|

در چه صورت صعود پرسپولیس امشب قطعی می شود؟

سرخپوشان در صورت پیروزی در دیدار امشب ۱۲ امتیازی می شوند در صورتی که الوحده برابر الریان امتیاز از دست دهد، شاگردان یحیی صعودشان را قطعی…

لینک کوتاه کپی شد

دو تیم پرسپولیس ایران و گوای هند در سومین دیدار خود در گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 (سه‌شنبه) به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده کشورمان با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس در شرایطی با اختلاف نزدیک موفق به شکست حریف هندی شد که در آمار برتری فاحشی نسبت به گوا داشت. حالا تیم فوتبال پرسپولیس در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا تا ساعاتی دیگر به مصاف گوا هند می‌رود تا دیدار برگشت خود مقابل این تیم را برگزار کند.

در حال حاضر پرسپولیس با سه پیروزی در گروه پنجم صدرنشین است. الوحده امارات با یک تساوی، یک شکست و یک پیروزی ۴ امتیازی است و در رده دوم گروه قرار دارد. گوا با دو تساوی و یک شکست سوم است و تیم الریان قطر با دو شکست و یک تساوی و با یک امتیاز قعر نشین گروه پنجم است.

سرخپوشان در صورت پیروزی در دیدار امشب برابر گوا که اولین جدال آن‌ها در دور برگشت مسابقات مرحله گروهی نیز محسوب می‌شود ۱۲ امتیازی خواهند شد و در صورتی که الوحده امارات به هر دلیلی در دیدار امشب تیمش برابر الریان امتیاز از دست دهد، شاگردان یحیی گل‌محمدی صعودشان را در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات مرحله گروهی قطعی خواهند کرد.

منبع: خبرآنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی