|

صحبت های تند حسن روشن علیه علی خطیر!

حسن روشن گفت: اینها پول شام ‌و ناهار ندارند بعد بروند اردو؟ کی گفته می‌خواهند بروند اردو؟ هر کی گفته غلط کرده است!

لینک کوتاه کپی شد

پیشکسوت تیم استقلال در مورد بحران شکل گرفته در اردوگاه آبی‌ها اظهارات جالبی را مطرح کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ اردوی خارجی استقلال لغو شد و اختلافات بین سرمربی و مدیر این باشگاه باز هم بالا گرفته است. پس از آنکه جواد نکونام خواهان به خدمت گرفتن چند بازیکن جدید شد و علی خطیر برای به خدمت گرفتن بازیکنان مدنظر سرمربی وارد عمل شد و جز جذب یکی، دو بازیکن فعلا گزینه‌های مدنظر نکونام را جذب نکرد، تنش بالا گرفت تا این مربی هم قید اردوی تدارکاتی تیمش را بزند! در همین خصوص با حسن روشن یکی از پیشکسوتان این باشگاه گپ زدیم که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید.

چه خبر از استقلال؟

اصلا خبری ندارم! قطر بودم و آمدم و شنیدم که آقای سامره هم رفته است.

از اول هم موافق سرپرستی سامره نبودید؟

از اول گفتم نباید باشد که گفتند باید باشد. ما هم که رهایش کردیم! دیگر چرا رفته نمی‌دانم. سامره در پست سرپرستی نباید انتخاب می‌شد. اما رفیق‌هایش گفتند باشد، چون دوست ماست و ما هم گفتیم باشد! بقیه چیزها را نمی‌دانم.

سرپرست استقلال باید پیشکسوت باشد؟

نه، نظری ندارم. آقای خطیر مدیرعامل است و از همه هم بیشتر می‌فهمد! ان‌شاءالله پسرخاله یا دخترخاله‌اش را می‌آورد و به عنوان سرپرست انتخاب می‌کند!

رابطه بازی در یک باشگاه بزرگ آن هم تا این حد مگر می‌شود؟

همه جا همین است! فوتبال مملکت دارد نابود می‌شود به دلیل همین‌هایی که جوان‌ها زیر دست‌شان هستند.

اردوی تدارکاتی استقلال به دلیل عدم جذب بازیکنان مورد نظر نکونام لغو شد؟

بازیکنان به این خوبی دیگر چه بازیکنی می‌خواهند؟ مگر اینها قهرمان نیم فصل نشدند؟

معتقدید استقلال نیاز به بازیکن ندارد؟

چرا، اما نیازی به بازیکنی که الان بخواهد فیکس بازی کند، ندارد. اینها زحمت کشیدند قهرمان نیم فصل شدند و اگر بازیکن جدید جذب شود که روحیه اینها از بین می‌رود. سرمربی اگر نیاز دارد بازیکن بیاید تمرین کند و هر کی خوب است را بازی دهد. الان یکی را فیکس بیاورند جواب این بچه‌ها با چه کسی است؟

اردوی تیم هم به خاطر همین مساله لغو شد؟

اینها پول شام ‌و ناهار ندارند بعد بروند اردو؟ کی گفته می‌خواهند بروند اردو؟ هر کی گفته غلط کرده است! هر کی می‌خواهد اردو تشکیل دهد باید با نکونام‌ جلسه بگذارد و حرف بزنند تا برنامه‌ریزی کنند. پول مردم را ندارند بدهند بعد می‌خواهند اردو بروند؟ مدیریت باشگاه که افتضاح است مدیریت فنی خوب بوده‌که صدر هستند باید این را حفظ کنند نه اینکه ‌لج ‌کنند.

باز هم اختلافات بین مدیر و مربی که می‌تواند به استقلال ضربه بزند؟

از اول هم مشخص بود. ‌ باید کمیته فنی و کمیته جوانان تشکیل دهند نه اینکه خطیر بنشیند آن بالا هر کاری دوست دارد، انجام دهد. خطیر شده مثل فوتبالیستی که خودش کرنر می‌زند و خودش هم ضربه سر آن کرنر را می‌خواهد بزند! خدا به طرفداران رحم ‌کند.

برای آشتی دوباره بین این دو پیشقدم نمی‌شوید؟

وقتی خطیر چشم ندارد نکونام را ببیند چه آشتی بدهم؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی