|

حمایت حسن روشن از نکونام

پیشکسوت استقلال: هواداران از خطیر راضی نیستند؛ دست از خودخواهی بردارد.

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: تیم ملی اشباع شده بود. هم از نظر مالی و هم از نظر بازی. بچه‌های خوبی هستند و با گریه‌های خود این را نشان دادند. تیم ما تک تک خیلی خوب بودند. تقصیر کادر فنی هم نبود منتهی اطرافیان به امیر قلعه نویی کمک نکردند. آن افراد یا ترسیدند و یا احترام گذاشتند. یک زمان آدم گیر می‌کند و یا به قول معروف «کُپ» می‌کند و باید دستیاران به کمک او بیایند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اطلاعات آنلاین؛ وی افزود: حق ما قهرمانی بود. من حتی گفته بودم ژاپن را می‌بریم. از این فرصت‌ها خدا زیاد به ما داده که استفاده نکردیم. خدا کند برای فوتبال برنامه ریزی خوبی شده است.

روشن درباره قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا گفت: اگر کره فینال می‌آمد فینال من به کره رای می‌دادم، ولی قطر زحمت کشید. البته ما را یک نفره برد.

وی درباره استقلال گفت: همه حرف ما این بود که تیم کمیته فنی داشته باشد. در شرایط فعلی استقلال جواد نکونام کارش را انجام داده است. شرایط به شکلی پیش می‌رود که مشخص است مدیریت دوست ندارد جواد نتیجه بگیرد. این‌ها دنبال بیرون کردن نکونام هستند. الان علی آقامحمدی باید زود جلسه بگذارد و تعیین تکلیف کند. ایشان باید به کمک تیم بیاید. متاسفانه، چون هیات مدیره ضعیف است این مشکلات هر روز بیشتر می‌شود.

روشن افزود: اگر مدیریت استقلال اصلاح نشود تیم آسیب می‌بیند. اگر استقلال دارای هیات مدیره خوبی بود باید دو طرف را صدا می‌کردند. بی تفاوتی نوعی کم کاری است.

وی درباره بازی استقلال صنعت و نفت گفت: با تمام بدبختی هایشان خوب شد که بردند. هوادار استقلال از خطیر راضی نیست. او می‌تواند برگردد و هم هوادار را راضی کند و هم تیم را حمایت کند. دست از خودخواهی بردارد.

پیشکسوت استقلال گفت: اینکه عده‌ای می‌گویند برخی افراد بین خطیر و نکونام فاصله انداخته و شیطنت می‌کنند را قبول ندارم. این‌ها خودشان با هم طرف هستند و مشکل دارند.

روشن درباره سکوت وزارت ورزش و جوانان به «اطلاعات آنلاین» گفت: این سکوت خوب نیست. آقای هاشمی چند بار خواست ورود کنیم و ما هم نشست‌هایی را داشتیم و موضوع تشکیل کمیته فنی را مطرح کردیم، اما مدیریت استقلال زیر حرف هایش زد.

خواهش من از آقای وزیر که تجربه دارد این است که کاری کند تا هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس خوشحال باشند. خوشحالی آن‌ها مساوی است با بهتر شدن شرایط جامعه در این روز‌های سخت اقتصادی.

وی درباره رفتن علی سامره از سرپرستی گفت: خودش می‌دانست باید برود. من به او بی احترامی نکردم، ولی آن جایگاه برای ایشان نبود. دمش گرم که رفته است. حالا یا با رفیق جون جونی خود یعنی خطیر مشکل پیدا کرده و یا مسایل دیگری بوده است.

روشن در پاسخ به این سوال که به مدیریت علی خطیر چه نمره‌ای می‌دهد گفت: ۸ می‌دهم یعنی مردود. می‌توانست و می‌تواند قبول شود؛ باید شهامتش را داشته باشد. خودش هم می‌داند اشتباه کرده است. الان هم واسطه می‌فرستد تا با هم ناهار بخوریم، اما من قبلا حرف هایم را به ایشان زده ام.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی