|

بارسلونا با مربی مشهور تماس گرفت!

بارسلونا اولین تماس ها با فلیک را برقرار کرده و بر خلاف ادعای دکو، جست‌وجو برای یافتن بهترین جانشین برای ژاوی را شروع کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

تنها یک هفته پس از اینکه ژاوی هرناندز خبر از اعلام جدایی اش در پایان فصل داد، بارسلونا متوجه شد که نباید زمان را از دست بدهد و هرچه زودتر کار برای پیدا کردن بهترین جانشین را شروع کند. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ برای این کار، حداقل طبق چیزی که بیلد ادعا کرده، تماس ها با هانسی فلیک را شروع کرده است. مربی سابق بایرن و تیم ملی آلمان که در سال 2020 پیروزی تاریخی 8-2 را به بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تحمیل کرد، این روزها بدون تیم است.

کسی که معمار یکی از درخشان‌ترین فصول بایرن مونیخ (شامل 6 گانه) بود ولی در تیم ملی آلمان موفق نشد، در روزهای اخیر از طریق یک تماس ویدیویی با دکو حرف زده است.

سرمربی آلمانی گزینه اول خوان لاپورتا برای جانشینی کومان در سال 2021 نیز بود اما پاسخ رد داد. به هر حال، انتظار می رود تا زمانی که تیم بارسلونا رسماً اعلام کند چه کسی سکان هدایت تیم را در فصل آینده به دست خواهد گرفت، نام های بی شماری ظاهر خواهد شد اما فلیک فعلا جدی ترین گزینه ای بوده که بارسا با او وارد مذاکره شده است. بیلد نوشته که فلیک از بارسلونا وقت خواسته و هنوز پاسخ مشحصی نداده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی