|

صحبت های عجیب بازیکن پیشین بارسلونا درباره فلیک

کرکیچ معتقد است که هانسی فلیک هرگز نمی‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای هدایت تیم بارسلونا باشد.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از آنکه ژاوی چند روز پیش در یک نشست خبری اعلام کرد ‌که در پایان فصل با بارسا خداحافظی کرده و دیگر مربی این تیم نخواهد بود بازار ‌گمانه‌زنی درباره جانشین این اسطوره بارسا داغ شده است. ‌

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ صحبت‌های ژاوی بلافاصله بعد از آن مطرح شد که یورگن کلوپ هم در صحبت‌هایی مشابه ‌گفت لیورپول را در پایان فصل ترک می‌کند. به همین خاطر بود که نام یورگن کلوپ از ‌اولین اسامی‌ای بود که به عنوان جانشین ژاوی مطرح شد. حتی گفته شد که خوان ‌لاپورتا با او تماس داشته است. ‌

اما از دیروز شایعات درباره یک مربی آلمانی دیگر پررنگ شده است: هانسی فلیک که ‌بعد از اخراج از تیم ملی آلمان بدون تیم است. حتی گفته شده او در حال یادگیری زبان اسپانیایی است.

بویان کرکیچ در این رابطه به کادنا سر گفت:

«تردیدی نیست که فلیک مربی بزرگی است. بسیاری از بازیکنان بارسا هم به راحتی انگلیسی حرف می‌زنند. تا اینجای کار مشکلی نیست اما با نگاهی به دوران حضور او در بایرن و حتی تیم ملی آلمان، یک نکته منفی بزرگ دیده می‌شود. با فلیک هیچ بازیکن جوانی پیشرفت نکرد و او هیچ استعداد جوانی از بایرن را به تیم اول نیاورد.

فلیک البته که تیم بزرگی داشت و بهترین نتایج را با بایرن گرفت ولی بارسلونای فعلی نیاز شدیدی به جوانانش دارد. این تیمی است که در سال‌های پیش رو نیاز حیاتی به ورود استعدادهای لاماسیا دارد. تیمی با مشکلات مالی که توان خرید بازیکن ندارد، نمی‌تواند روی فلیک حساب کند. او الان می‌تواند بدترین گزینه برای بارسا باشد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی