|

(ویدئو) خلاصه بازی پرسپولیس گوا در لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس ایران و گوای هند در سومین دور رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 به مصاف هم رفته اند.

لینک کوتاه کپی شد

سرخ‌پوشان ایران برای دومین بازی پیاپی بازگشت فوق‌العاده‌ای به بازی داشتند و با گل‌های ترابی و سید جلال در مقابل تک گل گوآ از سد این تیم گذشتند.

پرسپولیس با دو پیروزی پیاپی مقابل الوحده امارات و الریان قطر فصل 2021 لیگ قهرمانان آسیا را شروع کرد و توانست نمایش مقتدرانه‌ای داشته باشد، سرخ‌پوشان فوتبال ایران اکنون با شکست گوآ هند، از همیشه به صعود نزدیک تر شدند و فاصله‌شان با الوحده رده دومی را به 5 امتیاز افزایش دادند.

پرسپولیس صفر - گوآ یک (دقیقه 13: ادواردو پلاز)

 سانتر دقیق براندون فرناندز از روی ضربه آزاد میانه زمین را ادواردو بدیا با فرار از سد مدافعان پرسپولیس و ضربه سر زد و توپ را وارد دروازه کرد تا گوآ پیش بیفتد.

پرسپولیس یک - گوآ یک (دقیقه 18: مهدی ترابی)

 پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را مهدی ترابی با شوت به سمت چپ و خلاف جهت دیراج سینگ زد تا گل تساوی سرخ‌پوشان به ثمر برسد.

پرسپولیس 2 - گوآ یک (دقیقه 24: سید جلال حسینی)

ارسال احمد نوراللهی از روی کرنر سمت راست زمین به جناح چپ دفع دفع شد و مهدی ترابی رسید که سانتر زیبای او به مقابل تیرک دوم را سید جلال حسینی با پرش بلند و ضربه سر دیدنی تبدیل به گل کرد.

لحظات حساس بازی پرسپولیس و گوآ

دقیقه 15: واکنش تماشایی حامد لک در مصاف تک به تک با براندون فرناندز اجازه نداد گوآ به گل برسد.

دقیقه 16: پاس رو به جلوی مهدی ترابی در حالی به عیسی آل‌کثیر رسید که خامز دوناکی، مدافع گوآ روی او مرتکب خطا شد تا پرسپولیس صاحب ضربه پنالتی شود.

دقیقه 21: وحید امیری با نفوذ سریع از جناح چپ زمین موقعیت خطرناکی به وجود آورد که پاس در عرض او به محوطه 6 قدم با عبور از مقابل پای آل‌کثیر در اختیار دروازه‌بان گوآ قرار گرفت.

دقیقه 24: مهدی ترابی قصد داشت با ضربه ایستگاهی غافلگیر کننده از میانه زمین دروازه گوآ را باز کند که دیراج سینگ توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 30: شوت مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه از روی دروازه گوآ رد شد.

دقیقه 39: پاس در عمق دیدنی مهدی ترابی و نفوذ عالی وحید امیری به محوطه جریمه گوآ می‌توانست گل سوم پرسپولیس را به همراه داشته باشد که دیراج سینگ شوت شماره 19 سرخ‌پوشان را دفع کرد.

دقیقه 40: شهریار مغانلو در محوطه جریمه گوآ صاحب توپ شد که شوت زمینی او با پای غیرتخصصی با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: سیامک نعمتی با پاس رو به جلو احسان پهلوان را صاحب توپ کرد که نفوذ او در محوطه جریمه گوآ و برخورد با ایوان گونزالز دومین پنالتی پرسپولیس در این بازی را به همراه داشت.

دقیقه 42: کنعانی‌زادگان پنالتی دوم پرسپولیس در این دیدار را هدر داد و شوت محکم او به مرکز دروازه گوآ را دیراج سینگ دفع کرد.

دقیقه 46: مهدی ترابی با فرار به محوطه جریمه گوآ و در مصاف تک به تک قصد داشت با ضربه چیپ گلزنی کند که شوت او را دیراج سینگ با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.

دقیقه 47: سانتر ترابی از روی کرنر پس از یک ضربه سر به سید جلال حسینی رسید که ضربه سر او در اختیار دیراج سینگ قرار گرفت.

دقیقه 48: پرسپولیس دروازه گوآ را روی پاس رو به جلوی احسان پهلوان و ضربه آل‌کثیر باز کرد که کمک داور اول مسابقه آفساید مهاجم سرخ‌پوشان را اعلام کرد.

دقیقه 70: توپ‌ربایی امید عالیشاه، چرخش و شوت زمینی او را دیراج سینگ با شیرجه زمینی راهی کرنر کرد.

دقیقه 71: شوت پای چپ نعمتی از پشت محوطه جریمه با اختلاف کمی از کنار دروازه گوآ رد شد.

دقیقه 83: رِدیم با حرکت در محوطه جریمه پرسپولیس خلق موقعیت کرد که شوت روی پای او را حامد لک در اختیار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها