|

چراغ سبز ستاره کلیدی بارسلونا به سرمربی آلمانی

هافبک باشگاه بارسلونا دوست دارد دوباره با هانسی فلیک همکاری کند.

لینک کوتاه کپی شد

ایلکای گوندوعان از جمله بازیکنانی است که هر سرمربی ای که به بارسلونا بیاید، او را در ترکیب اصلی نگه می دارد. تا به حال تعدادی اسم برای جانشینی ژاوی به بارسا لینک شده اند که گوندوعان از هافبک های محبوب همه آنها محسوب می شود. این بازیکن مصاحبه جدیدی انجام داده که موضوع سرمربی آینده بارسلونا یکی از سوژه های آن است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ من در جایگاهی نیستم که در این مورد صحبت کنم. تنها می توانم بگویم که هانسی فلیک یک سرمربی بزرگ و انسان فوق العاده است. او در شرایط خیلی سختی وارد تیم ملی آلمان شد اما همیشه آدم روراستی است و برایش احترام زیادی قائل هستم. 

این که بایرن مونیخ به مشکل خورده، برای من واقعا عجیب است. توخل یکی از بهترین سرمربیان اروپا است و از دوران همکاری با او در دورتموند تنها خاطرات خوب در ذهن دارم. او از نظر تاکتیکی فوق العاده است و همیشه رک صحبت می کند. من شخصا خیلی خوب با او کنار می آیم. 

جدایی ژاوی؟ به تصمیم او احترام می گذارم. ژاوی انسان باهوشی است، می داند از این تیم چه می خواهد و منافع تیم را در اولویت قرار می دهد. او شایسته تحسین است چون همیشه قبل از خودش به تیم فکر می کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی