|

درخواست اسطوره استقلال از مردم؛ برایم دعا کنید

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال بعد از عمل جراحی از مردم خواست تا برایش دعا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن، پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه استقلال، شرایط خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و مراحل درمان خود را می‌گذراند، او در روزهای گذشته در بیمارستان حضور داشت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه، روشن درباره شرایط حال حاضر خود گفت: نسبت به روزهای قبل بهتر هستم اما عضلاتم آمبولی کرده است و رگ‌هایم دچار گرفتگی است و پنجشنبه دیدار مجددی با پزشک دارم تا شرایط را بیشتر بررسی کند و  تحت نظر ویژه پزشکان هستم، شرایط خوبی ندارم و با عصا راه می‌روم، از مردم می‌خواهم برایم دعا کنند.

حسن روشن درباره شرایط باشگاه استقلال گفت: یک ماه است که بستری هستم و خبری از باشگاه ندارم و پیگیری نکرده‌ام، علی خطیر و جواد نکونام هرکدام به تنهایی به عیادت من آمدند و حالم را جویا شدند اما در شرایطی نبودم که نسبت به باشگاه و اتفاقات آن صحبت کنم.

روشن در ادامه نسبت به اینکه واکنشی از سوی خطیر و نکونام نسبت به صحبت‌هایی که در برنامه تلوزیونی انجام داده بود گفت: آنها می‌دانند که حرفی که من می‌زنم یا اگر انتقادی دارم درست است، هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند و می‌دانند که صحبت‌های من حق است.

روشن در انتهای صحبت‌های خود گفت: حال خوبی ندارم و از مردم ایران می‌خواهم برایم دعا کنند، تشکر می‌کنم که به یادم هستید و در این شرایط حال من را جویا می‌شوید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی