|

بازیکن ملی‌پوش به دنبال تور کردن ستاره‌های پرسپولیس

یکی از بازیکنان تیم ملی می‌خواهد چند بازیکن پرسپولیس را راضی به حضور در تیمش کند.

لینک کوتاه کپی شد

لیگ برتر هرچند هنوز به اتمام نرسیده و تیم‌ها بازی‌های حساسی را در پیش دارند، برخی از تیم‌های لیگ برتری از همین حالا به فکر بستن تیمی قدرتمند هستند و با بعضی از ستاره‌های لیگ مذاکراتی را انجام دادند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از خبرورزشی؛ یک تیم پولدار لیگ برتری به چند ستاره پرسپولیس پیشنهاد داده تا فصل بعد راهی این تیم شوند. تیم مذکور که تقریباً از کسب عنوان قهرمانی در این فصل ناامید شده، می‌خواهد خیلی زود تیمش را برای فصل آینده ببندد و بودجه خوبی هم برای خرید بازیکن در نقل و انتقالات اختصاص داده است. نکته جالب در این خصوص مشارکت یکی از بازیکنان این تیم در نقل و انتقالات است.

این ستاره که سابقه بازی برای تیم ملی را هم دارد و جزو بازیکنان شناخته شده فوتبال ایران به حساب می‌آید، به واسطه رفاقت با خیلی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر می‌خواهد به تیمش کمک کند تا بازیکنان خوبی را جذب کند. این بازیکن در ماجرای پیشنهاد تیم مورد نظر به چند ستاره پرسپولیس نقش اصلی را ایفا کرد و واسطه شروع مذاکرات بین طرفین بود. در واقع این بازیکن به واسطه ارتباط نزدیک با چند بازیکن پرسپولیس قصد دارد آن‌ها را برای بردن به تیمی که در آن بازی می‌کند، ترغیب کند و به نوعی مامور هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی