|

رامین رضائیان بازی با پرسپولیس هست یا نه؟

مدافع راست سپاهان اعلام کرده که خبر محرومیت او از بازی با پرسپولیس صحت ندارد و او سه کارته شده

لینک کوتاه کپی شد

آیا مدافع راست سپاهان ملی‌پوش سپاهان با دریافت کارت زرد در بازی با ملوان از حضور در بازی بعدی تیمش محروم شده است؟

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، سپاهان در شرایطی با برد خارج از خانه مقابل ملوان، آماده بازی با پرسپولیس خواهد شد که بدترین اتفاق ممکن برای ژوزه مورایس و تیمش، در وقتهای تلف‌شده نیمه اول رخ داد؛ جایی که پس از توقف بازی توسط مرتضی منصوریان داور مسابقه، بازیکنان سپاهان به شدت به داور اعتراض کردند. منصوریان در پی این اتفاق به رامین رضاییان کارت زرد داد.

به نظر می‌رسید این چهارمین کارت زردی باشدکه رضاییان در این فصل می‌گرفت چرا که طبق آمار، رضاییان پیش از این در مسابقه با تیم‌های نساجی، پرسپولیس و هوادار 3 بار کارت زرد گرفته بود و طبیعتا با کارت زردی که در بازی امروز گرفت، چهار کارته شده و امکان دیدار مقابل پرسپولیس را نخواهد داشت.

اما در شرایطی که کارت زرد امروز رضاییان، از دید برخی کانال‌های هواداری رقبای پرسپولیس، مشکوک بوده و او متهم شده که عمدا بازی با تیم سابقش را از دست داده!، مدافع راست سپاهان اعلام کرده که خبر محرومیت او از بازی با پرسپولیس صحت ندارد و او سه کارته شده و می‌تواند جلوی تیم سابقش به میدان برود.

البته که تا زمانی که سپاهان از سازمان لیگ تعداد کارتهای مدافع تیمش را استعلام نگیرد، نمی‌توان به طور دقیق گفت که او از بازی با پرسپولیس محروم شده یا نه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی