|

تمجید اسطوره استقلال از جواد نکونام

روشن: به نکونام گفتم که تو فقط به جلو نگاه کن و فکر تیم باشد. برو و دعواها را برای ما بگذار. ما پیشکسوتان خوب بلدیم چطور در دعواها شرکت کنیم

لینک کوتاه کپی شد

حسن روشن، بازیکن و کاپیتان اسبق استقلال درباره حضور یکی از هم تیمی‌های سابقش در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در بیمارستان اظهار داشت: خیلی ناراحتم که علی پروین این روزها شرایط خوب همیشگی‌اش را ندارد. البته من او را می‌شناسم. پروین همه مشکلات را تا به حال پشت سر گذاشته و قطعاً این بار هم با سلامتی و سربلندی به خانه‌اش برمی‌گردد. متاسفانه بابت یک کار شخصی در تهران نیستم اما فردا به محض رسیدن به تهران به عیادت دوست قدیمی‌ام می‌روم. پروین هم همیشه در چنین مواقعی کنار من بوده و به همین خاطر برنامه‌هایم را طوری تنظیم کردم که فردا به دیدنش بروم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنو؛ کاپیتان اسبق استقلال درباره حضور جواد نکونام در بیمارستان و عیادت از اسطوره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: جواد نکونام کار زیبایی انجام داد. او ثابت کرد که دیگر بزرگ شده و با احترام به بزرگتر و پیشکسوت می‌خواهد به جوانترها یاد بدهد که باید مراقب قدیمی‌ترها باشند. انشالله که خداوند همه پیشکسوتان را حفظ کند و آن‌هایی که دستشان از این دنیا کوتاه است را بیامرزد. با این قبیل اقدامات از سوی جواد نکونام و نکونام‌ها دل ما قدیمی‌ترها هم به این موضوع گرم می‌شود که از یاد نرفته‌ایم و هنوز برای اهالی فوتبال جایگاه داریم. خدا امثال جواد نکونام را برای فوتبال زیاد کند تا لااقل ما حواس مان به یکدیگر باشد.

روشن در این باره که نکونام گفته امیدوارم سایه پروین و روشن همیشه بالای سر این فوتبال باشد تصریح کرد: همین صحبت‌ها نشان دهنده بزرگی و منش بالای سرمربی تیم استقلال است. او امروز سکان یکی از بزرگترین تیم‌های ایران را در دست دارد و باید به این شکل صحبت کند. من در دیداری که به تازگی همراه با تعدادی از پیشکسوتان با نکونام داشتم کاملاً درک کردم که او عزمش را جزم کرده تا در استقلال کار کند. به همین خاطر به او گفتم که تو فقط به جلو نگاه کن و فکرت به تیم باشد. برو و دعواها را برای ما بگذار. ما پیشکسوتان خوب بلدیم چطور در دعواها شرکت کنیم و نگذاریم لطمه‌ای به تیم وارد شود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان همچنین درباره پیروزی تیم ملی مقابل اردن تاکید کرد: ما بردیم اما متاسفانه فوتبال قابل قبولی از خودمان به نمایش نگذاشتیم. نباید تا این اندازه جلوی تیم‌هایی مثل اردن به حریف موقعیت بدهیم. ای کاش از این مسابقه درس بگیریم.

گلزن اسبق تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین یادآور شد: فوتبال ملی در سطح آسیا دیگر مثل سابق نیست. امروز تیمی مثل اردن روی فوتبالش سرمایه‌گذاری کرده تا پیشرفت کند و این دقیقاً برعکس ماست که هیچ سرمایه‌گذاری روی فوتبال مان نمی‌کنیم. با این وضعیت مطمئناً در جام ملت‌های آسیا به مشکل بر خواهیم خورد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی