|

ستاره بارسلونا در انتظار امباپه!

لواندوفسکی می‌گوید جدال با امباپه در لالیگا هیجان‌انگیز و جالب است.

لینک کوتاه کپی شد

ستاره لهستانی سابق بایرن مونیخ پس از پیوستن به بارسلونا مهره ثابت این تیم در خط حمله بوده است. در این فصل او هم از بحران بارسلونا در امان نبود و نمایش‌های ضعیفی برای این تیم ثبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ عملکرد نه‌چندان قابل قبول لواندوفسکی باعث شده بود که بسیاری از هواداران خواهان فروش و جدایی او شوند. در سمت دیگر اما نه بارسلونا و نه خود لوا پاسخی به این صحبت‌ها نداشتند.

حالا که وضعیت بارسلونا کمی بهتر شده و مهاجم این تیم هم در حال بازگشت به روزهای خوب است، او تایید کرده که هیچ تصمیمی برای ترک بلوگرانا ندارد.

لوا در مصاحبه‌ای در مورد آینده‌اش در بارسا گفت: «در حال حاضر تنها چیزی که برای من واضح است این است که من فصل آینده هم در بارسا خواهم ماند. من رابطه خوبی با مدیران و هم‌تیمی‌هایم دارم و می‌خواهم با بارسا افتخارات بیشتری به‌دست بیاورم.

او سپس درباره قرعه مناسب برای بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت: «هر تیمی در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان قوی است. گفتنش سخت است، اما شاید دورتموند؟ ممکن است بازگشت به آنجا به‌عنوان بازیکن بارسلونا احساسی باشد‌.

در این مرحله، یک بازی خوب می‌تواند شما را برای ادامه جام و مسابقات بیشتر تشویق کند. ما متوجه هستیم که فقط تیم‌های برتر در این لیگ حضور دارند و جایی برای اشتباه وجود ندارد، اما فوتبال همین است و هر چیزی ممکن است. تیم ما پتانسیل بالایی دارد. بازیکنان بزرگ زیادی وجود دارند و وظیفه ما این است که از آنچه داریم بهترین استفاده را ببریم. اگر از توانایی‌هایمان استفاده کنیم، قطعاً می‌توانیم برای هر تیمی خطرناک باشیم.»

در آخر ستاره بارسلونا در واکنش به سوالی در مورد پیوستن کیلیان امباپه به رئال پاسخ داد: «هنوز Here we go (جمله معروف فابریتزیو رومانو برای نهایی شدن انتقالات) گفته نشده پس سخت است که درباره آن صحبت کنم. با شناختی که از کیلیان دارم و صحبت‌هایی که با هم انجام داده‌ایم، فقط می‌دانم که رویارویی با او در لالیگا اتفاق بسیار جالبی خواهد بود.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی