|

کُری سنگین ستاره بارسا برای امباپه!

ستاره 16 ساله آبی‌اناری‌ها در آستانه بازی پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان، برای فوق‌ستاره فرانسوی خط‌ونشان کشید

لینک کوتاه کپی شد

چهارشنبه‌شب در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در دیداری حساس پاری‌سن‌ژرمن و بارسلونا در پاریس به مصاف هم می‌روند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایرنا؛ لمینه یامال،ستاره نوجوان بارسا و استعداد نوظهور آکادمی مشهور لاماسیا که تنها ۱۶ سال دارد، در گفت‌وگو با موندو دپورتیوو درباره این بازی گفت: نمی‌توانم برای اولین تجربه‌ام در مرحله یک چهارم نهایی در UCL صبر کنم و این چقدر، چقدر دیوانه‌کننده است! به نظرم، ما روز چهارشنبه در پاریس یک بر صفر می‌بریم. چه کسی گل می زند؟ من!

وینگر بارسا که با زدن ۶ گل و ارسال ۷ پاس گل در ۴۰ بازی این فصل، یکی از مهره‌های مهم تیم ژاوی هرناندز بوده، هنوز پایش در لیگ قهرمانان به گلزنی باز نشده است و می‌خواهد چهارشنبه‌شب برابر پی‌اس‌جی طلسم‌شکنی کند.

رویارویی او با کیلیان امباپه در بازی چهارشنبه‌شب دیدنی خواهد بود. با توجه به حضور یامال و تقابل او با امباپه، این نگرانی وجود دارد که او در وظایف دفاعی مقابل فوق‌ستاره فرانسوی کم بیاورد. البته او نظر دیگری دارد و با رد این نگرانی می‌گوید: همیشه سعی می کنم به مدافع کنار خودم کمک کنم، نه فقط زمانی که امباپه است. من قبلاً در برابر خویچا کواراتسخلیا در بازی با ناپولی هم این کار را انجام دادم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی