|

تور صربستان رو که تو فصلش بری تازه میفهمی تا الان سفر نرفتی / ویزات هم پای خودشون!

برای رفتن به تور صربستان که یه کشور پر از شگفتی هست دونستن یه سری از چیزها الزامی هست که در طول این مقاله براتون گفتیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رفتن به یه سفر خارجی میتونه بینهایت جالب و جذاب باشه چرا که پاتون رو هم فراتر از مرزهای زمینی میذارید و هم فراتر از مرزهای فرهنگی که با اون بزرگ شدید و میتونید حتی در طول مدت زمان کوتاهی که در اون مقصد خارجی حضور دارید یه سری چیزها از فرهنگ مردم کشور مقصدتون متوجه بشید، که در این مقاله قصد داریم که در خصوص تور صربستان براتون صحبت کنیم که میتونه پر از شگفتی و رمز و راز باشه همونطور که تعداد زیادی از گردشگرهایی که تا به حال رفتن بهش اقرار کردن چرا که این کشور از سوپرایز کردن شما ثانیه ای دست نخواهد برداشت.

البته که در خصوص تور صربستان قبل از هر چیزی یه سری اطلاعات رو باید بدونید؛ این کشور زیبا که دارای طبیعت منحصر به فردی هست توی جنوب شرقی قاره ی اروپا و اقع در جزیره ی بالکانه و با کشورهایی نظیر بلغارستان، مجارستان، رومانی و.. هم هم مرز و همسایه هست. پایتخت این کشور بینظیر شهر بلگراد هست که همچنین معروف ترین و بزرگترین شهر اون هم محسوب میشه به علت جاذبه های فراوانی که داره مشهوره. شاید دونستن این نکته براتون جالب باشه که این کشور ویزای توریستی رو برای گردشگرهای ایرانی و هندی لغو کرده و شما میتونید به مدت سی روز بدون ویزا در این کشور اقامت داشته باشید که حالا بیشتر راجبه شرایط تور صربستان براتون میگیم.

تور صربستان

درباره ی تور صربستان

به طور کلی کشور صربستان و پایتخت اون یعنی شهر بلگراد فاقد دریا هستن ولی شهر زیبای بلگراد بین دو رودخونه ی وسیع ساوا و دانوب قرار داره و هتل های بسیاری هم در جوار این رودخونه های زیبا قرار دارن و از همین رو شما میتونید در صورت رفتن به این تور بلیط کشتی های کروزی که در این رودخونه ها رفت و آمد میکنن رو هم تهیه کنید و از کشتی سواری لذت ببرید. نکته ی دیگه ای که این شهر رو خاص میکنه این هست که شما میتونید توی این شهر تفریحات ساحلی هم داشته باشه اون هم توی دریاچه ی توریستی مصنوعی آدا سیگانلیا که در این شهر ساخته شده و یه جزیره ی توریستی رو شکل داده.

مردم بومی این کشور به زبون های "مجاری و صربی" صحبت میکنن که مسلما در وهله ی اول با شنیدن اون ها سردرگم خواهید شد اما باید بگیم جای نگرانی نیست چرا که توی بلگراد و دیگر شهرهای بزرگ این کشور و مناطق توریستی مردم به انگلیسی هم صحبت میکنن. در خصوص واحد پول این کشور باید بگیم که دینار صربستان هست و شما امکان نداره که توی ایران و در یه صرافی بتونید این پول رو پیدا کنید بنابراین باید با خودتون یورو ببرید و اونجا تبدیلش کنید، البته که میتونید برای خرید و هزینه های دیگه تون یورو خرج کنید ولی خب براتون صرف نمیکنه و بهتره که تبدیلش کنید.

تور صربستان

بهترین زمان برای رفتن به تور صربستان

صربستان رو ازر جمله کشورهایی میشه به شمار آوورد که تقریبا توی تمام فصل ها برای گشت و گذار مناسب هست و قسمت شمالی اون دارای آب و هوای اقلیمی هست و زمستون هاش نسبتا سرد و تابستون هاش گرمه و قسمت های تپه زار این کشور تابستون های گرم و خشک و زمستون های سرد دارن و بیشترین میزان برف توی نواحی که کوهستانی هستن اتفاق میفته و میشه گفت از آذر تا اسفند رو میشه فصل تفریحات زمستونی و اسکی بازی توی این کشور به شمار آوورد. ژوئن رو میشه گرم ترین ماه در سال توی این کشور و ژانویه رو هم سردترین ماه محسوب کرد.

تور صربستان

جاذبه های گردشگری تور صربستان و نکاتی که باید در این سفر رعایت کنید

در این سفر پر خاطره و جذاب باید از دیدنی های این کشور از پیش اطلاعاتی داشته باشید که در صورت دیدار اون ها مکان ها در واقعیت با علم بر این که یه چیزایی راجبش میدونید احساس لذت بیشتری داشته باشید. در سفر به این کشور بازدید از پارک های ملی صربستان مثل تارا، دیراپ، سارمانتین و... رو به هیچ وجه از دست ندید چرا که در نوع خودشون شاهکار محسوب میشن. در این سفر بدون شک باید از دریاچه های هفت گانه واقع در بلاکرکوا دیدن کنید.

در خصوص نکاتی که باید اون ها رو بدونید تا عکس العمل عجیبی از خودتون بروز ندید باید بگیم که مردم این کشور به طور کلی با صدای بلند حرف میزنن و یا در حالت عادی به صداهای مختلف عادت دارن و شما نباید از این موضوع تعجب کنید و با نگاه خاصی بهشون خیره بشید. در رابطه با مسائل سیاسی و اقتصادی با مردمش زیاد صحبت نکنید. غذاهای این کشور بیشترشون پرکالری و پر حجم هستن بنابراین توی خوردن غذاهای محلی زیاده روی نکنید که در انتهای سفر اضافه وزن بشه بلاتون، صربستانی ها خیلی به نژاد و تاریخ خودشون افتخار میکنن بنابراین احترام به این موضوع رو نباید زیر پا بذارید.

تور صربستان

پروازهای تور صربستان و قیمت

شاید براتون جالب باشه که بدونید برای رفتن به تور صربستان پروازهای مستقیم ایران ایر وجود داره، البته که در صورت علاقمندی میتونید با ایرلاین های خارجی هم به این سفر برید مثلا این تور با پروازهای ایرفلوت، اطلس جت، پگوسوس و ترکیش هم انجام میشه و با توجه به بودجه ای که دارید میتونید برای این منظور بلیط تهیه کنید و همچنین به علت این که هواپیمایی ترکیش از شهرهای مختلف توی ایران پرواز داره، ما میتونید برای رفتن به این تور ا این ایرالاین از شهرهایی مثل تهران، تبریز، اصفهان، مشهد و شیراز اقدام کنید.

در خصوص هزینه هم در حال حاضر برای یه اتاق دو تخته برای چهار روز به ازای هر نفر باید 112 یورو + 3.590.000 تومان پرداخت کنید.

تور صربستان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی