|

صحبت های امباپه در مورد بازی با بارسلونا

پاری سن ژرمن همچنان در تلاش برای کسب سه گانه در این فصل است.

لینک کوتاه کپی شد

با قطعی شدن حضورشان در فینال جام حذفی فرانسه پس از پیروزی مقابل رن، شانس آنها حتی بیشتر  هم شده است. در داخل کشور، به نظر می رسد قهرمانان لیگ یک فرانسه با اختلاف 10 امتیازی در صدر جدول، این عنوان را حفظ کنند. با این وجود، این موفقیت در اروپا است که هواداران به دنبال آن هستند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ این باعث می شود بازی آینده آنها مقابل باشگاه سابق لوئیز انریکه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از اهمیت بیشتری برخوردار باشد. با توجه به اینکه این احتمالا آخرین فرصت کیلیان امباپه برای کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان با باشگاه شهرش است، زیرا او قصد دارد فصل آینده در رئال مادرید فوتبالش را دنبال کند. ام باپه در مصاحبه با تله فوت گفت:  این یک نقطه عطف است. هر سال این برهه از فصل یک نقطه عطف به حساب می آید. در پایان ماه آوریل، ما نشانه ای از نوع فصلی که به احتمال زیاد خواهیم داشت، به چشم می بینیم. مطمئن هستم که از هر چیزی که در اختیار داریم برای رسیدن به موفقیت استفاده خواهیم کرد. همه چیز دست خداست. 

پاری سن ژرمن و بارسلونا چهارشنبه این هفته بازی رفت خودشان را در پارک دو پرنس برگزار می کنند. بازی برگشت هم برای سه شنبه هفته آینده برنامه ریزی شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی