|

گل‌محمدی: گوا منسجم، با برنامه، تاکتیکی و دونده بود

گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با گوا گفت: گروه ما یکی از سخت ترین گروه ها است و انشالله بازی بعدی هم باید سعی کنیم سه امتیاز را بگیریم.

لینک کوتاه کپی شد

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از بازی با گوای هند حاضر شد و در خصوص گل خورده تیمش گفت: این که خیلی ها انتظار بازی پرگل و راحت را داشتند اما این انتظار درست نبود. همانطور که دیدید گوآ یک تیم منسجم، با برنامه، تاکتیکی و دونده بود و من خودم انتظار این سختی‌ها را داشتم. بعد از این‌که گل را خوردیم، خیلی خوب به بازی برگشتیم و توانستیم خیلی سریع جبران کنیم.

وی افزود: بازیکنان ما کیفیت بالایی داشتند و تسلیم نشدند و خیلی با انرژی بیشتر سعی کردند جبران کنند. این کیفیت بالا از تیم و بازیکنان و یک عکس العمل خیلی خوب بود. جا دارد از آن‌ها تشکر کنم. می‌توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم. اگر گل سوم را می‌زدیم کارمان راحت تر می‌شد اما متاسفانه نتوانستیم گل بزنیم. نیمه دوم هم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و سه امتیاز خوب را به دست آوردیم.

او درباره گروه پرسپولیس گفت: گروه ما یکی از سخت ترین گروه های این دوره مسابقات است و انشالله بازی بعدی هم باید سعی کنیم سه امتیاز را بگیریم تا یک مقدار خیالمان از صعود راحت تر شود. به هوادارانمان تبریک می‌گویم این برد و سه امتیاز را. از بازیکنان هم تشکر می‌کنم به خاطر این که باتوجه به سختی های زیادی که داشتند و دارند و مشکلات آب و هوایی هم وجود دارد اما خیلی زحمت می‌کشند و با تمرکز کارشان را می‌کنند.

منبع: ورزش سه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها