تک مقصدی بودن یا نبودن سفر و… هزینه هاتون رو کنترل کنید. البته این موضوع رو هم در نظر بگیرید که بالا بودن قیمت تور تایلند بخش زیادیش به علت طولانی بودن مدت پروازش هست و خب این یعنی مسافتش با ایران خیلی زیاده و البته که ایر لاین انتخابی شما و مدت زمان توقف اون هم میتونه توی قیمت این تور تاثیرگذار باشه. 

در حال حاضر، قیمت تور تایلند برای هفت شب از قیمت 27.000.000 شروع میشه.

تور تایلند

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی