|

اتفاقی تاریخی در بوندسلیگا؛ تماشاگر عادی داور بازی شد!

در دیدار وولفسبورگ و کلن در فولکس واگن آرنا در هفته 19 بوندسلیگا که هر دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی 1-1 رضایت دادند، اتفاقی تاریخی رخ داد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از آنکه مکس فینکگرافه مدافع کلن باعث مصدومیت توربن زیور کمک داور این بازی در دقیقه 14 شد، نیکلاس واگنر به عنوان داور چهارم جای او را پر کرد اما این نیز باعث ایجاد مشکل دیگری شد زیرا دیگر کسی به عنوان داور چهارم در کنار زمین حضور نداشت تا مسئولیت‌های او را بر عهده بگیرد. به همین خاطر از آنجایی که هیچ قانون خاصی برای چنین موقعیتی وجود ندارد، اعلامیه‌ای در فولکس واگن آرنا پخش شد که چه کسی واجد شرایط بر عهده گرفتن این نقش است و اینجا بود که شانس به توبیاس کرول رو کرد!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ کرول که سابقه بازی برای رده‌های پایه وولفسبورگ را دارد، در حال حاضر دروازه‌بان باشگاهی به اسم گیفهورن در دسته ششم فوتبال آلمان است اما به عنوان کار اصلی، یک فروشنده ماشین در شهر برانشوایگ آلمان است.

پس از پخش شدن این اعلام در استادیوم، او برای قبول وظیفه داور در این بازی اعلام آمادگی کرد و پس از عوض کردن لباس‌هایش در این موقعیت قرار گرفت. عملکرد کرول نیز در این بازی به عنوان داور چهارم توسط دیگر اعضای تیم داور و همچنین مربیان دو تیم مورد تمجید قرار گرفت. کرول نیز درباره تجربه‌اش از این اتفاق جالب، گفت:

خوشبختانه من مدرک داوری دارم که یعنی در صورت نیاز، می‌توانم وارد عمل شوم. با این حال به اندازه کافی خنده‌دار بود زیرا من خودم 14 سال پیش در اینجا بازی کرده بودم. همچنین لباس‌ها نیز کمی تنگ بودند. (می‌خندد)

با این حال هفته نوزدهم بوندسلیگای فصل 24-2023، برای توبیاس کرول همیشه خاص خواهد بود و این اتفاق جالب برای مدت‌ها در یاد هواداران نیز خواهد ماند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی